[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:34

Ik heb een tijdje mn benen laten doen, voor 20 euro, uiteindelijk toch mee gestopt, eigenlijk best zonde want ik vond het heerlijk om lekker haarloos te zijn. :=

Friem; dat hoor ik dus van meer mensen ben ik wel blij mee :) ik ben gewoon pro geworden in het verhullen, haha.

Ik twijfel of ik ook even langs de ici ga om naar mascara's te kijken, zoveel gedoe mee altijd..

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:43

Myrthe, kom anders eens die max factor lash addict proberen bij mij, is zelfs nog beter dan de too faced alleen eraf halen gaat echt niet makkelijk, wel als je olie hebt, ga straks ff bij de Hema kijken :j

Als ik m'n wenkbrauwen te lang niet heb gedaan en er zijn dus weer dikke haartjes ga ik ook half dood ja maar als ik t bij hou zijn de haartjes zoveel dunner! Ook m'n blonde snor nu 4 of 5x geharst, ik zit nu op week 9 en er zit nog niets op een beetje aan de zijkanten na... Hoe meer je harst hoe langer t wegblijft en als t terugkomt is t veel dunner :j

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:59

Ik heb gister bij mijn zusje voor het eerst mijn benen geharst. Echt prrfect. So smooth. Ga dit zeker volhouden.

Van t weekend is t wel hele asortiment van kruidvat 1+1 gratis zag ik op instagram van misslipgloss. Word morgen toch nog even neuzen hehe. No steeds niet de perfecte mascara gevonden hmmpf.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 11:04

Auw harsen, niets voor mij met mijn mega snel groeiende haar ga ik echt niet pijnlijden elke week en t eerst laten groeien is ook niet voor mij weggelegd :=

Mooie meiden kwamen er weer voorbij, sorry heb alles gezien maar weet de namen niet meer.. Gister project wenkbrauw gedaan, de ene is zo rot daar heeft n waterpok ingezeten die mist echt n stuk dus meer ombre dan dit kan niet..
Afbeelding

En mn simpele ooglook;

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Suus___ op 17-06-16 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 11:18

Geweldige kat heb je BloemBloem <3

En Kaygee en Suus jullie zien er weer goed uit :D vind je wenkbrauwen echt beter zo Suus.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 11:24

Mooi Suus!

Bloem maak eens een full face foto? Ik vind ze mooi van vorm al zou ik de binnenkant juist andersom af laten lopen en het geheel is mij iets te massief. Ik kleurde eerst ook de binnenkant mee maar dat heb ik hier afgeleerd :D

DnT ik heb de browwiz chocolate maar weet niet of je er veel aan hebt als ik 'm swatch.

Oksels zijn echt drama bij mij knetterdikke haren die van voor naar achter en van links naar rechts groeien. Was nu een jaar geleden dus ze zaten echt goed vast. Maar de volgende keer zal het alweer een stuk makkelijker gaan. Ik geef er ook weinig om qua pijn maar oksels was toch even niet fijn. Maar niet hoeven scheren is veel fijner :D

Kirrr ik heb ook wel eens suikerwater gemaakt maar dat is nog knap lastig! Hier werkte het niet.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 11:41

Nu.... een full face :oo Hahaha, andere keer, goed :+

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 11:45

Jaa suus!! Van voren met je mooie wenkbrauwen. Heel nice!

En kaygee. Je bent mijn girlcrush. Iedere keer weer die verdomd mooie fotos!! Meer jezelf op instagram zetten, dat compenseert de kinder fotos hahah!

En de dame met de wenkbrauwen post, ben even je naam kwijt sorry!
Ik zou je wenkbrauwen maar heeeel subtiel bijteken, want opzich is de basis van je vorm prima. Waar woon je? Ik zou het niet zo zwaar tekenen, dat is sonde :j

Hier even een kleine update!
https://youtu.be/uXZPv4RUzkk

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 11:47

Liselot, ja op de foto vind ik mijn wenkbrauwen ook wel overheersend, maar als ik in de spiegel kijk vind ik dan weer niet zo...hm lastig..maar ik moet ze ook nodig bijwerken hoor, wilde gisteren naar de brow bar in de Douglas, maar helaas was ik pas laat klaar met werk dus redde ik dat niet meer. Misschien kan ik vanmiddag wel gaan na mijn werk ;) en dan even een voor en na foto!

Kaygee, jouw foto's zijn altijd zo mooi, je bent ook zo knap (#nohomo) haha

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 11:49

Wat ben je toch een heerlijk mens Elke!

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 11:50

Vind het hier al iets minder, wel een beetje een wazige foto. Is met de andere camera van mijn telefoon gemaakt (de achterste).
Afbeelding

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:17

Dus, die kruidvat actie van 1 plus 1 geldt ook niet op freedom en make up revolution? Of wel?

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:28

Ik ga nog naast mijn schoenen lopen door jullie :o echt super lief en moet stiekem bekennen dat het me echt veel goed doet zo vlak voor de bruiloft. Daardoor ben ik echt meer gaan beseffen dat ik prettiger in mijn vel zit als ik mezelf wat beter verzorg :o

Haha Rena! Er zitten hier zo veel knappe vrouwen dat ik mijn hetero status er wel eens voor zou willen wijzigen :oo maar looks zijn ook niet alles en DnT heeft al bekend een bitch te zijn toen ik zei hoe open en vriendelijk ik haar gezicht vond :')

Je hebt trouwens net zulke eigenwijze wenkbrauwen als ik zie ik! Altijd een paar die dwars naar beneden willen hangen. Ze zijn ook al super mooi van vorm!

Oh en Suus je gefotoshopte wenkbrauwen vind ik ook heel mooi!

Bloem hoeft niet nu hoor haha. Maar zo kun je wenkbrauwen wel het beste beoordelen qua vorm en kleur!

Elke ik ben niet echt een selfie type haha. Zal dus ook niet zo heel gauw een foto van mezelf op insta posten. Waar ik alleen op sta.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:37

Jellybeans schreef:
Dus, die kruidvat actie van 1 plus 1 geldt ook niet op freedom en make up revolution? Of wel?

Niet op Essence, Catrice en nog 1.

Wel op Freedom.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:39

dat is wel balen dat t niet op essence is etc. maar ga alsnog kijken naar nieuwe mascara :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:39

En mn zelfgekortwiekte niet kaygee? :=

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:45

Suus___ schreef:
En mn zelfgekortwiekte niet kaygee? :=

Oh hoe kon ik die missen! Heel mooi zo! Niet ineens heel drastisch smal maar je ziet zeker verschil!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:59

Ik vind ze mooi zo suus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:03

Mooi Suus!

En bitch is misschien een groot woord (hou je mond, Friem!), maar ik ben wel nogal bot en zeer direct.
Dus bij veel mensen komt dat erg bitchy over.
Tja, zal mijn Groningse aard wel zijn :')

Oeh, ik vind ze nog erg stevig en duidelijk getekend Rena.
Daar ben ik niet zo'n fan van.
Ik hou meer van een natuurlijker ogende brow.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:27

Iris82 schreef:
Jellybeans schreef:

Niet op Essence, Catrice en nog 1.

Wel op Freedom.

Gaaf!! Ga zo heen :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:40

Ja ik snap wat je bedoeld DnT, ik wil ook graag wat smallere wenkbrauwen (heb ze ook echt al een hele tijd niet bijgewerkt overigens hoor). Maar ik heb ooit een keer heel fanatiek zitten epileren en harsen, en toen miste ik nogal een stuk, dus begin er zelf liever niet zo fanatiek meer aan haha.

En ik gebruik sinds kort een potloodje, gebruikte eerst altijd alleen maar een poeder, wat natuurlijk al een stuk natuurlijk oogt, maar daar krijg ik niet echt een strakke wenkbrauw van, dus vandaar met een potloodje begonnen, maar wellicht is dat dan toch te heftig...

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:57

Als je met poeder en een kwastje eerst subtiel de contour maakt en daarna pas inkleurt kun je ze ook al wat strakker krijgen.

* kruipt weer onder meeleessteen* O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:02

_Friemel schreef:
Ik kan je ook echt de browwiz aanraden :j definer word ik steeds minder positief over...

En hier dus mijn ja-maar-dit-kan-er-ook-wel-nog bij-want-dit-gebruik-ik-ook-vaak hoek:

[ [url=m/6H6d5M.jpg]Afbeelding[/url] ]

:')

Ik moet echt een kast hebben :')

Dat is DS niet :) DS heeft een glimmende puist in de vorm van een bloem boven haar lip :D en een ander hoofd :D

Gebruik jij de gerards nog? Wil je ze anders kwijt? O:)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:07

Strakke wenkbrauwen ben ik ook opzoek naar. Iemand goede ervaringen met een brow bar in het noorden? Zou naar Hoorn gaan maar ivm niet werk red ik dat niet met reistijd (3 uur heen en 3 uur terug, had het er serieus voor over :') ) Bij een brow bar kunnen ze verven epileren/harsen? Ik wil ze graag wat voller namelijk (blonde haartjes donker verven)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 14:08

En lichaam harsen lijkt me super qua resultaat, maar ben ook geen haargroei mens :))