Nou ik ga eerst een daagje proef draaien. Als ik aangenomen wordt, wat zowieso eerst parrtime is omdat daar vraag naar was, zal ik eerst zeker een jaar ervaring opdoen, en leren over alles wat ermee te maken heeft. En dan zou ik cursussen gaan kunnen volgen, en diploma's halen. Dus nee ik moet dat allemaal nog doen
ben vrijdag nog ff bij mijn piercingshop langs geweest en hij is nog steeds mooi! dat die tussen je tieten er snel uitgroeit valt heel erg mee! ik heb ook een flexibel staafje he...buigt mooi mee met je lichaam... denk niet dat de mijne er ooit uitgroeit! hij ziet er hartstikke goed uit en er zijn nu nog geen tekenen van uitgroei en heb em dik een maand....
Hier even hoe mijn dag in de piercingshop is geweest !
Mijn dag was superleuk, het was niet heel erg druk in de shop. En er zijn een paar mensen gekomen voor balletjes/ staafjes verwisselen, waarvan ik er ook 1 heb gedaan, een staafje in de tepel van een man moest ik vervangen voor een langere. Verder is er iemand gekomen voor een tongpiercing, een voor een navelpiercing en een meisje voor een clithood, en bij alledrie heb ik mee mogen spieken hoe dat nou gaat. Van alles heb ik veel gezien, weer een zooi geleerd van wat ik nog niet wist. Ja dit lijkt me wel een baan voor mij Ik moet Vrijag even bellen of ik aangenomen ben, omdat er Donderdag nog een meisje in de shop komt.
Bij mij is dat ook dunner geworden maar daarna nooit meer ontstoken geweest of wat . Ws na een jaar ineens een stuk dunner maar daarna niks meer veranderd.
Nou donderdag heb ik eindelijk mijn tongpiercing laten zetten ik kan gewoon alles eten en spoel daarna ook alleen mijn nicht zei dat haar tong maar 2 dagen dik was en de mijne zit er al 4 dagen in en mijn tong is nog steeds dik
hoelang is bij degene van hier met tongpiercing de tong dik geweesT ?
ik had een piercing tussen me borsten maar is er wel uit gegroeid helaas... waarschijnlijk doordat ik hem in de zomer heb gezet vlak voor kamp dus veel zweten en tussen de paarden veel vuil en dan geen tijd hebben om schoon te maken zou ff de foto's zoeken ervan
hier is hij net gezet dit was voordat ik hem eruit haalde ik heb met mijn nagels het velletje weg moeten krassen om hem eruit te krijgen want kreeg het balletje er niet meer tussenuit hier was hij er net uit
nu is het nog een litteken ik mocht terug komen als hij genezen was om hem opnieuw te zetten maar denk niet dat ze dat nog doen