Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
badeendje schreef:Thanks voor de leuke reacties, ben er zelf ook super blij mee. Ben al aan het nadenken wat het volgende zal worden. Denk dat ik dat pas over een hele tijd ga doen, haar moet eerst even rustig bijkomen van de bleek, maar waarschijnlijk wordt het geel-oranje-rood. VUUR!
Ilse, kan je niet een compromis sluiten met je ouders dat je bijv. alleen je punten bleekt? Mijn ouders vonden het sowieso geen probleem wat ik met m'n haar deed, maar ik had zelf zoiets van: Stel dat het mislukt, dan zit het alleen in de punten en kan ik het er gewoon uitknippen. Misschien dat ze daar wel mee akkoord gaan?
Overigens vind ik het wel een mooie kleur, maar je moet eigenlijk een foto van je eigen gezicht erbij plakken om te zien wat mooier staat. Zo heb ik nu dus ontdekt dat warme tinten bij mijn gezicht beter staan dan koude tinten. Dan kan je voorkomen dat het er niet zo mooi uitziet.
jasz schreef:ilse: als je je haar niet mag verven kan je kleurkrijtjes kopen, die zijn echt leuk, geven een mooie kleur, en na 1 keer douchen is alles er uit!
of donkerbruin je staat kan ik niet zeggen, ik weet niet of het bij je gezicht past.
ik zelf ga volgende week ombre in mn haar gooien, vind ik wel heel leuk, en al staat het niet dan knip ik het er weer af!
ilse011 schreef:jasz schreef:ilse: als je je haar niet mag verven kan je kleurkrijtjes kopen, die zijn echt leuk, geven een mooie kleur, en na 1 keer douchen is alles er uit!
of donkerbruin je staat kan ik niet zeggen, ik weet niet of het bij je gezicht past.
ik zelf ga volgende week ombre in mn haar gooien, vind ik wel heel leuk, en al staat het niet dan knip ik het er weer af!
zijn krijtjes niet slecht voor je haar? en hoe werkt het?
ik heb er al eens eerder aan gedacht maar ik heb geen idee waar ik ze kan kopen.. heeft u een idee?