Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Needje

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:20

Overigens eet ik op t moment niet heel gezond hoor :')
Maar dat komt meer omdat ik tussendoor alles eet wat los en vast zit. :oo :oo

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:31

Dreamy schreef:
Ik ben zo’n “droge hap” echt wel gaan waarderen :j vind dat gewoon lekker! Bij salades doe ik dan wel weer iets van een lowkcal-dressing :+
Maar heb gisteren droge aardappeltjes en worteltjes gegeten, prima :))

Aardappels en groente eet ik ook zonder saus :), vaak wel met wat kruiden, anders vindt vriendje het te flauw :')

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:32

Maureen95 schreef:
Ik ben net samen met CupCakes samen naar de sportschool geweest! Veel geleerd en gedaan! Denk dat ik morgen wel spierpijn heb :') Thanks CupCakes! :D

Jaa, was zeker gezellig!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:32

Aardappelen bak ik meestal op en eet ik dus zonder saus oid.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:38

Ik doe ‘t ook met gemak met rijst en pasta :j vooral rijst vind ik droog echt dikke prima :j

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:57

Gymshark heeft vandaag na 4 uur black friday kortingen tot wel 70%!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:59

karuna schreef:
Met aardappelen heb ik ook geen saus oid. Maar rijst of pasta alleen droog nee dank je

Maar als ik deze maaltijden zo zie. Komen jullie niet vitamines, noodzakelijke vetten en afwisseling te kort? Als ik dit aan ziekenhuis dietist voorzet als mijn eten dan krijg ik de wind echt van voren en een hele grote uitbrander, eet gevarieerder, meer vetten en meer toevoegingen om niet een vitamine mineralen te kort te krijgen.

Die bakjes die zij prept, prep ik ook maar dat is enkel lunch. Nu is mijn prep eten wel anders maar daar zit ook geen saus oid bij.

Verder krijg ik alle juiste dingen binnen. :j

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 15:01

Linda_Fleur schreef:

Kak, had die nou niet gezegd. Ik mag geen sportkleding meer kopen :')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 15:13

Linda_Fleur schreef:

Ik ga er eens voor zitten :):) weet al wat ik wil hebben dankzij de vlog van Nochtli. Maar twijfel nog heel erg of ik het echt ga doen!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 16:39

Geïnspireerd door jullie preps! Morgen de eerste prep poging voor komende week :o

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:17

Zo, nieuw setje Gymshark is besteld.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:18

Ik had wat ik wilde netjes in m’n winkelmandje gezet, kreeg een error en toen was het item ineens uitverkocht.. -O- ok doei.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:21

Ja had ik met 1 shirtjes. En uiteraard was dat net de goedkoopste. Nouja, dan maar een andere.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:36

Ik had precies hetzelfde :') maar misschien maar beter voor mijn portomonnee. Alleen er was wel een legging die ik graag wilde, nouja te laat.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 18:35

Ja, voor m'n portomonnee was het idd beter geweest als alles al was uitverkocht. :+

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:23

Oepsie, poging 2. Toch wat besteld :+

Afbeelding

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:38

:D :D

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 20:56

Dioxide schreef:
Welke Asics zijn dat? Zien er vet gaaf uit!
Bij ons trainen er ook nog een aantal dames in een korte broek met alleen een slidingshort :brr: Kom ik aan met een winterlegging en ondershirt met daar over een windbreaker :')

Het zijn de gel Sononoma 3 (als ik een labeltje mag geloven :D )

Komt van gymshark er niet veel verzendkosten bij omdat het lijkt alsof alles uit Amerika komt?

Waar kopen jullie orzo eigenlijk? Ik heb het wel eens bij de HelloFresh, maar bij de Jumbo zag ik het niet.
Bakjes zien er goed uit, maar lijkt mij opgegeven moment wel saai. Voor mij niet echt praktisch / haalbaar (eet regelmatig in de auto :o )

Wat leuk Maureen en cupcakes dat jullie samen zijn gaan sporten! Mijn vaste sportmaatje haakt vaak af ivm lichamelijke problemen, maar heb al wat nieuwe mensen leren kennen waarmee ik dan een praatje maak maar fitnessen vind ik soms ook wel gewoon fijn alleen :j

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 21:14

Orzo ligt bij de supermarkt meestal bij het exotische spul (dus niet bij de pasta of rijst ;) ) of je kunt het halen bij de turk. Het kan wel dat het bij jouw plaatselijke Albert Heijn of Jumbo (bijvoorbeeld) niet in het assortiment zit, omdat het assortiment vaak afhangt van vraag en aanbod en misschien is er bij jou in de buurt niet de passende doelgroep voor dit aanbod.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door _Christina op 19-11-18 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 21:17

Gymshark heeft volgens mij gewoon een 'verzendhuis' in Nederland, meestal als ik iets bestel de volgende dag al in huis. Hoewel nu met black friday waarschuwen ze op de website wel dat het 7-10 dagen kan duren geloof ik. Toen ik laatst iets terug moest sturen ging dat wel weer naar Duitsland.

Mijn bakje rijst met groenten was vanmiddag heerlijk, genoeg smaak aan de groenten om ook de rijst weg te werken. Alleen de kip was een beetje droog geworden, moet nog even zien hoe ik dat lekker kan grillen.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 21:23

Kip in de oven! Tenminste vinden wij erg lekker. Insmeren met knoflook olie, 5gram ofzo. Dan lekker kruiden en 25 minuutjes in de oven op 180graden <3

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 21:31

_Christina schreef:
Orzo ligt bij de supermarkt meestal bij het exotische spul (dus niet bij de pasta of rijst ;) ) of je kunt het halen bij de turk. Het kan wel dat het bij jouw plaatselijke Albert Heijn of Jumbo (bijvoorbeeld) niet in het assortiment zit, omdat het assortiment vaak afhangt van vraag en aanbod en misschien is er bij jou in de buurt niet de passende doelgroep voor dit aanbod.

[ [url=m/wYTznZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Onze Jumbo is inderdaad een beetje triest soms wat dat betreft, ook vega "kip" doen ze alleen maar op bestelling.
Een turk hebben we ook, kan ik ook eens kijken.

Veel bij gymshark is al uitverkocht :oo
Ik vind zelf kip in de grillpan altijd lekker, dat hij net een beetje "gebrand" is.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:33

Orzo staat bij de AH bij de pasta's en heet Riso.
Kook het wel met bouillonblokje anders zit er echt geen smaak aan.
Met blokjes in het water gekookt vind ik het heerlijk.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 00:22

Gymshark komt uit de UK :) Heel stom maar ik voel me in Gymshark altijd zo basic en ik erger me aan hun marketing... Echt heel stom want het is vaak wel fijne kleding :+ Maar goed had toch niet echt iets nodig!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 20:04

Too fat for GymShark :o :+ Ze hebben wel echt hele leuke spullen op hun site staan!

Heb mezelf wel getrakteerd op twee nieuwe capri's uit de Nike+ collectie, morgenmiddag even shirtshoppen bij Decathlon en komende dagen eens zoeken naar nieuwe gymproof-schoenen *\o/*

Hebben jullie de voorkeur voor weightlifting schoenen of normale sport-/hardloopschoenen? Ik twijfel een beetje... Als ik een hakverhoging nodig heb kunnen plates ook natuurlijk.