BelleTessa schreef:Ik gebruik de Clinique High Impact Mascara. Ben er blij mee, doet z'n werk goed.
Voor alle anderen;
Nachtdienst is niet goed voor meIk ga in maart naar Miami en wandel de laatste dag meteen naar Sephora (kan pas aan einde van vakantie i.v.m. cruise "helaas
")
Heb dit lijstje gemaakt:
- Clinique High Impact mascara al in gebruik, dus goedkoper hier halen.
- Philosophy Purity Made Simple al in gebruik, dus goedkoper hier halen.
- Chanel Le Volume mascara maar kan deze niet vinden op de site, dus op hoop van zegen kijken.
- Too Faced Natural Eye Neutral Eye Shadow Collection om te vergelijken met Naked 2, of deze het kopen waard is.
- Nars lipgloss Turkish Delight grote hype, kijken of die mij ook mooi staat
- NARS The NARSissist Eyeshadow Palette maar erg duur! Ook vergelijken met Naked 2
- NARS sheer glow foundation wordt alleen beetje lastig kleur kiezen, want heb aan het einde van de vakantie uiteraard een zomerzonkleurtje en dan wordt een goede kleur die matcht bij mijn Nederlandse teint een stuk lastiger..
Wil ook graag nog een mooie concealer kopen voor onder m'n ogen. Heb niet mega wallen, maar alleen om het grijzige weg te werken. Iemand tips?
Ook nog op zoek naar een betaalbaar oogschaduwpalet met mooie frisse kleurtjes. Gebruik die niet vaak maar mis het af en toe wel.
En wil een goed wenkbrauw kleurtje en kwastje, maar ik verf m'n wenkbrauwen voor de vakantie, dus ook daar een goede kleur voor kiezen wordt lastig.
Iemand nog meer echte must-haves voor make-up die in de USA te verkrijgen is?
Mooi lijstje! Alleen volgens mij is chanel in Amerika ongeveer even duur als in Nederland dus voor de prijs hoef je hem niet daar vandaan mee te nemen.

En ik weet niet wat voor foundation je normaal draagt? Mijn winter sheer glow kleur is Deauville en zomerkleur Fiji.

Roos: die shocking heb ik ook gehad maar ik vind hem echt vreselijk.. Bij mij klontert ie heel erg en hij ruikt zo ontzettend sterk, soms rook ik gewoon ineens mijn wimpers.

Ik heb nu sumptuous Bold van Estee Lauder, fijne mascara maar droogt snel uit. De perfecte ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen.