Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 13:47

Ah :D Ja logisch. Kwartje viel even niet!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 13:48

@Deijs, foto's zijn altijd leuk :j

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 14:08

Ja? :D dan zal ik dat vanmiddag nog even doen!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 15:35

Deijs schreef:
Ja? :D dan zal ik dat vanmiddag nog even doen!

Mweh gaat niet lukken vandaag ):

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 16:28

Deijs schreef:
__Sannne schreef:
Kwasten van Zoeva? Ik zeg doen *\o/*
Ohhh wat zijn ze fijn, vanmiddag even uitgeprobeerd. De difined buffer brush, 103, gebruikt voor mn foundation en hij brengt echt super fijn aan. Totaal niet streperig en werkt heel fijn. Luxe higlighter, 105, werkt ook super fijn, perfect formaat en brengt goed aan. En de soft paint liner, 318, geprobeerd, eigenlijk is hij voor eyeliner maar ik gebruik hem voor mn wenkbrauwen waar hij echt precies goed voor is! Heb nog de detail shader, 237, liggen maar die moet ik nog proberen :)
Tot zo ver heel erg tevreden!

Is die highlighter brush te vergelijken met de setting brush van RT? of iemand anders die dat weet? :)

Sorry dat zou ik niet weten, heb die rt kwast niet

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 18:37

Zo... hier komt even een megabijlees. :D :D
Ik heb het de laatste tijd best druk, dus ik lees meestal wel mee maar heb nooit tijd om te reageren.
Oeh, mijn zilveren kwastenset van RT is ook binnen, echt een aanrader. *\o/* Ik heb meestal met sets wel dat er een paar kwasten bijzitten die ik niet echt gebruik maar deze zijn allemaal heel fijn en bruikbaar. :)

Sharmila schreef:
Ik heb nog steeds geen foto's gemaakt van mijn stash......maar die is ook echt te groot denk ik....kom ik aanzetten hahaha

Nu zijn we juist nieuwsgierig hè. :D :D

Deijs schreef:
Godsamme me pony had net koliek, ben me helemaal verrot geschrokken.. gaat nu gelukkig wel weer goed, dierenarts is geweest.

Oeh jeetje. :(:) Gelukkig is het weer goedgekomen! Hoe gaat het nu?

Suus___ schreef:
De Mac face and body vind ik echt heel fijn! Hij is wel heel licht dekkend maar zorgt net voor wat meer egaliteit en je ziet en voelt m absoluut niet zitten :D

Klinkt interessant. <<) Ik ga daar ook maar een keer naar kijken dan. :D

Suus___ schreef:
Even gerommeld en via imageshack geupload zodat jullie ze kunnen zien.

Fullface:
[ Afbeelding ]

Closeup oog:
[ Afbeelding ]

Poging tot het laten zien van de albatros glans := :
[ Afbeelding ]

Erg mooi strak geworden je eyeliner!! :) Had je ook Albatross onder je wenkbrauwen? Hij is iig wel mooi. :)

xNavatu schreef:
Ik ben door iedereen hier ook benieuwd naar diorskin star :)) Maar ik blijf er ver van weg want ik heb net nieuwe foundation en die moet eerst op :))

Godgod.. ben echt nu pas net klaar met het schoonmaken van mn kwasten.. gewoon 2 uur mee bezig geweest _O- Op deze momenten besef ik dat ik er teveel heb _O-

2 uur? :wow: :oo Ik ben er denk ik meestal max een kwartier mee kwijt. :D
Ik doe het trouwens altijd met gewone shampoo. Deed het eerst altijd wel met speciale spullen, maar op den duur ging ik erover nadenken en ik vond het zo raar dat je iets wat je op jezelf gebruikt niet zacht genoeg zou zijn voor je kwasten dus toen ben ik maar gewone shampoo gaan gebruiken voor m'n kwasten. Worden ze ook veel schoner van. :)

Gianti schreef:
ik heb maar 1 gezichtskwast O:) voor contouren met bronzer O:) weet dus wel wat ik ga vragen voor kerst!!

straks even de blendingkwast van flomar proberen, onwijs benieuwd!

de 4 oogschaduws:
http://i1284.photobucket.com/albums/a56 ... 859a79.jpg

[ Afbeelding ]

de gouden en bruin hebben onwijs mooie glitter erin <3 en leuk detail, de doosjes hebben een klein spiegeltje in dekseltje!!!

en eindelijk een fijne toilettas gevonden.. die niet achterllijk groot is, maar wel aparte ruimte voor je kwasten heeft

[ Afbeelding ]

http://i1284.photobucket.com/albums/a56 ... 431687.jpg

i know.. ik moet mijn kwasten ook eens gaan schoonmaken :')

Ziet er mooi uit!! :)

linoleum schreef:
Mijn aankoop van vandaag:

[ [url=m/DVPy7C.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaja prachtig in t donker en m'n vriend er half op :') maar wou even laten zien.

Dior 5 Couleurs, Cuir Carnage

Met 20 procent korting en 15 euro aan bonnen nu maar 31 euro in plaats van 58 euro :D

Ahh supermooi! <3 Mooi warm. :) Ik vind dat de Dior paletjes nu trouwens ook nogal aan de prijs geworden zijn (zacht uitgedrukt :x ) om zonder kortingen te kopen.

ANightAway schreef:
Hallo bokkers,
Ik lees al een tijdje hier mee, en ik heb nu een vraagje.
Al een tijdje maak ik andere mensen op, en ondertussen is dat nogal uit de hand gelopen waardoor ik nu een aardig klantenkringetje heb. *\o/*

Nu ben ik op zoek naar een goede set met kwasten, op het moment gebruik ik een aantal kwasten van mijzelf om anderen mee op te maken. Wat ik logisch gezien niet meer wil.

Wie o wie heeft de gouden tip voor een goede kwastenset ? Ikzelf gebruik kwasten van mac, Real Techniques en ook Zoeva. Nu vind ik het te duur om alle kwasten opnieuw van mac te kopen. Mijn budget ligt tussen de €50 en €80.

Hebben jullie trouwens ook nog tips qua musthaves die ik echt moet aanschaffen ?

Sigma heeft geloof ik een complete set voor $75. Je hebt dan alleen wel kans dat je invoerrechten moet betalen, misschien is ie ook wel via een Nederlandse webshop te krijgen. Het zal dan wel wat duurder zijn maar is natuurlijk wel een goeie investering. :)

Djilna schreef:
Het is idd een hele mooie set. Vorige keer was er een kortingscode voor de Zoevasite met 20% korting en had ik ze al in mijn mandje liggen. Maar aangezien ik nog een ingepakte set van RT heb liggen moet ik die eerst maar in gebruik gaan nemen :=

Mijn 2 nieuwe VivaGlams!:
http://instagram.com/p/wOSxM7tvqN/?modal=true

Mooi! Vooral die linker. Gezellig plaatje zo ook. {:)

Tessaaa schreef:
okido, hierbij mijn aankopen van deze week.

[ Afbeelding ]

Too faced chocolate bar <3
Stila highlighter in kitten
Mac pigment vanilla
Mac Fix+
Nyx jumbo eye pencil in een roze kleur
Flormar pallette die echt prachtige kleuren heeft!

Nee ik koop niet elke week zo veel, wel elke maand O:)

Supermooi! <3 Vooral dat palette. En welkom!

Niniane schreef:
Wie gebruikt er eigenlijk producten van Philosophy? Ben er wel benieuwd naar namelijk.

Ik gebruik de Purity Made Simple Cleanser. :) Werkt erg goed, ik denk dat ik als ik die van mij op heb misschien wel ga zoeken naar een product wat iets zachter is voor de huid, aangezien deze niet zo goed uit veel reviews van van die huidexperts komt.

Djilna schreef:
:)) Hij komt, hij komt :+ Zag net melding dat Naked ook op de post is dus nog een dag of 4 wachten :P Dan heb ik alles binnen. En het is veel, zou me er bijna voor gaan schamen, maar ben er te blij mee :D

Alleen zijn er denk ik wel wat oogschaduwdoosjes van vorig jaar die ik weinig gebruik. Maar dat is meer omdat ik ze lastig vindt werken... Dat zijn die doosjes van Bourjous met die kleine bolletjes. Heeft iemand van jullie die ook?

Oeh spannend dat wachten altijd. :D :)) En ieder zijn ding toch, wij zijn gewoon makeup verzamelaars hier. :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:11

Wauw goeie bijleesactie :D
Ik heb dazzlelight onder m'n wenkbrauw wel albatros in m'n ooghoek :)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:19

Hoi Dames,

Ik heb een vraagje.
Misschien wel een beetje rare vraag, maar ik ben niet zo goed met make-up ;)

Ik zag laatst bij iemand die had eyeliner op, en daar boven een een zilverkleurig lijntje.
Is dit gewoon een andere kleur eyeliner? :o. Het leek mij haast te strak voor oogschaduw.
Kan dat, twee verschillende kleuren eyeliner boven elkaar? Ik vond het
er erg mooi uit zien.. en wil het zelf ook proberen.. maar weet niet zo goed hoe dit aan te pakken ;)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:28

Tuurlijk kan dat :D
Eerst zilver wat breder aanbrengen en dan zwart

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 19:42

@loose het gaat gelukkig weer helemaal goed met ponylief! zit nog wel elke dag met angst dat het weer gebeurt.

Is die albatros echt zo'n must have en zo geweldig als dat ze zeggen? :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:44

Ik vind van wel :)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:48

Suus: dankje voor je antwoord!
Maar is even een keertje proberen

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 19:49

Oeh, Dazzlelight is ook erg mooi! :)

Ell_en: Ik doe altijd eerst zwarte eyeliner aanbrengen en dan daarna met een eyeliner in een andere kleur een streepje erboven.

Ik vind Albatross wel fijn, maar ook een beetje gehypet. Het is idd een erg mooie highlight zonder glitter maar met een mooi glansje. Hij past alleen niet bij elk huidtype. Nu kan ik hem wel hebben, maar toen ik in de zomer op mijn bruinst was liet ie een gele waas achter. Bij een vriendin van mij die vrij donker is, is ie niet zo mooi omdat ie heel geel is en bij haar zie je dat gele heel erg. Een beetje een geelzucht effect. :D Terwijl ze wel een gele ondertoon heeft. En dat heb ik dus soms ook bij mezelf. Ik vind hem vooral heel mooi onder mijn wenkbrauwen, maar op mijn gezicht vind ik hem soms te geel (heb zelf ook een gele ondertoon).

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 19:50

Ah thanks voor de antwoorden :D

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 20:03

Hallo dames! Wat een leuk topic :wow: !!!
Jammer dat ik er nu pas uit stuit, zoveel pagina's terug lezen is wel heel veel werk haha.
Ik zag wel dat er Mac fans zijn hier, ik ben ook fan!! Geef graag iets (veel) te veel uit bij Mac :j .

Als het mag kom ik meteen binnenvallen met vraag.. Ik heb nu altijd mascara van Estee Lauder, Sumptuous Extreme. In principe vind ik hem erg fijn want hij houdt je wimpers goed uit elkaar en ze worden wel heel vol en zwart zonder klonten. Echter als je hem een tijdje open hebt gaat hij wel erg klonten en als je een keertje bij wil werken en dus een laagje er overheen aan wil brengen dan gaat ook alles aan elkaar plakken en zijn mijn wimpers 1 groot drama.

Ik heb al verschillende andere mascara's gebruikt, ook van Mac maar tot nu toe heb ik geen mascara gevonden die ik fijner vind dan die van Estee Lauder. Hebben jullie misschien tips voor goede mascara? Ik wil graag mooie volle en lange wimpers en diep zwart. Ik hou er niet van als de boel aan elkaar gaat kleven na de eerste laag maar ik wil het liefst ook niet 5 lagen aan moeten brengen voordat ik een beetje volume heb.

Alvast bedankt!!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 20:05

Sumptious infinite mascara van Estee :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 20:08

Lauraa90,, ik heb echt al veeeel high end mascara's geprobeerd en ik ben de laatste tijd helemaal weg van deze:

Afbeelding

Kost iets van 3,50 en is echt een van de fijnste mascara's die ik in tijden heb gehad... (En ik heb serieus nog nooit een budget-mascara gehad die ik ook echt fijn vond... := )

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 20:14

Nelleke, die heb ik ook! Favo'tje hoor :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 20:19

Ik heb hem ook maar vind hem niet bijzonder :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 21:52

Laura, ik vind Lancome Hypnose Star een hele fijne :)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 21:59

Hoe krijg ik eyeliner er in een mooi lijntje op? En niet met haperingen? :P
Ik zag van essence een gel-eyeliner. Is dat een idee?
Om het uit te proberen vind ik dit een leuke prijsklasse.. ;)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 22:14

Oefenen en oefenen. Een strakke hand krijg je meestal niet vanzelf.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 22:47

Ell_en schreef:
Hoe krijg ik eyeliner er in een mooi lijntje op? En niet met haperingen? :P
Ik zag van essence een gel-eyeliner. Is dat een idee?
Om het uit te proberen vind ik dit een leuke prijsklasse.. ;)

Inderdaad oefenen oefenen oefenen.
Ik heb die eyeliner ook gebruikt. Ik heb zelf liever een liquid eyeliner, maar die gel-liner werkt goed.
En inderdaad, voor die prijs kun je het best eens proberen ;)

Ik heb zelf ook veel budget (Essence, Catrice etc), omdat ik ook redelijk aan het zoeken ben wat ik nu echt fijn vind. Daarnaast gaat veel van mijn make-up mee naar danswedstrijden, en dan raakt er in de chaos nog wel eens wat kwijt ;)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 02:32

Lauraa90 schreef:
Hallo dames! Wat een leuk topic :wow: !!!
Jammer dat ik er nu pas uit stuit, zoveel pagina's terug lezen is wel heel veel werk haha.
Ik zag wel dat er Mac fans zijn hier, ik ben ook fan!! Geef graag iets (veel) te veel uit bij Mac :j .

Als het mag kom ik meteen binnenvallen met vraag.. Ik heb nu altijd mascara van Estee Lauder, Sumptuous Extreme. In principe vind ik hem erg fijn want hij houdt je wimpers goed uit elkaar en ze worden wel heel vol en zwart zonder klonten. Echter als je hem een tijdje open hebt gaat hij wel erg klonten en als je een keertje bij wil werken en dus een laagje er overheen aan wil brengen dan gaat ook alles aan elkaar plakken en zijn mijn wimpers 1 groot drama.

Ik heb al verschillende andere mascara's gebruikt, ook van Mac maar tot nu toe heb ik geen mascara gevonden die ik fijner vind dan die van Estee Lauder. Hebben jullie misschien tips voor goede mascara? Ik wil graag mooie volle en lange wimpers en diep zwart. Ik hou er niet van als de boel aan elkaar gaat kleven na de eerste laag maar ik wil het liefst ook niet 5 lagen aan moeten brengen voordat ik een beetje volume heb.

Alvast bedankt!!

Ik gebruik de Clinique High Impact Mascara. Ben er blij mee, doet z'n werk goed.

Voor alle anderen;
Nachtdienst is niet goed voor me :') Ik ga in maart naar Miami en wandel de laatste dag meteen naar Sephora (kan pas aan einde van vakantie i.v.m. cruise "helaas ;) ")
Heb dit lijstje gemaakt:

- Clinique High Impact mascara al in gebruik, dus goedkoper hier halen.
- Philosophy Purity Made Simple al in gebruik, dus goedkoper hier halen.
- Chanel Le Volume mascara maar kan deze niet vinden op de site, dus op hoop van zegen kijken.
- Too Faced Natural Eye Neutral Eye Shadow Collection om te vergelijken met Naked 2, of deze het kopen waard is.
- Nars lipgloss Turkish Delight grote hype, kijken of die mij ook mooi staat
- NARS The NARSissist Eyeshadow Palette maar erg duur! Ook vergelijken met Naked 2
- NARS sheer glow foundation wordt alleen beetje lastig kleur kiezen, want heb aan het einde van de vakantie uiteraard een zomerzonkleurtje en dan wordt een goede kleur die matcht bij mijn Nederlandse teint een stuk lastiger..

Wil ook graag nog een mooie concealer kopen voor onder m'n ogen. Heb niet mega wallen, maar alleen om het grijzige weg te werken. Iemand tips?
Ook nog op zoek naar een betaalbaar oogschaduwpalet met mooie frisse kleurtjes. Gebruik die niet vaak maar mis het af en toe wel.
En wil een goed wenkbrauw kleurtje en kwastje, maar ik verf m'n wenkbrauwen voor de vakantie, dus ook daar een goede kleur voor kiezen wordt lastig.

Iemand nog meer echte must-haves voor make-up die in de USA te verkrijgen is?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 08:21

Laura: ik heb Yves Saint Laurent en dan de Shocking. Heb ook de normale gehad en Babydoll, maar Shocking absoluut het fijnste. Een van de weinige mascara's die mijn wimpers uiteen houdt. Heb ook een tijdje Chanel gehad, was ook een erg fijne mascara :)