of zou t kunnen proberen zoals m'n moeder steeds doet, vruchtensap mengen met water... half om half ofzo. minder kcal dan volledig fruitsap... of is dat nog steeds superslecht?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Luce schreef:Ik snap zeker dat er mensen zijn die bepaalde dingen niet eten, omdat ze niet lekker zijn. Sinds ik 2 maanden terug begonnen ben met een dieet van een diëtiste eet ik deze dingen gewoon wel (omdat deze op mijn lijstje staan). Het enige wat ik echt niet weg krijg is paprika, hier ga ik letterlijk van overgeven...
Vandaag had ik boerenkool (getsie) en morgen witlof (yuck), toch eet ik het gewoon. Het is voor een goed doel, dus heb ik het er voor over om iets minder lekker te eten. Als ik niet zo'n goede motivatie had gehad als nu, dan had ik dit waarschijnlijk nooit gedaan ^^.
Ik weet het, random post, maar misschien helpt het sommigen om toch te proberen wat "makkelijker" te worden wat eten betreft. Door mijn eigen verandering in eten ben ik 7 kilo kwijt sinds ik in december weer fanatiek ben begonnen, ben dus al een heel eind op weg (nog ongeveer 5 te gaan).![]()
Succes allemaal!
vibabu schreef:Tijdje geleden las ik een stukje over afvallen en dan het geestelijke gedeelte. Precies wat Dreamy zegt. Je kan wel denken ik moet afvallen, maar als de wil er niet is, dan begin je nergens! Het is zo waar wat ze daar beschreven. Ik vond mezelf te zwaar.... moest maar eens afvallen... maar dan wel dat ik nog wel eea gewoon kon eten. dus af en toe een patatje, af en toe een snoepje.... dat lunchen bij de v&d moest ook gewoon kunnen. Brood is wel makkelijk dus dat schrappen we ook niet... Oftewel, zinloos. Wil je afvallen dan moet je dat ook echt willen en er voor vechten en voor gaan.
Kimmikky schreef:_Luce schreef:Ik snap zeker dat er mensen zijn die bepaalde dingen niet eten, omdat ze niet lekker zijn. Sinds ik 2 maanden terug begonnen ben met een dieet van een diëtiste eet ik deze dingen gewoon wel (omdat deze op mijn lijstje staan). Het enige wat ik echt niet weg krijg is paprika, hier ga ik letterlijk van overgeven...
Vandaag had ik boerenkool (getsie) en morgen witlof (yuck), toch eet ik het gewoon. Het is voor een goed doel, dus heb ik het er voor over om iets minder lekker te eten. Als ik niet zo'n goede motivatie had gehad als nu, dan had ik dit waarschijnlijk nooit gedaan ^^.
Ik weet het, random post, maar misschien helpt het sommigen om toch te proberen wat "makkelijker" te worden wat eten betreft. Door mijn eigen verandering in eten ben ik 7 kilo kwijt sinds ik in december weer fanatiek ben begonnen, ben dus al een heel eind op weg (nog ongeveer 5 te gaan).![]()
Succes allemaal!
vind mezelf over t algemeen niet moeilijk met eten, maar vis eet ik echt NIET, en bij champignons ga ik van de structuur inderdaad over m'n nek...
bruin (muesli? noten? pitten?) brood eet ik soms, als tosti (met saus)... niet gewoon als een sneetje brood.. omdat ik t gewoon totaal niet weg krijg... droge taaie zooi...
ga vandaag naar AH voor suikervrije limonade.
of, hoe slecht is drinkyoghurt om pillen in de ochtend in te nemen? heb t probleem met (1 van) m'n pillen alleen in de ochtend, omdat die en goor is qua smaak, en groot is (dus blijft steken), ondanks in 3en breken, vandaar ook fruit&co, iets dikker dan gewoon water, en met een sterkere smaak.
de rest van m'n tabletten en capsules gaat met een normaal glas water ook weg.
sorry voor m'n uitbarsting gister. ik kon t gewoon niet hebben op dat moment (naja, eigenlijk gister de hele dag) om voor m'n gevoel zwaar veroordeeld te worden, of dat zo was bedoeld of niet.