Heb het idee dat mijn darmen daarom nu helemaal nauwelijks nog wat doen.. maar ja, ik heb gelukkig wel van die zakjes metamucil en ik eet elke dag minstens 2 kiwi's
dan komt het nog wel redelijk goed. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb het idee dat mijn darmen daarom nu helemaal nauwelijks nog wat doen.. maar ja, ik heb gelukkig wel van die zakjes metamucil en ik eet elke dag minstens 2 kiwi's
dan komt het nog wel redelijk goed.
.

Malima schreef:Ik mis de koolhydraten als brood en aardappels enzo.
Of doe je dat express?
hannahaapje schreef:Daarnet moest ik bij de psychiater op de weegschaal staan. Nou ik weigerde maar werd gedwongen.En woog nog 2.5 kg zwaarder ook. Maar goed had ook me kleding aan.
Nu krijg ik medicijnen die als bijwerking heeft dat het je eetlust minder maakt dus ik ben benieuwd.
Hoop dat je medicijnen gaan werken, en díe bijwerking lijkt me ook nog niet zo verkeerd. Mijn pillen zorgen er juist voor dat ik aankom. Feest. Ach ja, ben nou goed bezig met mijn dieet en sporten.
Callum. Morgen weer een dag! Moet zeggen, ik heb vanaf 1 januari geen koekje,snoepje,chocolaatje of iets aangeraakt. Ik weeg mezelf nu nog niet, maar kan niet anders dan dat ikw at afgevallen ben! Mams is ook al sinds 1 januari 4.5 kilo kwijt, trots op haar!
.
Wil je er nog veel af?