[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 13:03

Dirndl schreef:
Had mijn design al een flinke tijd geleden in dit topic gezet, en nu staat hij ook echt! Tattooeerder heeft 'm erg netjes gezet, en m'n andere tattoo meteen even bijgewerkt, die was namelijk na 2.5 jaar een beetje vervaagd.
Ben er super blij mee :+:

[ Afbeelding ]

Barbabientje schreef:
Gaaf ook die hierboven :D heeft het nog een bepaalde betekenis?

Dirndl schreef:
Dan ook maar de uitleg erbij:

Zoals duidelijk is van het berglandschapje; dat is waar mijn thuis is en waar ik af en toe gelukkig ben. Verder heb ik de afgelopen jaren zo veel onderzoeken gehad naar m'n hart, talloze EKGs, maar het blijft braaf door kloppen. Heb ook wel eens gewild dat het niet zo was (donkere tijden), maar blij dat er toch telkens weer zo'n lijntje op het apparaat verschijnt.
Verder werk ik veel met wiskundige modellen en zijn differential equations een groot deel van m'n leven. Maar vooral: the change of place over time, zal je altijd voortbewegen. Het staat voor mij ook voor het evolueren, veranderen, voor de vrijheid om zelf mijn plek te kiezen en tijd in te delen, wat ik in mijn vogelvrije constant-verhuizen-bestaan ook doe, met alle gevolgen van dien. Deze verzameling lijntjes vat mijn leven vrij goed samen :)

En de uitleg van de sneeuwvlok: het is de tijd in de sneeuw die mijn leven gered heeft. De druppel onderaan staat voor zowel mijn eigen bloed wat ik daar nooit meer intentionally wil zien, als voor de smeltende vlok als symbool voor klimaatverandering, wat mijn vakgebied is.

So there you go. Voor mij hoeft een tattoo niet altijd een betekenis te hebben en kan gewoon kunst zijn, maar persoonlijk wil ik het graag voor een reden op mijn lichaam hebben staan (buiten dat ik het ook nog mooi moet vinden := ).
Mooi geworden hoor!!

Dirndl

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:23

Thanks voor het kopiëren Tinkerloos :)

En bedankt voor de complimenten, ben er ook erg blij mee :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 15:51

Zo die is echt prachtig dirndl!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:00

ik heb weer foto's gemaakt en opgestuurd! Hoop zo dat er een gaaf ontwerp uitrolt! :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:03

Hij is prachtig geworden Dirndll <3

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:16

@pimaude:Je krijgt het eerst nog te zien toch, ter goedkeuring?
En dan kan je aangeven wat je anders wil.
Heb je al iets gezien?
En wanneer mag je ook alweer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:31

Tinkerloos, ik heb geen idee. Ik mail ze van de week even hoe dat zit en kom desnoods van te voren even langs om het ontwerp te bekijken als ze niet willen mailen. :) het wordt mijn pony en mijn kat met een regenboog en 2 vlinders en heeft liefst wat sterren (lichtpuntjes) in de regenboog verwerkt. De regenboog kunnen we doortrekken naar de hele sleeve :). 8 januari is the date. Meteen 4 uur en vrijdag de 13e (februari) de tweede sessie en in maart een derde en laatste sessie.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 19:39

Oja dat was het.
Mooi en spannend!

Ik ga ook een sleeve doen.
Ik denk eerst de halve sleeve en dan rustig aan de hele arm vol.
*\o/*
Ik zou ook in Januari gaan maar ik mag 27 november al.
Yeahhhh.

TsarinaZJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 20:51

Yasmine schreef:
Ik bedoelde dat het in deze context de juiste optie is. In The Return of the King (waar de quote uit komt) wordt het ook zo geschreven.

Wauw, Dirndl, prachtig!!! Hij is erg mooi geworden. Prachtige plaats ook. :)

cannot is het inderdaad had de reactie via iphone geplaatst en die heeft het denk ik uit elkaar gehaald :)

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:05

xGoldenHero schreef:
Ik krijg allemaal lekkere kriebels door jullie verhalen en gave ideeën.

Toen mijn tattoo begon te jeuken kneep ik me zelf in de huid naast de tattoo :+ dat heeft mij geholpen!

Ik hoop in april weer te kunnen voor mijn oh zo originele poot afdruk van mijn Herder. Dan is hij volgroeid en wil ik hem op de binnenkant van mijn linkerarm. Niet super strak, het moet uitgeveegd lijken.

Laat ik toch precies 2 van die poot afdrukjes van mij shi tzu net boven mij enkel hebben! Leuk dat je die van je herder gaat laten zetten! Als je foto wilt moet ik even gaan zoeken.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:12

Ik wil wel foto zien! !

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:57

Dat word even zoeken dus! Of gewoon even maken XD

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:09

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:40

maylotje ik vind ze wel erg gaaf gedaan!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:14

Mooi. Net een echte poot.
Netjes gedaan.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:31

Yv_ schreef:
Geeft niet hoor :D.

Sleeve is allesbehalve mijn ding :).

Weet iemand hoelang de wachttijd ongeveer is bij Mandy in Den Haag? Wil vrij realistische rozen met kleurverloop en zij doet dat wel echt onwijs mooi.

13 maand maar ze nam niks meer aan zei ze :) Die van mij laat ik binnenkort even bijwerken, maar ben er nog steeds tevreden mee ^^

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:44

Courses, jij hebt ook je bovenbeen, toch?
Ik zit nu in de velletjes-fase, bah, wat voelt dat vies met smeren.. Had ik de vorige keer geen last van, toen kon ik er zelf niet bij. Heb nu met terugwerkende kracht medelijden met de mensen die dat voor me deden. Deze plek is veel minder droog dan mijn rug toen, dat is wel weer prettig. :)
En het grootste voordeel van een tattoo op je bovenbeen: je ziet hem meerdere keren per dag. :+

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:45

Ik heb wel echt verschrikkelijke jeuk nu :') Moet mezelf ook echt inhouden om niet te krabben.. Verder nog steeds helemaal verliefd <3

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:47

Barbabientje schreef:
Ik heb wel echt verschrikkelijke jeuk nu :') Moet mezelf ook echt inhouden om niet te krabben.. Verder nog steeds helemaal verliefd <3

Dat verliefde gevoel vind ik zo leuk! Word ook erg blij van naar mijn been kijken. <3 (ondanks de jeuk)
Ik werd verliefd toen ik het ontwerp in mijn mailbox had en het is in het echt alleen maar beter. :)

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 00:40

Ik heb mijn tattoo op mijn rug sinds vorige week zaterdag en het is nog niet echt verveld en heeft ook nog niet gejeukt :)

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 01:25

Michelle_96 schreef:
Ik heb mijn tattoo op mijn rug sinds vorige week zaterdag en het is nog niet echt verveld en heeft ook nog niet gejeukt :)

Hoop voor je dat het gaat zoals bij mij. Die op mijn rug heeft ook niet verveld en heb er geen jeuk aan gehad. Die op mijn zij daarintegen..... Daar heb ik wel echt jeuk aan gehad en is ook verveld.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 09:01

Gisteren was ik in het ziekenhuis en toen was er een verpleegster met een Latijnse tekst op de buiten onderkant van haar pols zeg maar. Hij kwam ter sprake en toen ik vroeg of ze er veel hinder van ondervond op die plek, zei ze dat ze er nog nooit een probleem mee heeft gehad.

Ik wil op dezelfde plek graag een tattoo, maar het enige wat mij tegenhoudt is of ik er later met werk niet een probleem mee zal krijgen. Nu zei zij dat als ik het wilde ik het gewoon moest doen en mij daar niet door moest laten tegenhouden.

Ik ga van de week denk ik even opzoek naar een goede shop (vind ik trouwens ook moeilijk, er is zo veel keuze en weinig mensen in mijn omgeving hebben een tattoo). Dus mochten er suggesties zijn voor een shop/artist die goed is in het zetten van zinnen. Het wordt een Griekse zin, dus diegene moet wel de tekens correct over kunnen nemen.

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 09:42

ik lees je onderschrift en vraag me af of je zelf weet wat er staat :=
leef vandaag.....later problemen.....

gewoon doen dus
je leeft niet om straks te werken

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 10:11

Nouja, een tatoeage nemen omdat één verpleegkundige tegen je zegt dat je je niet moet laten tegenhouden door eventueel werk, vind ik nogal wat.
Laatst ook nog een discussie erover, waarbij de vrouw zei dat ze haar onderarm ook een mooie plek vond, maar niet wilde dat ze dan met 30 graden nog steeds lange mouwen aan moest op haar werk. En laten we wel wezen, die kans zit er wel gewoon in. En als je je daarvan bewust bent, moet je je vooral niet tegen laten houden. Maar feit is gewoon dat niet elke werkgever zit te wachten op personeel met zichtbare tatoeages. Daar moet je dan later niet om lopen miepen als je nu vindt dat je daar geen rekening mee hoeft te houden.
Je leeft idd niet om te werken, maar werk levert nou eenmaal wel geld op en dat maakt het leven toch een stukje makkelijker. En met meer geld kun je weer nieuwe tatoeages nemen. :+

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 10:22

quibje schreef:
ik lees je onderschrift en vraag me af of je zelf weet wat er staat :=
leef vandaag.....later problemen.....
Dat staat er toch niet? Er staat dat je alles uit de dag van vandaag moet halen omdat je misschien geen morgen hebt.

Ik zou het ook doen in jou geval.
Ik heb me wel altijd laten weerhouden om een tattoo op mijn onderarm te nemen ivm eventueel werk.
En nu werk ik bij een bedrijf waarbij ik elke dag met verschillende mensen omga,maar waar tattoos wel zijn toegestaan.
De directeur zelf heeft een enorme tattoo van een zanger op zijn rug.
(Frans Bouwer of Frans Duijts,ben even vergeten wie het was)
Dus nu komt mijn langgewenste sleeve er !