Wil heel graag zonder bh slapen, niks liever. Ze zijn gewoon mooi rond. Alleen zonder bh voelt echt niet fijn nog. Ik wacht tot het laatste wondje dicht is. Dan mag die smachts uit. Nog 1 wondje die dicht moet. Op mijn zij slapen gaat met bh nog amper laat staan zonder.
Celiien
Geplaatst: 10-08-15 00:28
Hier toch nog even een vraag.
Bij het litteken wat van onderaan de tepel naar de onderrand van de borst loopt (middellijn Vd anker zegmaar) is de ene borst onwijs zacht. De ander echter is t littekenweefsel eronder vrij hard zegmaar. Is dat normaal? Heb ook een donkere huid dus je ziet de littekens sowieso al beter als gewoon. Soms heb ik daar ook wel eens een klein korstje zitten, die er dan opeens ook af is, geen vocht of bloeding oid hoor maar toch..Of zal ik toch even langs HA gaan?
Ik ben vandaag naar de HA geweest om uitslag van een echo te bespreken. Ben vorig jaar aan mijn rug geopereerd. Litteken was erg lelijk, maar na een jaar was 't erg mooi geworden. Helaas weer pijn aangekregen en de pijn lijkt te komen doordat het litteken naar binnen is getrokkenen vast is gegroeid aan de laag eronder. Hierdoor kan de huid niet soepel bewegen. Nu ben ik dus bang dat dat met de littkens op mijn borsten ook al gebeuren aangezien die er ook erg slecht uitzien.. Verder gaat alles wel gewoon goed, gevoel begint heel langzaam een beetje terug te komen
Bij mij binnen gewone shirts ook wel prima, mits wat ruimer bij de hals. Shirt helemaal langs armen omhoog schuiven, hoofd voorover en iemand die de achterkant dan voorzichtig over je hoofd en naar beneden trekt.
Een klein vraagje. Ik ben in mei 2013 geopereerd. Ik heb altijd last gehouden van pijnlijke borsten. Alsof ik ongesteld moet worden, die pijn zeg maar. Een beetje weeïg, kan het niet goed uitleggen. Niet constant, maar uitgelokt door factoren als beugel bh's, of als ik stuur in de auto bijvoorbeeld. Soms ook 'zomaar' steken of echt ontzettend pijnlijk stijve tepels. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of is het wijs om er toch even mee terug te gaan naar de huisarts?
Herstel is niet anders verlopen dan bij veel borstverkleiningen: op de bekende punten wel wat kleine ontstekingen, maar verder geen bijzonderheden. Dan bel ik morgen de huisarts even om te overleggen. Ben in het ziekenhuis geopereerd, dus daar kan ik zonder verwijzing toch niet terecht.
Oh ik had vanuit het ziekenhuis 2 Anita BH's, maar die waren inderdaad erg vervelend omdat de sluiting aan de achterkant zat. Moest steeds andere mensen vragen of ze mijn BH vast wilden maken
Ja precies, daarom werd mij een voorsluiting aangeraden. Nou echt de hele middag met mams op pad geweest.Zag er wel 1, maar die vond ik dan weer niks. Toen na enig speurwerk op inet wat gevonden Wel heb ik een lange nachthemd met knoopjes gescoord vanmiddag. Ziet er niet uit, maar was dan ook maar 7 euro Is toch maar voor 1 nacht daar!