Het is wel leuk om te lezen dat mensen zich herkennen in wat ik schrijf, want in mijn eigen omgeving ben ik een rare
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Kan inderdaad ook slecht op tijd komen, vergeet veel dingen, ben chaotisch, kan vreselijk onredelijk zijn (tegen mezelf vooral) als dingen niet mee zitten en ik overprikkeld ben, kan dan ook niet omgaan met mijn emoties en zo zijn er nog wel meer dingen.
Als ik mijn emoties niet onder controle heb komt het meestal doordat ik te weinig heb gegeten, al hangt dat stiekem ook samen met de medicatie. Ik vergeet simpelweg te eten en ga pas eten als mijn buik knort of ik sterretjes ga zien.
.Verder ben ik met plannen, zelfs met horloge een ramp. Mijn moeder zegt altijd dat ik zo veel dingen in een dag plan dat ik eigenlijk 48 uur nodig heb per dag.

xxLady schreef:Ja dat bedoelde ik inderdaad ook, een planning maken kan ik wel, maar er aan houden gaat altijd fout!

) een planning proberen te maken. Waarschijnlijk wordt het een ongelofelijk goede planning, maar in de praktijk loopt het allemaal weer anders, want bij dag 4 ben ik nog bezig met wat er voor dag 1 op de planning staat..
Iets anders is me niet gelukt.
Ik heb een app voor medicijnen, werkt voor mij wel goed. Anders evt 's avonds vast 1 klaarleggen op een plek waar je sowieso 's ochtends komt, naast je tandenborstel oid, of naast spullen waarmee je ontbijt? Briefje op de wc-deur (of een andere plek natuurlijk) hangen, zodat je er altijd aan herinnerd wordt? Al zal dat waarschijnlijk ook maar voor korte tijd werken, op een gegeven moment zie je dat soort dingen ook niet meer.
.