Dan ook maar de uitleg erbij:
Zoals duidelijk is van het berglandschapje; dat is waar mijn thuis is en waar ik af en toe gelukkig ben. Verder heb ik de afgelopen jaren zo veel onderzoeken gehad naar m'n hart, talloze EKGs, maar het blijft braaf door kloppen. Heb ook wel eens gewild dat het niet zo was (donkere tijden), maar blij dat er toch telkens weer zo'n lijntje op het apparaat verschijnt.
Verder werk ik veel met wiskundige modellen en zijn differential equations een groot deel van m'n leven. Maar vooral: the change of place over time, zal je altijd voortbewegen. Het staat voor mij ook voor het evolueren, veranderen, voor de vrijheid om zelf mijn plek te kiezen en tijd in te delen, wat ik in mijn vogelvrije constant-verhuizen-bestaan ook doe, met alle gevolgen van dien. Deze verzameling lijntjes vat mijn leven vrij goed samen
En de uitleg van de sneeuwvlok: het is de tijd in de sneeuw die mijn leven gered heeft. De druppel onderaan staat voor zowel mijn eigen bloed wat ik daar nooit meer intentionally wil zien, als voor de smeltende vlok als symbool voor klimaatverandering, wat mijn vakgebied is.
So there you go. Voor mij hoeft een tattoo niet altijd een betekenis te hebben en kan gewoon kunst zijn, maar persoonlijk wil ik het graag voor een reden op mijn lichaam hebben staan (buiten dat ik het ook nog mooi moet vinden

).