Swatches van de Naked 3. Toch wel mooi

__Sannne, dat is nog best lang!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Oh en in de straat waar ik vorig jaar woonde zit nu een kiko ontdekte ik, hadden ze wel wat eerder mee morgen komen.
Gianti schreef:Loose schreef:Ik heb gister bij sephora in Italië gekeken, hier is naked 3 nog niet. Wel naked 1 meegenomen.Oh en in de straat waar ik vorig jaar woonde zit nu een kiko ontdekte ik, hadden ze wel wat eerder mee morgen komen.
Kikiben nog steeds helemaal weg van mijn leven kiko kwasten
Maar ze zijn dus wel goed? Een verkoper bij een parfumerie zei nl wel een keer dat hij die poederkwast zo geweldig vond.
Dus rustig maar weer verder zoeken naar een foundation.
Of anders of ze hem gewoon mee wilt nemen. 3 spreekt mij ook niet aan, te roze..
__Sannne schreef:Sleek, die heeft mooie palletjes voor maar 9,45 euro. Deze palletjes bevatten twaalf kleuren. Zijn o.a. te verkrijgen bij Skins Cosmetics en Misslipgloss verkoopt ze ook via haar webshop.
http://shop.misslipgloss.nl/sleek-make- ... ?FK_4=3292
).
In mijn strijd/zoektocht naar de perfecte rode klassieker heb ik er een hele hoop gehad, een hele hoop die veel te snel van mijn lippen af gaan, niet mat genoeg zijn, niet mooi genoeg zijn.. Uiteindelijk heb ik er 2 die de kroon spannen bij mij. Dat zijn Mac Ruby Woo (gewoon super fijn. Mat, blijft lang zitten, droogt mijn lippen niet mega slecht uit als ik ze na afloop goed verzorg) en mijn Sephora lipgloss/lippenstift. Das een gloss die mat wordt op je lippen. Kleur is mooi, hele goede kwaliteit, blijft zitten en droogt niet uit, maar ik vind felrode lippenstift aanbrengen met zo'n lipgloss sponsje echt een draaaama.
1 daarvan neem ik als alternatief voor de Ruby/Riri Woo van MAC. De 107 Kiss of life
Davinia_ schreef:Ik heb er niet zo veel.. Ik ben nog steeds op zoek naar een hele mooie voor overdag, maar vind het zo moeilijk.