Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Kan me helemaal indenken dat het genieten was.
Dan zit ik gewoon veel te lekker op de bank...
. Maar met helemaal barefoot is het wel een risico. In 2022 heb ik twee mannen de 4x50 in Nijmegen op blote voeten zien lopen. Lijkt me toch ook wel spannend met al het glas overal
, les 4 gelopen. Hartslag weer beter dan afgelopen vrijdag en het liep wel erg lekker eigenlijk. Rondje rond de wijk nog net te klein
, dus eens denken hoe ik dit woensdag weer kan oplossen

.
.
Wel weer goed gedaan! Gewoon iets groter rondje uitzoeken en wat verder wandelen
Dan zit ik op het einde van het zandpad en denk ik, ja daar mag ik lopen
.
(incl 500m rust dus):
Maar het zorgt er vooral ook voor dat ik op zondag niet helemaal vol zit en ik de lengte van mijn lontje rap zie afnemen, het geeft echt weer even energie en een helder hoofd!
Wel fijn dat je er zo'n zin in hebt, het lopen en je energie ging bij jou ook een tijdje minder, dus super dat je nu weer zo lekker gaat! Vooral je laatste interval is wel echt heel netjes! Samantha_ schreef:De marathon discussie meng ik me even niet in.![]()
Kies naam, lastig zo’n pijntje die steeds terug komt. Leuk, ik ben ook met touwtje springen begonnen.
Nou inderdaad Namiro, dit is wel heel naar weer ineens, hoorde net, kans op sneeuw.
Leuk, halve marathon, welke is dat?
Ik heb voor dit jaar nog maar 1 evenement gepland, bruggenloop. Zoek eigenlijk nog iets, iemand tips? Halve marathon het liefst.
Dat blijft toch het allerleukst Samantha_ schreef:De marathon discussie meng ik me even niet in.![]()
Kies naam, lastig zo’n pijntje die steeds terug komt. Leuk, ik ben ook met touwtje springen begonnen.
Nou inderdaad Namiro, dit is wel heel naar weer ineens, hoorde net, kans op sneeuw.
Leuk, halve marathon, welke is dat?
Ik heb voor dit jaar nog maar 1 evenement gepland, bruggenloop. Zoek eigenlijk nog iets, iemand tips? Halve marathon het liefst.
, maar of je daar dan inderdaad altijd op zit te wachten....
. Ik hoop dat het moddergedeelte meevalt!
Samantha_ schreef:Haha dat plaatje, die is leuk!
Wat een hoop tips, ik zoek eigenlijk iets regio Utrecht, liefst geen trail eigenlijk.
Had ook graag winter marathon Leeuwarden gedaan, kan ik er 1 afvinken voor de pro run challenge. Maar die is uitverkocht.
Linschoten loop is ook al uitverkocht.
Bij mij in de buurt is Sylvestercross, maar die is op 31 dec overdag, dan ben ik dus aan het werk.
Net sportschool geweest, probeer nu 2-3x per week.
O wauw lies, wat knap, in de sneeuw!
Het was heerlijk om te lopen!