Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manonutjuh

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 07:01

Jeetje Alice, wat heftig zeg! Heel veel sterkte!

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 07:49

Jemig..Ik duim dat het allemaal weer goed komt!

Voel je naar ons niet verplicht om iets te laten horen, focus je op jezelf dat is het allerbelangrijkste!

Sterkte en knuff!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 08:00

Pffff ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 08:06

Jeetje Alice, wat een wending weer. Heb ontzettend veel respect voor jou. Je bent een topper :j !

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 08:08

Alice, ik wens je heel veel kracht toe, hopelijk werkt alles vandaag weer zoals het moet en gaat de drain z'n werk doen!

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 09:28

Pfff, ik hoop van harte dat de drain in ieder geval zijn werk goed gaat doen en dat al de ellende die je nu weer erbij hebt, snel voorbij gaat. Neem je rust hoor. Superlief dat je ons op de hoogte houdt, maar het moet nogal een inspanning zijn, om "even" een update te plaatsen :oo .

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 10:14

Wat een heftige update zeg!! Wat een vreselijke operatie... Wat zit jij in een nachtmerrie... Heel veel sterkte Alice!

Mariskaa3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 10:18

Jeetje wat heftig allemaal! Hopelijk gaat deze drain goed zijn werk doen en neem je rust, ik wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 11:02

Wat heftig zeg.. Heel veel sterkte, hopelijk gaat je been het snel weer doen :(:)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 11:32

Positief begonnen, wat onwijs fijn dat de drain er in ieder geval in zit! Zover ben je nu.
Wat rot van de rest van je bericht zeg. Ik hoop dat je been snel weer zal functioneren, maar boven dat hoop ik toch echt dat het in ieder geval klaar is met de operaties en de problemen in je hoofd. Beterschap meid

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-16 18:33

Afbeelding
Afbeelding

Even wat makkelijker, maar volgens mij niet heel veel nieuws. Been doet Gelukkig al weer iets meer, maandag moet er al duidelijk verbeteringzijn.

Nog wel heel veel pijn en misselijk, maar dat zal vast ook wel weer goed komen. Drain werkt wel, want ik hoor m.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 18:48

:(:) :(:) :(:) :(:) je verdient dit zo niet allemaal :(:) :(:)

Hopelijk blijft er wat je been betreft een stijgende lijn inzitten en doet 'ie het snel weer. En hopelijk ook snel minder hoofdpijn! Heel erg veel sterkte meis :*

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 18:57

Fijn dat je been een stijgende lijn lijkt te hebben! Rust goed uit :)

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 19:15

Jeetje wat eng zeg als ineens half verlamd bijkomt! Super fijn dat je been het ook weer lijkt te gaan doen nu. En een werkende drain: yes :D
Sterkte nog met het herstel!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 19:50

Jeetje, wat ontzettend heftig weer zeg :(:)
Ik ben er even stil van.

Fijn dat er iig verbetering in je been zit :)

Heel veel beterschap, hopelijk gaat het snel beter. Hele dikke knuffel :(:)

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 20:24

Wat heftig allemaal! Maar gelukkig zit er al weer een beetje verbetering in.

Heel veel sterkte :(:)

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 20:56

Jeetje, wat heftig weer allemaal, Alice! Mijn hemel, wat heb je weer veel mee gemaakt!
Hoop dat je je snel iets beter voelt, en vooral ook de functionaliteit van je been snel terugkeert.
Sterkte!!

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:42

Jeetje wat een nachtmerrie. Maar om het positief te bekijken de drain zit er en werkt en jij bent zo sterk dat been doet het ook zo weer. Die pakken ze je niet zomaar even af ;-) Sterkte, je kunt het!!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:32

He getver wat een update -O-
Idd goed dat je iets voelt... gelukkig waren ze er zo snel bij!! Hopelijk knapt het snel op :(:)

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 09:55

Jeetje meis wat een verhaal weer.. Fijn dat de drain goed zit, hopen dat het herstel van je been doorzet!

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 10:42

Fijn dat de drain in ieder geval goed werkt! Laten we hopen dat de rest ook weer snel wat beter wordt.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:48

Hoop dat je een goede nacht hebt :)

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:53

Al even niet bij kunnen lezen wegens verhuizing, maar wel hard geduimd dat de operatie goed zou gaan. Maar gemengd nieuws dus *knuffel* knap hoe positief je blijft ondanks alles!
En al iets verbetering in je been is super! Dat betekend dat er herstel is!
Heeeeeeeeeeel veel sterkte en beterschap en op naar lekker lange nachten met een goed werkende drain.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 23:10

Tja.... Wat kun je nu nog zeggen? Niets dat de pijn weg neemt. Niets dat de wanhoop weg neemt. Niets dat jou kan genezen zo 123...
Dus ik zeg niets, behalve dat ik je heel veel sterkte wens, ik hoop op een goed herstel, en dat je in onze gedachte bent.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-16 23:47

Dankjewel allemaal weer!

Heb t er enorm moeilijk mee, omdat in mijn beleving er nauwelijks vooruitgang is. M'n been blijft "dood". Je merkt duidelijk dat de verbinding in de hersenen gestoord of kapot zijn, omdat kleine aanspanningen in de spieren er wel zijn. Maar zo minimaal dat ik er niets mee kan, been beweegt niet en kan m ook niet tegen houden oid. Terwijl ik tegen mijn been "zeg" dat ie allang aan de andere kant van de kamer lag. Heb er zelf dus ook weinig vertrouwen in, maar de rest wel dus zal wel goed komen dan. Kwestie van tijd, veel tijd.

Er zijn vier mogelijkheden, hersenbloeding, herseninfarct, doorgenomen banen of oedeem/zwelling in de hersenen. Dat laatste is t meest aannemelijk op dit moment, maar dat betekend ook dat er herstel moet zijn binnen 3 tot 7 dagen. Dat is er nu nauwelijks.

Mis links geheel wat kracht, ook in m'n arm/hand, maar t is te overzien en niet zodanig dat ik me er aan stoor. Nog wel flink wat hoofdpijn en misselijk, maar t is iets beter te hebben nu dan in t begin.

Maandag komen neuroloog en aan de hand daar van kijken hoe nu verder, waarschijnlijk nog MRI van m'n hoofd. Reflexen zijn er in ieder geval wel weer wat. Dexamethason verminderd zwelling in de hersenen en daardoor neemt ook de hoofdpijn iets af. Jammer alleen dat ik er erg beroerd van word. En dat t herstel in t algemeen ook remt, maar nu is t kwestie van een evenwicht daar in vinden. In ieder geval bouwen ze nog niets af (wat mij dan weer niet gerusteld, maar goed).

Chirurg is wel erg lief voor me geweest, onderkant hebben ze kaal geschoren, maar je ziet er eigenlijk niets van. Zeker als ik m'n haren los heb niet. Ondanks dat t een flinke snee is. Toch wel erg prettig. Maar goed, heel eerlijk, liever kaal dan een niet werkend been... Hopelijk toch snel wat meer verbetering, de eerste paniek is wel weg nu, maar vind t nog erg moeilijk en vooral frustrerend. Vooral ook omdat ze er gewoon niets mee kunnen dan afwachten. Ongeacht de oorzaak. Voordeel is dat er nu een drain in zit en zo de zwelling in de hersenen ruimte krijgt.

Maar goed, nu alsnog 4 scans in een week gehad. :+
Zal licht geven in t donker van alle straling!

Oh en m'n geheugen is ook tien keer niets, mis een paar dagen. In mijn beleving is t namelijk nog steeds woensdag, maar de hele wereld keert zich tegen mij incl telefoon die er zaterdag van maken. :+ Hoe irritant is dat dan. Hopelijk komt dat ook wel weer terug, waarschijnlijk pas als t weer woensdag is. :+