Al lange tijd wil ik eens flink aan mijn lichaam gaan werken maar als studentje zit een duur abonnement bij de sportschool er niet in...
Ik zou wel graag wat adviezen willen en als ik het zo hoor zijn er hier wel wat mensen met verstand ervan, en dan ook het stukje voeding.
Doordat ik erg ziek ben geweest ben ik veel afgevallen (lees: ieder bot is duidelijk zichtbaar) dus ik wil er weer wat kilootjes bij. Zo tussen de 5 en 10 kilo in totaal. Een half jaar terug ben ik eens begonnen met shakes van herbalife, gewoon als aanvulling op mijn normale eten. Ik moest toen gewoon een normaal dieet volgen en 3 shakes als aanvulling voor de extra voedingsstoffen. Dit ging toen erg goed en ik heb er ook positieve resultaten mee geboekt alleen is het erg moeilijk voor mij om trouw mijn shakes te drinken op de afgesproken tijden. De ene keer eet ik om 08.00, 13.00 en 19.00 uur, de andere keer om 10.00, 15.00 en 21.00 en als ik niet thuis ben/eet lukt de shakes zoiezo niet.
Nu vroeg ik me dus af of het wel verstandig is om een dusdanige work out als JM te gaan volgen wanneer je al onder een mooi, gezond gewicht zit. Ik zelf kom uiteraard liever wat kilootjes aan in de vorm van spieren dat in de vorm van vet maar is dit realistisch?
Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven!

En wat moet je allemaal aanschaffen hiervoor? Een matje en gewichtjes en thats all?