Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Ik merk ook al wel verschil hoor qua lenigheid... ik hoop dat ik ooit nog met mijn handen bij de grond kan zonder mijn knieën te buigen
Is die yoga meltdown (?) wat qua lenigheid enzo?
Monster_tos schreef:Eten afwegen is voor mij misschien een goed idee!! Phor hoe ben jij te weten gekomen wat voor jou een goede balans is?
Nog een goede tip voor de spierpijn, zoek je hubby op voor wat 18+ gymnastiek
CCCCC schreef:Bhriseis, ik heb hetzelfde hoor. Leef al 4 jaar op 900-1300 kcal, en ik durf gewoon niet hoger. Terwijl ik wel heel actief ben.
Ik ben 1.81 en 68 kg, elke dag shred + school en 5 keer per week paardrijden. Verder ben ik eigenlijk altijd wel ergens mee bezig
Bhriseis schreef:@ CCCCC: onze verhalen klinken inderdaad heel erg hetzelfdeHet is zo ontzettend vervelend he
@ Raponsje: ik kom een BMR-ding uit van 1400 en nog iets. En ik vulde in dat ik elke dag sport, dan begrijp ik niet zo goed hoe dat dan net weer ongezond kan zijn? Aangezien je tot -500 van dat getal mag gaan om af te vallen? (Begrijp me niet verkeerd; ik zou dolgraag de stap kunnen zetten om gewoon meer te eten zonder me daar zeer slecht bij te voelen, maar ik dacht dat ik op gezondheidsvlak niets verkeerd deed volgens die berekening)
@ phor: Jee, wat een driedaagse moet dat geweest zijn zeg
Bhriseis schreef:@Roos: bij mij is het hetzelfde als bij phormicola: ik heb de hele dag honger![]()
Er zijn heel weinig dingen die mij zo plezieren als lekker voedsel; ik denk er een hele dag aan, doe niets liever dan (gezonde) recepten bedenken en Nigella's kookboeken blad voor blad lezen als avondlectuur. Stop ik maar in mijn mond waar ik zin in heb, kan je mij na een week de deur uit rollen
phormicola schreef:Raponsje: is het aan te raden om na de shred een aantal dagen rust te houden voordat je aan een nieuw programma begint? Of juist in één ruk doorgaan?
phormicola schreef:Ik dacht al zoiets! En ik ga me daarna idd weer lekker af laten beulen, ben er helemaal verslaafd aan