lieveli schreef:Ik ga mijn kind leren zo'n buiging te doen met de ene voet achter de ander.
Het park van Laaf bestaat nog steeds, al is het in verwaarloosde staat

edit:
Land van ooit heette dat, kon er even niet opkomen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Reneee schreef:Ja echt leuk dat je na de bevalling drie weken lang met een pamper loopt. Dat is het écht allemaal waard! Ik had vannacht weer een nachtmerrie, moest een luier verschonen en overal zat stront. Kinderangst zit diep
Dit ook: https://www.fabmama.nl/ouders/ouders-ma ... -een-feest
Nou dan kom ik wel lekker niet langs. Kraamvisite is al een f*cking verplichting en dan gaan ze nog zitten klagen ook. Het is niet mijn probleem dat je vagine op je knieën hangt hè.
xApple schreef:Vorig jaar heb ik ook een babyshower geweigerd van mijn schoonzusje. Nou dat werd me niet in dank afgenomenMaar goed maakt mij niet uit ik vind dat soort feestjes zó belachelijk.. Alleen maar cadeautjes innen en domme spelletjes doen. Er was zelfs een hele cadeautjes lijst waar je een cadeautje van moest kiezen en dan online invullen wat je gekocht had. Dit doen ze ook met verjaardagen. Ik vind dat echt aso
MarcoBorsato schreef:Ik wil geen kraambezoek. Ik houd niet van visite. In ons kaartje staat dus ook dat Lieveli en Caligula 24 uur per dag rusten.xApple schreef:Vorig jaar heb ik ook een babyshower geweigerd van mijn schoonzusje. Nou dat werd me niet in dank afgenomenMaar goed maakt mij niet uit ik vind dat soort feestjes zó belachelijk.. Alleen maar cadeautjes innen en domme spelletjes doen. Er was zelfs een hele cadeautjes lijst waar je een cadeautje van moest kiezen en dan online invullen wat je gekocht had. Dit doen ze ook met verjaardagen. Ik vind dat echt aso
Mijn kraamlijst is een guideline! En mijn babyshower was gewoon heel veel vreten en géén spelletjes. Maar bijna al mijn vriendinnen zijn kindvrij, dus dan heb je al minder gemekker om je heen.
xApple schreef:Nou haar lijst was géén guidelineEn ik zie het nut van een babyshower gewoon niet. Waarom allemaal cadeaus als je na de bevalling ook weer wat moet geven? Ik vind het hebberig..