Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en een schop
je kunt het
en in de avond nog 15 min getrained met de hond van mijn broertje. Dit keer hadden we de hele hal, dus was flink rennen
Ryder schreef:Mooi!! Misschien kun je nog een kleine versie op de koelkast hangen voor nog meer motivatie

Qua kou viel het me juist wel mee vandaag!
vandaag dus alleen maar ff heen en weer naar het pakketpunt gelopen. Dat is een half uurtje heen en weer maar vond het ook maar koud.
wat rustiger aan met de tussendoortjes en 3 lekkere gezonde maaltijden. Net zelfs meerdere porties rijst gekookt zodat ik daar morgen nog als lunch een poke bowl met tonijn mee kan maken, en woensdag kokos-rijstpudding als ontbijt. Was nu ook echt heerlijk:
verse ananas met yoghurt denk ik.
Nu dus maar weer braaf aan de bak met stokers, ragers en elektrische tandenborstel. Dan is de volgende keer weer wat minder intenstief.
Vanaf hier ga ik niet meer focussen op gewicht, maar gewoon zien waar het zich gaat stabiliseren. Ik ben sowieso tevreden nu en kan alleen nog maar beter

Ryder schreef:Supergoed Musli! Zo fijn die 300 gram eraf, goede start van dit jaar! Heb je een plan om te stabiliseren? Ik beken dat ik dat nog lastiger vind dan afvallen.
Fijn Urielle! Lekker toch als die eerste kilo’s eraf zijn. Eet je khd arm?