[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Badeendje

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 22:29

Heb vandaag blauwe en turkooise verf gekocht, morgen weer verven, yay! :D

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:38

met een spoeling lichter kleuren gaat inderdaad niet
weetniet hoe groot je uitgroei of iets dergelijks is
met een verf kan je het al wel gelijk lichter krijgen zonder het te blonderen

RoosTaffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:53

Mn uitgroei is niet zo veel, echt maar 1 cm ofso. Op het 'geverfde' deel zit ook al bet veel wat wel lichter is door de zon ofso, maar is nog niet helemaal mn eigen kleur.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 00:27

je moet anders de kapper even opbellen, dan kan die zeggen wat je het beste kan doen.
Ik denk zelf dat je het dan zal moeten blonderen, dat het anders gewoon niet kan.
Je kan blondspray kopen, dat is ook blondeer, maar dan kan je gericht alleen je uitgroei doen.

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 07:40

Gebruik alsjeblieft nooit blondeerspray. Dat blijft werken en als je pech hebt breekt het je haar helemaal af en wordt allemaal stro.

Google maar eens op blondspray, het is echt heel slecht voor je haar. Kan je beter met poeder en waterstofperoxide aan de slag gaan

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 09:22

ooh ik heb daar zelf nooit last van gehad. Ik heb het toch een aardige tijd gebruikt. Het werd inderdaad wel droog, maar dat los je op door weer wat extra conditioner te gebruiken.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 16:36

Tatataraaa

Van dit:
Afbeelding

Naar dit:
Afbeelding

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 17:53

wow :D super gaaf zeg!!!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 19:12

Vet! Dat is echt leuk!!!!

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 19:45

wauwwww, dat wil ik ook zo graag! super gaaf! <3

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:36

ik kom even binnen vallen,
ik wil (wéér) mijn haar gaan kleuren, het allerliefste roze, paars of turqaze(hoe je het schrijft ;) ), maar dan moet ik mijn haar bleken en dat zit er niet in (mag niet van mijn ouders op mijn leeftijd :( ) maar ik wil nu graag mijn haar wat donkerder bruin kleuren :) zoiets als dit:

Afbeelding
wat vinden jullie hiervan, of hebben jullie nog tips?

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 23:07

Thanks voor de leuke reacties, ben er zelf ook super blij mee :D. Ben al aan het nadenken wat het volgende zal worden. Denk dat ik dat pas over een hele tijd ga doen, haar moet eerst even rustig bijkomen van de bleek, maar waarschijnlijk wordt het geel-oranje-rood. VUUR! :D

Ilse, kan je niet een compromis sluiten met je ouders dat je bijv. alleen je punten bleekt? Mijn ouders vonden het sowieso geen probleem wat ik met m'n haar deed, maar ik had zelf zoiets van: Stel dat het mislukt, dan zit het alleen in de punten en kan ik het er gewoon uitknippen. Misschien dat ze daar wel mee akkoord gaan?

Overigens vind ik het wel een mooie kleur, maar je moet eigenlijk een foto van je eigen gezicht erbij plakken om te zien wat mooier staat. Zo heb ik nu dus ontdekt dat warme tinten bij mijn gezicht beter staan dan koude tinten. Dan kan je voorkomen dat het er niet zo mooi uitziet.

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 23:18

badeendje schreef:
Thanks voor de leuke reacties, ben er zelf ook super blij mee :D. Ben al aan het nadenken wat het volgende zal worden. Denk dat ik dat pas over een hele tijd ga doen, haar moet eerst even rustig bijkomen van de bleek, maar waarschijnlijk wordt het geel-oranje-rood. VUUR! :D

Ilse, kan je niet een compromis sluiten met je ouders dat je bijv. alleen je punten bleekt? Mijn ouders vonden het sowieso geen probleem wat ik met m'n haar deed, maar ik had zelf zoiets van: Stel dat het mislukt, dan zit het alleen in de punten en kan ik het er gewoon uitknippen. Misschien dat ze daar wel mee akkoord gaan?

Overigens vind ik het wel een mooie kleur, maar je moet eigenlijk een foto van je eigen gezicht erbij plakken om te zien wat mooier staat. Zo heb ik nu dus ontdekt dat warme tinten bij mijn gezicht beter staan dan koude tinten. Dan kan je voorkomen dat het er niet zo mooi uitziet.

Mijn moeder wilt gewoon Echt niet dat ik mijn haar bleek.. al zijn het alleen de puntjes.. het mag helaas niet hoe graag ik het ook wil..

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 08:51

badeendje schreef:
Tatataraaa

Van dit:
[ Afbeelding ]

Naar dit:
[ Afbeelding ]

Haha grappig ik heb nu turqouise en wil binnenkort juist weer over op roze! Maar dan zal ik 't eerst wel weer flink moeten ontkleuren vrees ik.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 13:47

Ik heb een uur in de 6% gezeten om alle paarse frut eruit te bleken :+. Het was wel mooi 'schoon' daarna. Gisteren even goed verzorgd en m'n haar voelt zo slecht nog niet!

@ilse ah dat is balen! Nouja, later misschien? :)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 15:57

ilse: als je je haar niet mag verven kan je kleurkrijtjes kopen, die zijn echt leuk, geven een mooie kleur, en na 1 keer douchen is alles er uit!

of donkerbruin je staat kan ik niet zeggen, ik weet niet of het bij je gezicht past.

ik zelf ga volgende week ombre in mn haar gooien, vind ik wel heel leuk, en al staat het niet dan knip ik het er weer af!

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:13

jasz schreef:
ilse: als je je haar niet mag verven kan je kleurkrijtjes kopen, die zijn echt leuk, geven een mooie kleur, en na 1 keer douchen is alles er uit!

of donkerbruin je staat kan ik niet zeggen, ik weet niet of het bij je gezicht past.

ik zelf ga volgende week ombre in mn haar gooien, vind ik wel heel leuk, en al staat het niet dan knip ik het er weer af!

zijn krijtjes niet slecht voor je haar? en hoe werkt het?
ik heb er al eens eerder aan gedacht maar ik heb geen idee waar ik ze kan kopen.. heeft u een idee?

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:19

Ik weet niet hoe donker je haar nu is, maar als het niet te donker is kun je wel een uitwasbare verf erover heen gooien? Heb ik met dipdye gedaan, maar heb donkerblond. Is wel risico hoe het uitvalt.

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 17:20

MyLittleLove schreef:
Ik weet niet hoe donker je haar nu is, maar als het niet te donker is kun je wel een uitwasbare verf erover heen gooien? Heb ik met dipdye gedaan, maar heb donkerblond. Is wel risico hoe het uitvalt.

op mijn profiel zie je een foto van mijn haar nu ;)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 19:38

ilse011 schreef:
jasz schreef:

zijn krijtjes niet slecht voor je haar? en hoe werkt het?
ik heb er al eens eerder aan gedacht maar ik heb geen idee waar ik ze kan kopen.. heeft u een idee?

nou het zijn een soort pastel-krijtjes, je maakt je haar nat, echt goed nat, en dan ga je met het krijtje over het haar heen, net zolang tot alles gedekt is, of het fel genoeg is. daarna voelt je haar droog, door het krijt, maar dat is weer weg zodra je het wast. het is ook niet slecht omdat je het echt op je haar doet en niet erin, het is net zo slecht als bijvoorbeeld haarlak. alleen dan anders natuurlijk. je kan het gewoon bij de da ofzo kopen hoor, daar had ik ze dan ten minste. je moet wel een beetje oppassen dat je niet te hard drukt, en niet al te onhandig bent (zoals ik :') ) want dan zijn al je krijtje binnen no-time stuk -O- hahaha

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 19:58

haha, welke kleuren heb je allemaal?
kan je het dan ook met de styltang stylen?

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 20:18

Ik heb iets van 12 kleuren. Je kan het idd gewoon stylen. Dan verlies je een beetje kleur, maar door de hitte blijft jet wel langer zitten. Ik ga even kijken op internet, en dan laat ik wel zien welke ik heb

Edit: deze heb ik http://www.drogisterij.net/producten/231x231/TREND003_1_Rainbow_Hair_Colors_Dip___Dye_Kleurkrijt.jpg
ik kom geen plaatje van de krijtjes vinden, maar daar kan ik wel een foto van maken. Op de verpakking staat wel iemand met donkerder haar met dat krijt, maar ik weet niet hoe het goed het pakt, ik heb zelf namelijk blond haar. Het is trouwens zo rond de 4 euro, zonder verzendkosten op internet.
Laatst bijgewerkt door jasz op 24-08-13 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 20:27

jasz schreef:
Ik heb iets van 12 kleuren. Je kan het idd gewoon stylen. Dan verlies je een beetje kleur, maar door de hitte blijft jet wel langer zitten. Ik ga even kijken op internet, en dan laat ik wel zien welke ik heb

oke is goed :)

ikke129

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 21:28

Offtopic:lollieloes: minionmuts!! Waar heb je die vandaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 21:33

ikke129 schreef:
Offtopic:lollieloes: minionmuts!! Waar heb je die vandaan?

........zelfde vraag.