[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juthi

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 12:08

owh ok
haha ik dacht al

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 12:20

Inderdaad, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik ga zelf ook al jaren naar dezelfde shop, heb nog nooit problemen mee gehad. Ze leggen alles goed uit nemen zeker de tijd voor je en zijn geduldig. Ik ga wel naar de V&D om daar sierraden te kopen, en verder is het net wat iedereen persoonlijk wilt. Mijn voorkeur ligt gewoon bij de shop waar ik al jaren kom

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 14:22

Ja juist!
Iets waar je vertrouwen in hebt.. en tuurlijk.. als je nog geen piercings hebt, heb je ook geen vertrouwen.. maar dan zou ik toch wel iets professionelers uitzoeken dan de V&D.. Dan maar wat meer geld kwijt.. maar je hebt maar een lijf he!

en ik denk zowiezo niet dat de V&D het lang vol gaat houden met die piercings.. denk dat de GGD er alles aan zal doen om er verandering in te brengen

schapendoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 14:52

Ik ga vanmiddag een navelpiercing laten zetten, heb de afspraak vanmorgen gemaakt. Ben mega zenuwachtig en durf echt niet zo goed, maar wil het gewoon héél graag.

Hopelijk valt de pijn mee!!!

Heb alleen even een vraagje over chirurgisch staal. Waar ik het laat doen piercen ze alleen met titanium en goud, maar als je een allergie hebt voor nikkel, kun je dan wel piercings nemen van chirurgisch staal later, want daar zit toch een percentage nikkel in?

kwadraatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 15:40

Waar vind je leuke en mooie ringetjes voor in je boven oor?
Ik heb al bij de six gekeken maar daar vind ik niet echt mooie.

Moet ik daarvoor naar de piercingshop gaan?
Voor de maat enzo,
want ik zit niet echt op een ringetje te wachten die me te groot is en waar je dus bijna je pink door heen kunt steken

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:09

schapendoes schreef:
Ik ga vanmiddag een navelpiercing laten zetten, heb de afspraak vanmorgen gemaakt. Ben mega zenuwachtig en durf echt niet zo goed, maar wil het gewoon héél graag.

Heb alleen even een vraagje over chirurgisch staal. Waar ik het laat doen piercen ze alleen met titanium en goud, maar als je een allergie hebt voor nikkel, kun je dan wel piercings nemen van chirurgisch staal later, want daar zit toch een percentage nikkel in?

Waarschijnlijk niet want als jij allergisch bent voor nikkel dan ben je dat ook voor chirurgisch staal aangezien daar ook nikkel in zit.

Goldie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:11

renegade schreef:
maandag avond wordt mn clithood geplaatst best wel spannend

Heb je het trouwens nog overleefd

renegade

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 17:39

tuurlijk
best wel raar en deed ff pijn maar t is t waard
ben dr ook echt heel blij mee

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 18:10

schapendoes schreef:

hoe is het gegaan?
En al foto's

schapendoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:16

parouscha schreef:
schapendoes schreef:

hoe is het gegaan?
En al foto's

T viel allemaal super mee, amper pijn! Ik vind 'm super, hier de foto's:

Afbeelding
Afbeelding

Ik had nogal taaie huid zei ze en de piercing zou nog wat zakken, wat ik zelf alleen maar mooier vind, maar is helemaal goed gekomen!!!

renegade

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 19:44

wat raar dat jij meteen een staafje krijgt maarja dat verschilt per shop. vindt hem wel heel erg mooi
en over metaal allergie ik ben allergisch voor nikkel en kobalt (das ook een metaal) en ik kan er wel tegen maar na verloop van tijd gaat het irriteren.
en dat ze piercen met titanium is alleen maar beter volgens de ggd ( ofzoiets) mogen ze niet eens met chirurgisch staal piercen

parouscha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:02

Ik kreeg ook meteen een staafje hoor!
Ene ook al een taaie huid!, ik ook

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:04

parouscha schreef:
Maar na hoe lange tijd mochten jullie weer zwemmen & zonnebanken

2 maanden.

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:08

Het is juist beter als je meteen een staafje krijgt.
Door het ringetje groeit de 'wond' of het 'gat' scheef, waardoor je er geen staafje meer mooi in kan doen.
Dus ze horen een staafje te plaatsen, tenzij je voor altijd een ringetje wil.
een ringetje blijft nl. niet recht opstaan, maar zakt een kant op.

parouscha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 21:13

mandy_b_s schreef:
parouscha schreef:
Maar na hoe lange tijd mochten jullie weer zwemmen & zonnebanken

2 maanden.

Zo dat is balen!
Naja dat is niet anders

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 15:42

mandy_b_s schreef:
Het is juist beter als je meteen een staafje krijgt.
Door het ringetje groeit de 'wond' of het 'gat' scheef, waardoor je er geen staafje meer mooi in kan doen.
Dus ze horen een staafje te plaatsen, tenzij je voor altijd een ringetje wil.
een ringetje blijft nl. niet recht opstaan, maar zakt een kant op.

Gaat alleen scheef als je er strakke kleding overheen draagt of op je buik slaapt. Bij mij is ook een ringetje geplaatst en heb nu een staafje.. niks mis mee hoor.

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:04

Mijn navel is ook met een ringetje gepierced, en heb er nu al 4 jaar probleemloos een staafje in. Het is echt bullsh*t dat ze zeggen dat ringetje slechter is, het kan gewoon allebei

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 22:31

Ik wou vandaag mijn nieuwe gaatjes in mijn oren laten schieten, maar ik kon niet kiezen bij welke juwelier. En ik heb liever iemand mee, voor de zekerheid. Vorige keer was ik bijna flauwgevallen. Kwam door de combinatie te weinig gegeten en zo'n kloppende pijn. Maar nu iig eerst goed eten van te voren.
Nu ga ik morgen en neem ik een vriendin mee

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 16:19

Ik heb ze
Ik heb wel vet een lol gehad, die vrouw had de hik. Dus mijn vriendin en ik zagen al helemaal rampscenario's dat net als ze wou schieten ze weer moest hikken en die oorbel ergens anders zou komen
Ik heb meteen een paar nieuwe gekocht voor over 6 weken En ik werd niet misselijk daarna.
Buiten op de fiets deed even zeer, maar het was heel snel weer verdoofd door de kou

Ik durf ze alleen niet te draaien Maar dat ga ik toch zometeen maar even proberen.

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:11

Achh dat draaien doet geen pijn hoor..

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:27

Ik had ook gelijk een staafjein m'n navel .

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:15

Aangezien ik een nieuwe baan wil, en al een tijdje op zoek ben. Omdat de baan die ik nu heb me echt niet bevalt. Heb ik gesolliciteerd bij de piercingshop waar ik al jaren kom, er hing een briefje dat ze voor 20/ 30 uur iemand zoeken, nu werk ik nog geen 12 uur in de week dus dat is altijd meer. En het lijk me heel erg leuk. Dus ik erheen gegaan, met een brief met wie ik ben enzo. Dus meteen gesprek gehad, aangezien er nog geen klanten binnen waren. En ze zei, als ik je niet bel ben je het niet geworden, maar anders bel ik je wel. Ik was daar om 3 uur en ze belde me om half 6 alweer op dat ik a.s Zondag * overmorgen dus* een dagje mee mag lopen in de shop om te kijken hoe het gaat. Ik hoop zo dat ik aangenomen word, ik ga iig heel erg mijn best doen !

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:18

Ohh super leuk voor je! Lijkt me geweldig om te doen

mariellexxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:20

Ja mij ook dus ! Dan zou ik misschien eindelijk een baan hebben die WEL bij me past, waar mijn piercings geen probleem zijn. !

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 14:31

Wat gaaf zeg
Echt leuk!!