Maar dat komt meer omdat ik tussendoor alles eet wat los en vast zit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Ik ben zo’n “droge hap” echt wel gaan waarderenvind dat gewoon lekker! Bij salades doe ik dan wel weer iets van een lowkcal-dressing
Maar heb gisteren droge aardappeltjes en worteltjes gegeten, prima
karuna schreef:Met aardappelen heb ik ook geen saus oid. Maar rijst of pasta alleen droog nee dank je
Maar als ik deze maaltijden zo zie. Komen jullie niet vitamines, noodzakelijke vetten en afwisseling te kort? Als ik dit aan ziekenhuis dietist voorzet als mijn eten dan krijg ik de wind echt van voren en een hele grote uitbrander, eet gevarieerder, meer vetten en meer toevoegingen om niet een vitamine mineralen te kort te krijgen.
Dioxide schreef:Welke Asics zijn dat? Zien er vet gaaf uit!
Bij ons trainen er ook nog een aantal dames in een korte broek met alleen een slidingshortKom ik aan met een winterlegging en ondershirt met daar over een windbreaker
_Christina schreef:Orzo ligt bij de supermarkt meestal bij het exotische spul (dus niet bij de pasta of rijst) of je kunt het halen bij de turk. Het kan wel dat het bij jouw plaatselijke Albert Heijn of Jumbo (bijvoorbeeld) niet in het assortiment zit, omdat het assortiment vaak afhangt van vraag en aanbod en misschien is er bij jou in de buurt niet de passende doelgroep voor dit aanbod.
[ [url=m/wYTznZ.jpg]Afbeelding[/url] ]