Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 08:41

Ik vind wandelen sws niks aan, vind het superknap van jullie dat jullie zoveel wandelen.
Wat voor begeleiding krijg je Mlies?

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 08:45

Zo weer op weegschaal geweest, terug naar 82,8 dus bijna net zoveel als begin

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 09:07

Hier ook op de weegschaal gestaan en kon wel janken -O- .
Tijd om het radicaal om te gooien..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 09:09

Iedereen de beste wensen. Afgelopen weken veel beweging gehad. Ben aan het verhuizen, dus lekker gesjouwt,

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 09:42

Urielle schreef:
Ik vind wandelen sws niks aan, vind het superknap van jullie dat jullie zoveel wandelen.
Wat voor begeleiding krijg je Mlies?

3 maanden coaching van een online diëtist, ben benieuwd!

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 10:06

Ik hoop dat het werkt miles!!!

Es_ster: dikke knuf :(:) en een schop :+ je kunt het :j

Zondag heb ik nog eens 10km gelopen, in schinveld dit keer. Bijna geen modder *\o/* en in de avond nog 15 min getrained met de hond van mijn broertje. Dit keer hadden we de hele hal, dus was flink rennen _O-

Nu begint het geregelde leven weer. Eens kijken hoe dat lukt

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:22

Knuffel voor Esther en Sandra....niet boos zijn op jezelf hoor, het gaat vast lukken om de goede weg weer in te slaan....

Ik ben gister gezwicht voor een paar tortilla chipjes die er nog lagen van oud en nieuw en half glaasje sap....aangezien het avond eten gister weinig calorieën bevatte valt de schade vast wel mee, hopelijk vanavond geen cravings meer... zijn jullie nog aan het wandelen geweest vandaag? Ik moest even naar de brievenbus (die nog steeds dicht bleek te zitten) en heb er een ommetje aan vastgeplakt, maar jeetje wat was het koud....ook net op buitenrit was het afzien....ik ga zo nog een poging wagen met m’n brief.... :brr:

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:24

Ryder schreef:
Mooi!! Misschien kun je nog een kleine versie op de koelkast hangen voor nog meer motivatie :P

Briljant idee! :))

Vandaag een goeie dag. Had in de avond naanpizza met vier kazen van Hellofresh, en die was megalekker! :9

Betekende wel dat ik de rest van de dag kalm aan moest doen met eten, dus dat dan ook gedaan. Morgen mag Foxy weer aan de bak, vandaag geen puf voor met die tandartsstress en een onwijs crappy nacht.

Er zat voor 2 dagen in mijn box dus morgen weer naanpizza, en dus ook weer braaf doen overdag. :')
Hoe is het hier?

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:31

Naanpizza is wel lekker idd! Ik heb ook een tijd Hellofresh gehad :)

Hier gister een mindere dag, ik bleef maar trek houden. Dus gister maar een cheat day ingelast. Het was echt trek/honger, geen emo eetbuien, dus het leek me verstandiger om het maar even toe te staan, dan kan ik er deze week hopelijk weer even tegenaan.

Vandaag weer een rondje gewandeld :) Qua kou viel het me juist wel mee vandaag!
Zaterdag zo'n 3 kwartier gefietst en daar had ik echt spijt van, toen had ik het heel koud :brr:

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:37

Die hadden wij ook Roosch! Vulde als een malle zeg :') .

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:43

Net nog even 50 min met de honden gewandeld. Het was koud maar zo lekker na een dag zitten :brr: :D
Mijn moeder en ik doen nu met droog weer en bij veel tijd iedere avond die ronde lopen. Bij weinig tijd of regen de korte ronde :=

Zometeen eens kijken wat de vriezer voor me heeft. Was helemaal vergeten eten uit te leggen :')

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:54

Nog spierpijn van gisteren :') vandaag dus alleen maar ff heen en weer naar het pakketpunt gelopen. Dat is een half uurtje heen en weer maar vond het ook maar koud.

Ik lijk wel weer de goede flow te pakken te hebben met eten :j wat rustiger aan met de tussendoortjes en 3 lekkere gezonde maaltijden. Net zelfs meerdere porties rijst gekookt zodat ik daar morgen nog als lunch een poke bowl met tonijn mee kan maken, en woensdag kokos-rijstpudding als ontbijt. Was nu ook echt heerlijk:

Afbeelding

Straks nog ruimte voor een toetje zelfs *\o/* verse ananas met yoghurt denk ik.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 19:38

Es_ther schreef:
Die hadden wij ook Roosch! Vulde als een malle zeg :') .

Ja, maar wel lekker. :') denk dat ik tot morgenmiddag geen trek heb. Wel een voordeel :))

Voor de mensen die Hellofresh eens willen proberen; ik heb nog 2 boxen voor niks weg te geven, stuur maar een pbtje. :)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 21:42

Hahaha ja same, ik kreeg m niet eens op :') . Dacht eerst; 1 broodje... hmmm... maar toen ik at dacht ik; oké, dit gaat niet op :') .

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 07:57

Ik zie dat je de tandarts overleefd hebt Roosch. Hier de mondhygiëniste ook. Wel een pijnlijke bakkes de rest van de dag. Maar dat was een beetje mijn eigen schuld, want ik had er nogal weinig tijd en energie aan besteed de afgelopen tijd _-:( Nu dus maar weer braaf aan de bak met stokers, ragers en elektrische tandenborstel. Dan is de volgende keer weer wat minder intenstief.

Verder vanochtend de 300 gram die ik er graag voor eind deze maand af wilde er al af gezien op de weegschaal. Officieel een gezond BMI nu *\%/* Vanaf hier ga ik niet meer focussen op gewicht, maar gewoon zien waar het zich gaat stabiliseren. Ik ben sowieso tevreden nu en kan alleen nog maar beter :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 08:20

Super goed Musli *\o/* !

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 08:35

Gefeliciteerd! Wat fijn!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 08:40

Ik heb nog een langgge weg te gaan, maar na de eerste 5 dagen, 3 kilo eraf. Uiteraard veel vocht door het minderen met koolhydraten maar toch.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 08:41

Knap gedaan Urielle *\o/* Vocht of niet, eraf is eraf...

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:03

Supergoed Musli! Zo fijn die 300 gram eraf, goede start van dit jaar! Heb je een plan om te stabiliseren? Ik beken dat ik dat nog lastiger vind dan afvallen.

Fijn Urielle! Lekker toch als die eerste kilo’s eraf zijn. Eet je khd arm?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:04

Lekker bezig Musli *\o/*

Ik moet zeggen dat ik stabiliteit vinden ook niet altijd makkelijk vindt. Minder structuur voor mijn idee.

Hier ook weer een beetje een ritme aan het vinden zonder sportschool. Vanochtend half uur thuis workout kracht + wat stretch oefeningen. Was wat lastig om te beginnen maar voelt nu wel weer lekker. Misschien met lunch nog even wandelen, vanavond stal + paard. Morgen weer hardlopen. Hoop dat het snel wat lichter is 's ochtends, dat is voor mijn motivatie om 's ochtends wat te doen heel veel beter :+

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 09:43

Ryder schreef:
Supergoed Musli! Zo fijn die 300 gram eraf, goede start van dit jaar! Heb je een plan om te stabiliseren? Ik beken dat ik dat nog lastiger vind dan afvallen.

Fijn Urielle! Lekker toch als die eerste kilo’s eraf zijn. Eet je khd arm?

Ik ga gewoon door met wat ik nu doe. Ik volg namelijk geen dieet of iets.
Ik eet "gewoon" en sport veel. Ik ga zien waar het zichzelf gaat stabiliseren op basis van deze leefwijze :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 10:33

Wat goed, Musli en Urielle!! Fijn!

Oef. Foxy. Ik ben dit niet meer gewend. Red me. -O-

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 10:35

Redden? Niks redden! Foxyen jij! ~~}>

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-21 10:38

Wil jij mijn aanmoedigMiep zijn zoals bij Obese? -O-

Nog 10 minuten en dan is mijn eerste sessie van vandaag klaar.