Ik zou zeggen over the internet, want trough gebruik je meer als het met tijden te maken heeft enzo, toch? Nee, ik lieg trouwens, ik zou het helemaal weglaten en lekker zeggen dat ik sushi gegeten heb .
Metallic is sowieso niet helemaal mijn ding, alhoewel ik de laatste tijd wel echt van het zilver ben. Vond ik eerder echt afschuwelijk en nu kan ik er geen genoeg van krijgen
Mooie partij Kinetics, dat is toch het merk wat jij in je salon gebruikt?
Ik ben dol op hysterische, ADHD lakjes dus wat dat betreft een mooie combinatie Ik heb hem voor de swatches over alle nagels aangebracht maar normaal draag ik dat soort hysterische dingen alleen als accentje.
iriserende vind ik juist wel héél erg gaaf, maar wel in de juiste base. Werewolf Code en Bury bijvoorbeeld . Al weet ik dat juist die dorky combinatie veel mensen ook weer niet trekt
LadyMadonna
Geplaatst: 04-02-15 17:38
Kwam dit net op het nagelforum tegen. Het gevolg van solar. Deze klant heeft solar nagels, en heeft haar nagel gestoten. In geval van gel of acryl zou de kunstnagel van de natuurlijke nagel afbreken en zou de natuurlijke nagel, hetzij wat beschadigt, blijven zitten. Omdat solar zo sterk is en zo extreem hecht, heeft de solar zo ongeveer de complete natuurlijke nagel mee genomen.... Auauau!