Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:En gegrilde pangasius filet met peper en zout vind ik persoonlijk meer naar ei smaken dan naar vis, dus ook een aanrader.En ik eet nu smeerkaas balans olijf/tomaat op brood. Ik walg van smeerkaas maar hier zit nauwelijk iets in + ik vind het lekker.
Lous schreef:Probeer eens tonijn of een tonijnsteak. Dat komt al wat meer in de buurt van de structuur en smaak van normaal vlees, vooral de laatste.
Van Bleuband heb je ook wit brood waar bruin inzit, misschien is dit een optie.
Met goed mager beleg krijg je echt geen droog bruin brood overigens, ook niet met roosteren als je dit goed doet (ligt ook aan de stand van de rooster).
Hier in het topic zijn al genoeg voorbeelden gegeven van mager beleg. Bijvoorbeeld 25 of 30 + kaas (die je overigens ook prima kan smelten), filet Americain en Rookvlees.
En dingen moet je ook leren eten. Voorbeeld is al gegeven in dit topic. Dus niet meteen zeggen dat je iets niet lust of van over je nek gaat.
Voorbeeld. Ik vond zuurkool en spinazie supervies. Ben het vaker gaan proberen te eten en heb het leren eten. Nu vond ik het echt superlekker. En zuurkool bevat echt maar weinig calorieën.