Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SusanH schreef:Ik ben ook niet blij. Zit weer bijna op het zelfde gewicht als voor de meivakantie. Terwijl ik niks anders ben gaan doen (en juist zo blij was dat er weer wat af ging). Blijkbaar vind mijn lichaam dat ik met dat gewicht mooi in balans ben. Nu toch maar eens een app erop gezet om precies bij te houden wat ik eet en drink. Kijken of dat wat uit gaat maken. Volgens de app mag ik 1900 kcal en een beetje eten op een dag. Valt me niks tegen. Ik had gedacht dat het minder zou zijn.
SusanH schreef:Maar dan kun je toch bijna niks eten? Als ik 1400 kcal zou eten val ik om halverwege de dag denk ik. App rekent beweging niet mee, vraagt alleen naar het soort werk wat je doet. Wat eet je dan bij ontbijt, lunch, avondeten? En tussendoor?
bontejames schreef:Ik denk dat je dan niet tot amper afvalt Susan. Kan mij amper voorstellen dat je honger krijgt met laat zeggen 1600 cal. Dan kies je vullend voedsel met de juiste voedingswaarden.
Zie tabel:
[ [url=m/pyi7Xu.png]Afbeelding[/url] ]
Het is zeker geen aanval maar misschien wel een eye opener! Krijg je een ander inzicht dan die van jezelf