haha ik dacht al

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
schapendoes schreef:Ik ga vanmiddag een navelpiercing laten zetten, heb de afspraak vanmorgen gemaakt. Ben mega zenuwachtig en durf echt niet zo goed, maar wil het gewoon héél graag.
Hopelijk valt de pijn mee!!!
Heb alleen even een vraagje over chirurgisch staal. Waar ik het laat doen piercen ze alleen met titanium en goud, maar als je een allergie hebt voor nikkel, kun je dan wel piercings nemen van chirurgisch staal later, want daar zit toch een percentage nikkel in?
renegade schreef:maandag avond wordt mn clithood geplaatst best wel spannend
schapendoes schreef:Ik ga vanmiddag een navelpiercing laten zetten, heb de afspraak vanmorgen gemaakt. Ben mega zenuwachtig en durf echt niet zo goed, maar wil het gewoon héél graag.
Heb alleen even een vraagje over chirurgisch staal. Waar ik het laat doen piercen ze alleen met titanium en goud, maar als je een allergie hebt voor nikkel, kun je dan wel piercings nemen van chirurgisch staal later, want daar zit toch een percentage nikkel in?
parouscha schreef:schapendoes schreef:Ik ga vanmiddag een navelpiercing laten zetten, heb de afspraak vanmorgen gemaakt. Ben mega zenuwachtig en durf echt niet zo goed, maar wil het gewoon héél graag.
hoe is het gegaan?
En al foto's
parouscha schreef:Maar na hoe lange tijd mochten jullie weer zwemmen & zonnebanken
mandy_b_s schreef:parouscha schreef:Maar na hoe lange tijd mochten jullie weer zwemmen & zonnebanken
2 maanden.
mandy_b_s schreef:Het is juist beter als je meteen een staafje krijgt.
Door het ringetje groeit de 'wond' of het 'gat' scheef, waardoor je er geen staafje meer mooi in kan doen.
Dus ze horen een staafje te plaatsen, tenzij je voor altijd een ringetje wil.
een ringetje blijft nl. niet recht opstaan, maar zakt een kant op.