Plaatsen was zelf 420,- oid bij gyn.
Eigen risico was 220,- maar mijn medicijnen voor mijn migraine zijn ook vrij prijzig dus daaraan ben ik mijn eigen risico altijd al kwijt, dus in dat opzicht koste het plaatsen me niks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MeFlower schreef:In ieder geval heeft magli nog geen antwoord.
Het is sowieso niet verstandig om in een keer 2 pillen te nemen als je ze bent vergeten.
Verder kun je in je bijsluiter van de pil kijken wat je moet doen als je een keer een pil vergeet (het ligt aan welke week wat je moet doen).
magli schreef:MeFlower schreef:In ieder geval heeft magli nog geen antwoord.
Het is sowieso niet verstandig om in een keer 2 pillen te nemen als je ze bent vergeten.
Verder kun je in je bijsluiter van de pil kijken wat je moet doen als je een keer een pil vergeet (het ligt aan welke week wat je moet doen).
Idd.. A ok dat is handig, kan dan idd gwn de bijsluiter lezen (voor de hand liggend maar had er niet aan gedacht).
Andere persoon die had geantwoord: ik heb dus gewoon die 2 pillen dan genomen en heel mij strip uitgedaan. Nu Maandag begonnen aan een nieuwe strip (soms neem ik gewoon eens 2 maanden zonder stop, is ook niet erg volgens dokter). Nuja ik heb er nog altijd last van. Hoop dat dit geen maand gaat duren.. Had nooit gedacht dat die hormonen daar zo van id war raken.. Allesinds volgende stopweek, stop ik ook effectief.