Voelde jij dat zelf ook en had je er last van?
Hang op dit moment al 20 min aan de telefoon om een afspraak te maken bij de gynaecoloog, pffff rot telefonisch spreekuur!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sunshine schreef:Ik lees het volgende over de NovaSure : Tenzij u in de toekomst nog zwanger wilt worden, is verwijdering van het baarmoederslijmvlies wellicht het overwegen waard.
Ik ben pas 25 jaar geworden, dus zo'n ingreep lijkt me nog niets voor mij.
We hebben geen kinderwens, maar zeg nooit nooit....
De gynefix is volgens mij moeilijk verkrijgbaar, maar ik kan het wel voorleggen aan mijn huisarts.
Ik heb nog geen afspraak staan, wil sowieso eerst een gesprek en de strip van de pil loopt nog anderhalve week...
sunshine schreef:Ben bij de huisarts geweest, hij zegt dat koperspiraal zeker wel kan, alleen zijn voorkeur ligt bij de mirena dat had ik wel in de gaten.
Maargoed, daar zitten nog steeds hormonen in en dat wil ik niet, ook niet in minimale hoeveelheid.
Hij zei inderdaad dat je veel heftiger ongesteld kunt worden, maar ik ben nu amper ongesteld.
Zoals ik eerder zei kan ik bij wijze van 1 hele dag met een normale tampon doen, en dan hoef ik hem zelfs nog niet te vervangen, ben max. 3 dagen "ongesteld".
Alleen nu lees ik op internet dat je veel sneller zwanger kunt worden bij de koperspiraal, alleen daar heeft mijn huisarts niets over gezegd...?
magli schreef:Klein vraagje: 2 weken geleden ben ik de maandag en dinsdag mijn pil 2 dagen vergeten. Heb dan die avond dacht ik nog 2 pillen ofzo genomen, weet niet meer precies. Allesinds zodat de strip weer uitkwam. Sindsdien (dus al 2 weken lang :/) heb ik precies 'mini' regels.. Alleen wat donkerder van kleur. En dat dus al 2 weken lang! Het is niet zo veel als regels. Het was overigens in de 2de week van de strip. (Ik zit niet in met zwangerschap ofzo).
Kan mij iemand helpen? Want begin et nu wel wat mee in te zitten?
magli schreef:Klein vraagje: 2 weken geleden ben ik de maandag en dinsdag mijn pil 2 dagen vergeten. Heb dan die avond dacht ik nog 2 pillen ofzo genomen, weet niet meer precies. Allesinds zodat de strip weer uitkwam. Sindsdien (dus al 2 weken lang :/) heb ik precies 'mini' regels.. Alleen wat donkerder van kleur. En dat dus al 2 weken lang! Het is niet zo veel als regels. Het was overigens in de 2de week van de strip. (Ik zit niet in met zwangerschap ofzo).
Kan mij iemand helpen? Want begin et nu wel wat mee in te zitten?