Knuffel voor jou

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BritHittepit schreef:Ja inderdaad is altijd echo voor nodig, maar dan moeten ze een aanvraag doen voor een punctie en niet voor een echo die indien nodig een punctie vereist. En al zeker niet van een hals als het aan het achterhoofd is! Of ben ik zo mis in de anatomie ?
Mij is altijd geleerd, hals is vooraan, nek is achteraan en het achterhoofd is toch wel echt iets heel anders dan een hals…
Citaat:De hals is anatomisch gezien het gedeelte van een lichaam dat zich aan de borstzijde tussen het hoofd en de romp bevindt. Het gedeelte aan de rugzijde wordt nek genoemd. Bovenaan de hals bevindt zich de keel, waar de ademhaling en voedselafvoer samenkomen.
pien_2010 schreef:Ok dan ben ik benieuwd of die echo van de hals een fout is of dat ze daar toch ook een echo willen hebben . Dan heeft het misschien toch een reden en is het geen fout.
pien_2010 schreef:Dat waggelen kan te maken hebben met je oren. Wellicht een kleine ontsteking dat ergens op loopt te drukken.
BritHittepit schreef:pien_2010 schreef:Dat waggelen kan te maken hebben met je oren. Wellicht een kleine ontsteking dat ergens op loopt te drukken.
Ja dat dacht ik ook maar mijn huisarts kon geen ontsteking zien… het kon ook wel zijn dat het kliertje op een zenuw drukte waardoor ik onstabieler ben… benieuwd naar morgen…
Ik vrees dat BritHittepit gaat bovenkomen maar niet op de goede manier