Jaa haha. Inmiddels ben ik klaar, heb erg mijn best gedaan op het vijlen en proberen bij de nagelriemen weg te blijven, maargoed ik ben rechtshandig.. Ik vind het persoonlijk al een stukje beter dus zolang ik daarop blijf letten wordt het vast (hoop ik) elke keer een klein tikkie beter.
T is al wat dat ik het durf te laten zien want met wat hier soms voorbij komt ben ik niks maargoed, laten we zeggen dat ik mijn nagels nu een maand of 3/4 zelf doe dus ik mag natuurlijk niet klagen.
Yellowbird
Geplaatst: 22-12-19 18:28
Je kunt het natuurlijk ook niet met elkaar vergelijken. Thuis wat zitten prullen aan de hand van YouTube en professioneel opgeleide stylisten. En je bent nooit uitgeleerd, ook ik wil binnenkort een perfectie training gaan volgen. Tis nooit goed genoeg hahaha Zolang we er maar allemaal plezier aan beleven, dat is het belangrijkste Dit is tenslotte een nageltopic, geen nagelstylistentopic
Oefening baart kunst he! Ik kan het ook niet zelf hoor. Ik kan niet eens min eigen gellak. Haha. Vind het wel prima, 1x per maand naar d stylist. Leuke kleurtjes uitzoeken. Heb altijd mijn eigen natuurlijke nagel.
Mijn styliste vind dat erg leuk. Ik heb altijd "maar" een gellakje. Maar ik ga altijd voor iets kleurigs, elke keer iets anders, of iets aparts.
Ik werk zélden met tips, als ik verleng die ik dat op sjabloon, muv nagelbijters
Yellowbird
Geplaatst: 22-12-19 18:50
Nee, tips kun je alleen onder gel, acryl of acrygel gebruiken. Ik werk ook nooit met tips. Of op natuurlijke nagel, of met sjabloon. Met sjabloon vind ik dat je beter de lower arch kunt plaatsen. Tips lopen altijd krom, vreselijk vind ik dat.
Wil wel even een belangrijke tip geven... lees je in voordat je gaat nagelen... zodat je weet dat je een allergie kunt opbouwen als het product steeds op de huid komt, dat je weet hoe je pseudonomas herkent, wat primer doet en dergelijke.. voorkomt veel problemen
Polly
Moderator Algemeen
Geplaatst: 23-12-19 01:25
LadyMadonna schreef:
Ik werk zélden met tips, als ik verleng die ik dat op sjabloon, muv nagelbijters
Wat is dat dan, ik lees hier heel geïnteresseerd mee maar ben echt een nagel nitwit, ik ken alleen verlengen met een tip
Yellowbird
Geplaatst: 23-12-19 08:42
Dit is een soort sticker. Die wordt op maat geknipt zodat hij mooi aansluit aan de nagel en daarop kun je de nagel verlengen. Dat geeft veel meer mogelijkheden dan een tip. Zo kun je een nagel ook beter corrigeren als die een afwijking heeft. Het sjabloon haal je natuurlijk weer weg als de kunstnagel is uitgehard.
Ik heb mijn kleine collectie een plekje gegeven vandaag, het was echt teveel geworden om los te bewaren Nu wil ik me graag gaan verdiepen in stempels en glitters, ik heb al wel wat penselen en andere tools voor nailart, kan niet wachten om te gaan oefenen op m’n bestelde stijltjes
En m’n nagels op dit moment:
Yellowbird
Geplaatst: 29-12-19 17:19
Leuk he! Zo komt er steeds meer bij haha.
Ik ga in februari een 3daagse bijscholing volgen
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-19 17:49
Ik heb net alles bij elkaar gezet op de molen (had cateyes en glitters apart zitten)
En nog twee weken en dan begint mijn airbrush cursus
Yellowbird: ja echt wel, druk met verzamelen zo haha. Leuk een bijscholing!
LadyMadonna: gaaf ding zeg!
Toch even bezig geweest met nailart, kon niet wachten, de kleuren zijn niet ideaal, maar dat komt omdat ik op bestaande stijltjes werkte best leuk voor een eerste keer!
Wat bedoel je? Ik denk dat je m’n blauwe kerstboom bedoelt ik had geen groen voor handen dus heb m maar blauw gemaakt haha. Hij komt inderdaad niet helemaal lekker uit op de foto
Oh een kerstboom! Nu je het zegt... Ik dacht een hartslag die stopt ofzo... sorry
Ketly
Geplaatst: 30-12-19 15:59
Ik durf helaas niet meer voor acrylnagels te gaan, maar heb zelf nu wat nagellak gekocht en het werkt echt verslavend Met kerst tot nu deze nagellak opgehad en ga vanavond weer voor een nieuw kleurtje. De kleur is niet super te zien maar hij is heel gaaf. Helaas al wel weer wat beschadigd dus vandaar dat ik vanavond nieuwe op ga doen.