Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leverage

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:02

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:34

Vind de roze-tinten erg mooi! De donkere kleurtjes vind ik alleen een beetje hetzelfde. Maar zou 'm zeker willen hebben! :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 04:09

Ik vind m een beetje te roze denk ik :))
Daarbij denk ik dat de douane het een beetje verdacht vind als ik met naked 1, 2 en 3 t land binnen kom :))

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 08:53

Ooohw die naked 3 is echt prachtig!!! Hmmm mijn ouders gaan weer voor een weekje naar Koeweit zaterdag. Misschien hebben ze wel tijd om die te scoren!

@ Suus, er is een blogger die altijd zweert bij de concealer van collection 2000 die alleen in Engeland te koop is. Weet niet meer welke blogger het nou was. Maar misschien is dat wel even een kijkje waard!

Van de week een mooie look gemaakt met de maybelline color tattoo eternal gold en swiss chocolate van Mac. Was echt goed gelukt. Bruin en goud lekker herfstig.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 09:09

@leverage ja vond ik ook, was zeker verbaasd dat hij eten en drinken overleefd. Heb hem daarna rond vier uur weer bijgewerkt en toen aan het werk gegaan tot negen. Daarna zag je hem nog steeds best goed zitten.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 11:21

Ik heb gister bij sephora in Italië gekeken, hier is naked 3 nog niet. Wel naked 1 meegenomen. :D Oh en in de straat waar ik vorig jaar woonde zit nu een kiko ontdekte ik, hadden ze wel wat eerder mee morgen komen. :))

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 11:23

Loose schreef:
Ik heb gister bij sephora in Italië gekeken, hier is naked 3 nog niet. Wel naked 1 meegenomen. :D Oh en in de straat waar ik vorig jaar woonde zit nu een kiko ontdekte ik, hadden ze wel wat eerder mee morgen komen. :))

Kiki <3 ben nog steeds helemaal weg van mijn leven kiko kwasten

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 13:57

Morgen naar Amsterdam, zeker een bezoekje brengen aan de nieuwe Flormar winkel daar. Iemand ervaringen met dit merk? Ik ben er echt super benieuwd naar namelijk!

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:07

Welk merk heeft goedkope oogschaduw waarmee ik goed mee kan experimenteren?
Omdat het voor experimenteren is wil ik niet gelijk met het duurste beginnen haha, maar ik wil wel graag dat er iets van kwaliteit aan zit (in ieder geval een goede prijs-kwaliteitverhouding).

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:12

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:20

Sleek inderdaad, Catrice heeft ook hele fijne oogschaduw's :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 14:44

Gianti schreef:
Loose schreef:

Kiki <3 ben nog steeds helemaal weg van mijn leven kiko kwasten

Ik zie ze wel eens liggen in de winkel maar vind die haartjes dan altijd zo'n ontplofte boel lijken. :P Maar ze zijn dus wel goed? Een verkoper bij een parfumerie zei nl wel een keer dat hij die poederkwast zo geweldig vond.

Ben trouwens echt blij met naked 1, vind hem denk ik.mooier dan 2. :D :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 22:11

Ik vind Naked1 ook het mooiste. 3 spreekt mij ook niet echt aan, tenminste niet vanaf die foto's. Ben benieuwd wanneer er meer swatches online komen. Volgens mij is hij pas vanaf januari te koop.

Mijn foundation met de perfecte kleur is niet zo perfect voor mijn huid. Krijg er pukkels van -O- Dus rustig maar weer verder zoeken naar een foundation.

In December ga ik een workshop bij MAC doen :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 11:53

Mijn schoonzusje gaat een week voor mijn verjaardag naar Parijs.. Toch maar eventjes nadenken of ik de Naked pallet vraag voor verjaardag en dan een deel zelf bij leg :D Of anders of ze hem gewoon mee wilt nemen. 3 spreekt mij ook niet aan, te roze..

Glossi, wat balen zeg! Welke houd je? En super gaaf zeg, die workshop! Ooit wil ik ook nog zoiets doen! :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 11:55

__Sannne schreef:
Sleek, die heeft mooie palletjes voor maar 9,45 euro. Deze palletjes bevatten twaalf kleuren. Zijn o.a. te verkrijgen bij Skins Cosmetics en Misslipgloss verkoopt ze ook via haar webshop.
http://shop.misslipgloss.nl/sleek-make- ... ?FK_4=3292

Die 'au naturel' ziet er wel erg mooi uit ja! :D

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:24

Workshop bij MAC :oo gaaf!

Ik heb gister mijn eerste dior productjes besteld, 2 nagellakjes voor 30 euro! *\o/* Was een setje van de zomer collectie nog :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:39

Oh dat is goedkoop! Waar heb je dat gevonden? Ik vind dior oogschaduw echt superfijn, heb vorige week mn 2e paletje gekocht (in 3 da gen tijd naked 1 en een dior paletje, tikt lekker aan :O ).

Wat zonde van die foundation glossi! :\

Ik vind dat roze van naked 3 juist mooi, hou ook van dat soort tinten. <3

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:43

Op de Douglas site! :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:54

Haha Loose, dat is idd wel even een uitgave. Maar wel mooie spullen!!

Hoeveel lipsticks hebben jullie zo ongeveer trouwens?
Mijn moeder vindt dat ik er overdreven veel heb, maar ik vond het nog wel meevallen O:)
Zijn er 30 en dan nog een paar glosjes :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:57

Ik heb er niet zo veel.. Maar wel erg veel := In mijn strijd/zoektocht naar de perfecte rode klassieker heb ik er een hele hoop gehad, een hele hoop die veel te snel van mijn lippen af gaan, niet mat genoeg zijn, niet mooi genoeg zijn.. Uiteindelijk heb ik er 2 die de kroon spannen bij mij. Dat zijn Mac Ruby Woo (gewoon super fijn. Mat, blijft lang zitten, droogt mijn lippen niet mega slecht uit als ik ze na afloop goed verzorg) en mijn Sephora lipgloss/lippenstift. Das een gloss die mat wordt op je lippen. Kleur is mooi, hele goede kwaliteit, blijft zitten en droogt niet uit, maar ik vind felrode lippenstift aanbrengen met zo'n lipgloss sponsje echt een draaaama.
Voor de rest heb ik nog 2 nude lippenstiften, een paar roze die ik ooit op de kop heb getikt maar echt nooit draag, en een bordeaux rode voor chique gelegenheden waar ik even geen rood wil dragen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:58

Ik ben trouwens bezig met een blogpost over huidverzorging. Heb me laten adviseren bij de Douglas en de perfecte spulletjes gevonden :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:59

Ik heb er niet zo veel.. Ik ben nog steeds op zoek naar een hele mooie voor overdag, maar vind het zo moeilijk.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:13

Ik heb er ook een paar bij zitten die ik niet zo vind. Heb er bijv bij Douglas 2 van Nyx besteld en 1 daarvan is prima, maar de andere lijkt er veel op alleen dan wat bruiner en die staat me dan dus net niet.

Heb wel een paar die ik het vaakst draag (zowel dieprood, bordeau als rozetinten of nude), maar wil alleen nog heel graag 2 matte van Rimmel (v Kate). Komende week 2e gratis bij Etos op hele assortiment van Rimmel dus dan denk ik die maar halen O:) 1 daarvan neem ik als alternatief voor de Ruby/Riri Woo van MAC. De 107 Kiss of life
En misschien vraag ik voor mijn verjaardag Creme Cup van MAC, maar dan ga ik ook echt een paar jaar geen lipstick meer kopen :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:14

Davinia_ schreef:
Ik heb er niet zo veel.. Ik ben nog steeds op zoek naar een hele mooie voor overdag, maar vind het zo moeilijk.

Ik heb voor overdag Please Me van Mac. Een rozige nude, echt een my lips but better. Ben er zelf heel blij mee, krijg er ook best vaak complimentjes op. Denk dat dat echt zo'n lippenstift is die iedereen wel staat.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 15:17

Sommige van Mac lijken volgens mij best op elkaar. Creme Cup is volgens mij een kleur die aardig richting de Please Me gaat?
Edit, blijkbaar niet :D zacht roodroze mat of licht blauwroze cremeglans, mwah :))
Laatst bijgewerkt door Djilna op 10-11-13 15:20, in het totaal 1 keer bewerkt