Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:40

Nog 9 minuten! Je kan het!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 11:42

Helden. Kan ik jullie weer inhuren om 13 uur en 15 uur?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 12:20

Natuurlijk :D

SandravdB

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 13:17

Hoe lange sessie doe je met foxy?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 13:24

Ik sta er steeds in mijn pauzes op tussen het thuiswerken door. :)) twee keer een kwartier, een keer 20 a 25 minuten.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 13:32

Lekker bezig Roosch :j

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 14:20

Roosch schreef:
Ik sta er steeds in mijn pauzes op tussen het thuiswerken door. :)) twee keer een kwartier, een keer 20 a 25 minuten.

Zit je dan daarna niet oververhit en bezweet achter je computer? :P
Dat zou mijn bezwaar zijn namelijk :)
Goed bezig hoor!

Ik ga vanmiddag weer een stukje lopen, in mijn pauze :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 14:26

Ik koel meestal vanzelf wel weer af :))
Videocalls heb ik niet zo vaak, dus dat scheelt.

Eetmeterapp ook weer aangeslingerd. Tijd voor #wegmetdiespekjes

Hebben jullie beloningen voor jezelf in het vooruitzicht? Ik had die fotoshoot uiteraard. Maar er zal een moment komen dat ik mijn relatie met Foxy wat minder leuk vind en ik iets zoek om naartoe te werken.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 15:18

Hier wel de hele dag van videocall naar videocall, dus ik doe alle activiteiten met een hoge hartslag maar voor- of na het werk. Wel vaak ff tijdens lunch een wandeling inderdaad.

Ik heb een nieuwe hobby: ben begonnen met een nieuw servies. Dat is niet goedkoop dus ik denk dat ik elke maand wat bij mag kopen als mijn gewicht stabiel blijft. Bijkomend voordeel is dat mijn eten er nog leuker uitziet :')

Afbeelding

En ik vind eigenlijk dat ik een tattoo mag. En als ik een heel jaar braaf ben (en Covid het toelaat...) mag ik eind dit jaar voor 2022 een reis naar Patagonie boeken.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 16:15

Als ik 20 kilo ben afgevallen mag ik nieuwe kleding bestellen haha.
Eigenlijk ziu ik een zitbad kopen, maar ik kon niet meer wachten :')

Maar echt opschieten doet het op het moment niet, maar zolang we stabiel blijven laten we het maar even. Even rust is ook prima voor mijn lichaam.
Het zal de stress wel zijn geweest.

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:37

Ik wil over -7 kilo een nieuwe rijbroek, cap en voor het eerst leren laarzen bestellen. Sinds dit najaar rijd ik weer paard en ik vind het weer zooooo leuk! Maar mijn rijbroek slobbert inmiddels :D

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 17:49

Hier ook veel videocalls :)

Ik heb een jong paard die ik in de zomer van 2022 wil inrijden.
Dus dat is mijn doel, als ik niet genoeg ben afgevallen dan ga ik er niet op helaas.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 18:01

Mooi doel Temeraire. Voor mij waren mijn jonge paard en mijn geplande, erg actieve reis naar Mongolië de 2 grote drijfveren voor afvallen en fitter worden.

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:21

Gefeliciteerd Musli echt superknap!!!

Goed bezig Roosch met Foxy en zo’n reis is natuurlijken enorme mooie motivatie....
En gezond genoeg zijn om straks op je eigen paard te gaan rijden is natuurlijk helemaal een supergoede stok achter de deur... Voor mij is mijn paard altijd een motivatie om het niet te gek te laten worden. Ik ben een nogal lang eind, dus een lichtgewicht zal ik nooit zijn en m’n paard moet het dan wel meetorsen....

Ik moet altijd oppassen dat ik geen lekkers in het vooruitzicht stel als ik vind dat ik goed bezig ben... :')
Ik heb nu met zelf afgesproken dat als ik ook deze week goed doorkom ik volgende week een afspraak mag gaan plannen om een trouwjurk te gaan passen....als dat geen motivatie meer is weet ik t ook niet meer...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 19:24

Oh dat is best een motivatie! De kerel heb je ook al? :))

Ik ben niet zo een eind. 1meter58 en een half. Wat gelijk mijn probleem is: als ik 1meter 80 was geweest had ik een perfect gewicht gehad. :7

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 20:25

Roosch schreef:
Oh dat is best een motivatie! De kerel heb je ook al? :))

Ik ben niet zo een eind. 1meter58 en een half. Wat gelijk mijn probleem is: als ik 1meter 80 was geweest had ik een perfect gewicht gehad. :7

:') En ik ben 1,85 m....ik heb zelfs nu al een keurig BMI, maar dr zit nog vet zat op m’n lijf, zoals bij zovelen gaat t bij mij nooit eraf van de plekken op je lijf die juist wat slanker zou willen zien ( bij mij m’n heupen). Om te kijken of ik ook daadwerkelijk slanker wordt op m’n heupen en taille meet ik me nu op...vreselijk confronterend maarja, kijken of ik er ook meetbaar slanker uit ga zien.... :D
Het lichtst was ik toen ik terugkwam van 8 weken keihard werken op studiereis in Italië, toen woog ik dacht ik iets van 74 kg....maar kleinere broekmaat? No way..... -O-
De kerel heb ik idd al....zo’n 18 jaar al... :')

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:10

Elk lichaam ziet er ook zo ontzettend anders uit bij hetzelfde gewicht. Heel bijzonder is dat...

Hier net lekker een uurtje op de bokszak in de garage getraind! Even de frustratie van proberen te werken met een zoon van 11 maanden om me heen eruit geramd :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:15

Goed bezig!
Ik heb nog geen cadeautje voor mezelf bij een bepaald gewicht. Wel dat wanneer ik geslaagd ben ik getrakteerd word op sushi *\o/* !
En als ik zak bestel ik pizza als troostvoer :') .

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 22:20

Eigenlijk maakt het dan niet zoveel uit of je slaagt of zakt. Is allebei lekker :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:33

Wel fijn dat je al een kerel hebt als je gaat bruidsjurkshoppen :))

Ik probeer mezelf af te leren me te belonen met eten. Af en toe heb ik nog zoiets van "oooh ik heb zo een drukke week gehad en ik heb me zo streng gehouden aan alles dat ik van mezelf dit en dat qua lekkers mag halen."

Nu toch even wat beter over na gaan denken. Mag van mezelf sowieso de garderobe wat uitbreiden met (Top)vintage want haast niks van die leuke jurkjes past nog. Enige nadeel: ik leef zowat non stop binnenshuis en als ik dan al eens naar buiten ga is dat meestal om a. Boodschappen te doen of b. Een wandelingetje te maken. Niet helemaal de geschikte outfit dan. :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 23:38

Aarde aan vlindertje trouwens; HOE IS HET MET JOPIE?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 07:58

Moge!

Dat is wel het jammere aan het thuiswerken etc, ik heb mijn nieuwe topvintage jurkje nog niet gedragen -O-

Ik moet zeggen, ik ga 'gezond' eten steeds meer waarderen, en heb daardoor minder behoefte aan snoep, koekjes etc. Alcohol en kaasjes daarentegen :o Dat doen we dus alleen in het weekend. Eet ook steeds meer dingen waarvan ik nooit verwacht had dat ik ze lekker zou vinden. Vanochtend voor het eerst in mijn leven rijstpudding gegeten :')

Afbeelding

Gaat ook weer op het menu voor volgende week, erg lekker.

Zo hardlopen op de planning staan, vandaag videocalls met Spanjaarden en die willen altijd pas laat starten. Kan ik mooi voor die tijd nog ff een rondje. Het is wel stervenskoud buiten volgens mij :')

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 08:17

Lekker bezig Roosch, elke pauze actief.

Es_ther, zelf zou ik dan hopen dat ik gezakt ben. Sushi vind ik echt niet lekker, haha

Pallatin, grappig we zijn even lang en jouw lichtste gewicht is mijn streef gewicht.

Gaucho,rijstpap klinkt niet heel aantrekkelijk. De foto juist wel!
Balen van dat je jurkjes nog niet aanhebt kunnen doen. Hopelijk kan het snel weer.

Gister weer op de weegschaal gestaan 84,7. Dat is minder dan ik voor kerst woog *\o/*

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 08:51

Rijstpap klinkt inderdaad niet heel aantrekkelijk @Gaucho. Maar als je dan zo de foto erbij ziet, dan ziet het er heerlijk uit. Fijn dat het dat ook was. Ik mag vandaag naar de orthodontist (spalk zit los). Blij als dat ook weer achter de rug is >;) Verder geen plannen vandaag, behalve werken dan uiteraard. Lekker dagje rustig aan...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-21 11:52

Brrr rijstepap. :') jij bent toch wel onze keukenprinses, gaucho. Ik ben een lastige eter maar kan daar voor mezelf goed mee omgaan. Maar die creaties van jou.. ongelooflijk :D

Ik heb een dag vrij en dacht daarstraks dat het een enorm luie dag werd. Heb keuken al opgeruimd, kattenbak gedaan en sta nu op Foxy. Valt al met al best mee met die luie dag. :')