Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
caroline_max schreef:Ik gebruik de sensitest, die zouden ook goed moeten zijn. Zou CB beter zijn? Zal het eens navragen.
.
. Ik noem ze beiden, mijn 2 wonder kinderen. Inmiddels wel alweer 7 jaar en 4.5 jaar maar helemaal geweldig, kan ook niet zonder ze meer.
maar door de lieve zorg van mijn vriend, ouders en zus heb ik me erdoorheen weten te slaan. En dan het spannende moment van de punctie en daarna de terugplaatsing. Ik wilde toch niet dat het mis zou gaan dus heb me braaf gedragen als iemand die zwanger was (theoretisch gezien was dit ook zo) en ben zelfs granaatappelsap gaan drinken omdat dit de innesteling zou bevorderen. Twee weken later was het tijd om een zwangerschapstest te doen. Negatief. Hoe kon dit? Ik voelde me duidelijk anders (al dagen ’s ochtends chili con carne zitten eten, ’s avonds een borrelende buik, veel plassen) en toch was het dus niet zo? Gelukkig kon ik me er daarna redelijk snel bij neerleggen tot twee weken erna ik ontzettend begon te bloeden. (details zal ik jullie besparen) Na wat echo’s en bloedonderzoek in het ziekenhuis kwamen ze erachter dat het zwangerschapshormoon in mijn lichaam langzaam maar zeker begon toe te nemen. Daar zat ik dan, samen met mijn moeder in die kamer .. ik begreep er niks van. Een paar dagen later werd ik met spoed opgenomen, er was sprake van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Compleet van de kaart, overstuur, verdrietig, in de war werd ik naar de operatiekamer gebracht. Uiteindelijk hebben ze mijn rechter eileider moeten verwijderen. God, wat voelde ik me leeg. Mijn vriend voelde zich zo schuldig en ik was alleen maar boos en verdrietig.
zijn er nog bevruchte eitjes ingevroren bij je ICSI poging?
Hopelijk blijft het eitje netjes zitten en groeien.