Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en dit lijkt inderdaad meer op Iced Mocha zoals in hem ken!
ik word er niet heet van..
er zit een gele highlighter bij en die is gewoon voor mij gemaakt
ook gave ammo's maar ben niet zo blij met de kwaliteit, ze kruimelen echt extreem, niet op je lippen maar de tube al is t opgelost als je er ff met een doekje over gaat.. ik twijfel nog over de ammo's.. _Friemel schreef:Is volgens mij gravity, met het ringetje sla je bij mij de plank volledig misik word er niet heet van..
De nieuwe collectie van jeffree... verdomme zeg... wat gaaf... ik ga arm wordener zit een gele highlighter bij en die is gewoon voor mij gemaakt
ook gave ammo's maar ben niet zo blij met de kwaliteit, ze kruimelen echt extreem, niet op je lippen maar de tube al is t opgelost als je er ff met een doekje over gaat.. ik twijfel nog over de ammo's..
linoleum schreef:_Friemel schreef:Is volgens mij gravity, met het ringetje sla je bij mij de plank volledig misik word er niet heet van..
De nieuwe collectie van jeffree... verdomme zeg... wat gaaf... ik ga arm wordener zit een gele highlighter bij en die is gewoon voor mij gemaakt
ook gave ammo's maar ben niet zo blij met de kwaliteit, ze kruimelen echt extreem, niet op je lippen maar de tube al is t opgelost als je er ff met een doekje over gaat.. ik twijfel nog over de ammo's..
Oeh Oeh Oeh ik ga kijken!
heb een vraagje.
linoleum schreef:You better work en Family jewelsbirthday suit was ook erg gaaf.
Vooral you better work. Ben al zo lang aan het wachten op zon paars van JS
Die highlighter is echt wat voor jou!
ga hem niet dragen.. calabasas is echt prio 1 met die gele highlighter
TerraHowrse schreef:Ik kom hier even binnen vallenheb een vraagje.
Ik zit steeds te klooien met mascara, maar alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd is het allemaal net niet.. wat vinden jullie nou echt goede mascara? Prijs maakt me niet heel veel uit
Ici Paris heeft nu 40% korting op alle mascara's, dus nu wel een leuk geintje om een duurdere mascara te halen als je dat nog niet had.
Snapchat zeker?
TerraHowrse schreef:Ik kom hier even binnen vallenheb een vraagje.
Ik zit steeds te klooien met mascara, maar alles wat ik tot nu toe heb geprobeerd is het allemaal net niet.. wat vinden jullie nou echt goede mascara? Prijs maakt me niet heel veel uit
ik heb nu een wimperlift en dan vind ik de Benefit they're real en de roller Lash erg fijn.
doei geld!