Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Emita schreef:Hebben jullie misschien tips voor een gezond sausje voor bij de gebakken aardappeltjes? ik vind ze droog echt niet te harden.. Dus vandaag toch maar een heel klein beetje mayo en appelmoes erbij gegeten. Anders vind ik ze echt niet lekker... Om deze reden eet ik dus bijna nooit gebakken aardappeltjes omdat ik weet dat ik ze droog niet lust. Maarja om nou elke dag volkorenpasta of volkorenrijst te eten, dat is ook niet heel gezond
Ik bak overigens alles wel in kokosolie.
Vandaag bokstraining gehad, eerste keer. Was echt heel erg leuk! Goed voor je conditie. Heb heerlijk gesport

eindelijk goed beter! Emita schreef:Hebben jullie misschien tips voor een gezond sausje voor bij de gebakken aardappeltjes? ik vind ze droog echt niet te harden.. Dus vandaag toch maar een heel klein beetje mayo en appelmoes erbij gegeten. Anders vind ik ze echt niet lekker... Om deze reden eet ik dus bijna nooit gebakken aardappeltjes omdat ik weet dat ik ze droog niet lust. Maarja om nou elke dag volkorenpasta of volkorenrijst te eten, dat is ook niet heel gezond
Ik bak overigens alles wel in kokosolie.
Vandaag bokstraining gehad, eerste keer. Was echt heel erg leuk! Goed voor je conditie. Heb heerlijk gesport
gister het te gezellig gehad op het terras met de sangria
Pfoeh, ik heb vandaag de syngry meegedaan, viel wel heel erg mee hoe heavy hij was, maar daarna nog mijn oude en nieuwe buikspierschema achter elkaar uitgevoerd. Ik ging een beetje dood van binnen.
Krijg vaak te horen dat ik zo onwijs fanatiek ben de laatste tijd.
mijn schouder vind paaldansen niet heel erg leuk meerMartinklok schreef:Vanaf volgende week ga ik het Keto dieet volgen