Kiwi_ schreef:Dit weekend druk geweest en even geen tijd gehad voor lijstjes. Laten we het er op houden dat het zaterdag niet goed was (iets met vriendin, wijn en chips) en zondag wel een goede dag. Wel beide dagen gefietst en goed aan m’n stappen gezeten.
Mijn knie gaat zo goed dat ik zaterdag op m’n jonge (en wat boevige) paard gereden heb en vandaag een uurtje trainen aandurfde. Zonder pijn door heen gekomen en nu ook geen last gelukkig. Echt super blij mee, en ik kon nog redelijk wat gewicht hebben. Hopelijk woensdag ook de laatste keer fysio.
Lijstje:
O: havermout met amandelmelk, kaneel, banaan en blauwe bes
T: handje snoeptomaatjes
M: hamburger, gekookte aardappelen, witlof met ham en kaas uit de oven
T: appeltje en een mandarijn
A: stukje roggebrood met kaas en ei, 2 rijstwafels met sandwichspread, 2 crackers met Philadelphia
T: beetje kvarg stracciatella
Totaal: 2000
B: uur krachttraining, 50minuten gewandeld en m’n normale bezigheden. Totaal 12500 stappen.
En voor morgen de volgende
T: handje witte druiven en een sinaasappel
M: Risotto
A: stukje roggebrood met kaas en appelstroop 2 rijstwafels met sandwichspread en kipfilet en 2 plakjes ontbijtkoek zero.
T: beetje kvarg stracciatella en een stroopwafeltje en speculaasje
Totaal: 1950
B: minimaal 10000 stappen en 15 km op de mountainbike
Ondanks 1 slechte dag meteen alles weer goed opgepakt dus super hoor !
Lekkere lijstjes en goed bewogen
IMAY1990 schreef:Mijn lijstje voor de afgelopen 2 dagen:
Gister
O - Griekse yoghurt met muesli
L - Volkorenbrood met Kip Samba salade
T - Fanta
A - Duits biefstuk, worteltjes en aardappelkroketjes met wimpiesaus
Totaal: 1500
Beweging: 7500 stappen
Vandaag
O - Griekse yoghurt met muesli
T - Bullit
L - Volkorenbrood met Kip Samba salade
A - Ossenhaas, doperwtjes en aardappelkroketjes met knoflooksaus
T - Fanta
Totaal: 1600
Beweging: 12500 stappen waarvan een half uurtje hardlopen
Ik ben door de inhoud van mijn snoep/snack la heen en ga morgen als ik toch al naar de markt en supermarkt ga aanvullen. Dan wordt het ook weer iets makkelijker om aan de 1650 te komen zonder fris.
Oef je zit inderdaad wel heel laag zo , je zou ook makkelijk wat grotere porties kunnen afwegen dan zit je ook meteen hoger
Geweldig leuke kat heb je !
linoleum schreef:[
Ik heb gisteren wat rommelig gegeten. Gistermiddag wat meetings en ineens wat spoedklussen die perse de zelfde dag geregeld moesten worden ivm deadlines. Dat resulteerde erin dat ik 's middags te weinig had gegeten, waardoor ik 's avonds wat teveel heb gegeten. Niet rampzalig, maar met een extra snack in de middag was het niet gebeurt.
Lijstje gisteren
T: 3 rijstwafels met chocola
L: skyr vanille, whey crispy, cruesli chocola
T: 3 paaseitjes, 2 cracotte met kaas (had nog 2 gekookte eieren gepland, maar daar dus niet aan toegekomen)
A: risotto (zelfde als maandag)
T: clif bar crunchy peanut butter
T: 3 rijstwafels met chocola (die dus niet in de planning stond)
Totaal 1.994 kcal
B: 10.000 stappen
Nu lekker even aan de koffie en beetje Bokt en nieuws lezen. Daarna naar de kapper en heb er zoveel zin in! Vanmiddag in huis bezig en vanavond ga ik nog wandelen met een collega waarmee ik eerder in zelfde team zat. Even bijkletsen en roddels uitwisselen

Mooie lijstjes heb je en dat rommelig eten herken ik .
Grote valkuil voor me ook in de ochtend te weinig en avond te veel
15 cm eraf is heel veel ik mag zaterdag weer dan ook zoveel eraf hahaha
En sushi
black_kelpie schreef:Hier weer ietsje positiever ingesteld dus, stom hoeveel invloed een cijfertje op een weegschaal daarop heeft. Ik moet er gewoon rekening mee houden dat ik 2 weken in de maand afval, en 2 weken niet of amper, en dan ook gewoon niet op die weegschaal gaan staan.
Beweging gaat ook oké, gisteren lekker een eind in het bos gelopen met de hond en vandaag dressuurles.
Lijstje van gisteren;
O; chocolade havermout met pindakaas en banaan
L; tosti kaas/salami/pesto met sriracha-mayo
T; 4 witte paaseitjes
A; empanada's met kip en tomatensalade (HelloFresh)
T; Optimel appel/kaneel kwark
Vandaag;
O; chocolade havermout met pindakaas en banaan (verrassing)
L; 2 Cheezers (jaren '90 dingetje en mijn guilty pleasure

Pitabroodjes met kaas en jam uit de magnetron, voedingswaarde van een pantoffel maar zo lekker)
A; parelcouscous met gerookte zalm, avocado, spinazie, witte kaas en walnoten (HelloFresh)
T; druiven
Goed van je ! En inderdaad je kan niet altijd maar in 1 rechte lijn afvallen dat heb ik ook gemerkt .
Maar uiteindelijk komt het echt goed
Lis_Ol schreef:Mijn lijstje voor vandaag, wil graag weer wat meer fruit tussendoor, ga morgen boodschappen doen dus dan komt dat er weer extra bij. Vandaag niet super gezond, maar wel lekker.
O: 150 gr Griekse yoghurt met 1/2 appel, 15 gr müsli, kaneel en 200 ml optimel drink.
T: 2 maïswafels met cottage cheese en aromat.
L: 2 volkoren crackers, 1 met grilworst, 1 met geitenkaas en komkommer.
T: schaaltje paprika pringels
A: noodles met groene pesto, kipfilet, champignons, paprika, ui, rucola en wat parrano snippers.
T: 150 gr B&J salted caramel brownie
T: plak bananenbrood.
Totaal 1961
Qua beweging zit ik nu op 9.000 stappen maar ga zo nog een groot rondje met de hond. Verwacht wel op minimaal 13.000 uit te komen + 40 minuten dressuur training.
Heerlijke lijst en veel bewogen super toch !dan verbrand je wel goed inderdaad
Kiwi_ schreef:Gister heel goed begonnen, maar na een dag vol zeurende collega’s en klanten en vervolgens de persconferentie een goede chocolade-uitglijder gemaakt. Ben er zo klaar mee dat m’n sociale leven zo stil ligt, op de paar mensen die ik wel zie na dan. Vraag me dan ook af waarom ik eigenlijk aan m’n gewicht werk omdat ik toch niemand zie, maar gelukkig vandaag weer goed op kunnen pakken.
Lijstje:
T: sinaasappel
M: gehaktbal, spruiten, gebakken aardappelen
T: appeltje en een cracker met een gekookt ei
A: stukje roggebrood met kaas en appelstroop 2 rijstwafels met sandwichspread en kipfilet en 2 plakjes ontbijtkoek zero
T: 3 paaseitjes
Totaal: 1870
B: uur bootcamp, 50 minuten gewandeld en m’n normale bezigheden. Totaal ruim 17.000 stappen.
En voor morgen de volgende
T: sinaasappel
M: Risotto en tomaat/komkommersalade
A: stukje roggebrood met kaas en appelstroop 2 rijstwafels met sandwichspread en kipfilet, cracker met gekookt ei en een plakje ontbijtkoek
T: 4 paaseitjes
Totaal: 1750
B: minimaal 10000 stappen en 15 km op de mountainbike
Zonde is dat dan ja snap ik helemaal
En je doe het voor jezelf om gezonder en fitter te worden je kan het
Lis rot van je gebit !
Ik kan je niet helpen aan vervangers want ik drink alleen water thee en koffie en zelden zoete spullen
Josien super een kilo eraf ! Geweldig hoor
Gelukkig dat het iets beter met je buik lijkt te gaan Mara ! Hopelijk gaat het introduceren echt goed straks
Welkom mjwb
Goed bezig al en hopelijk houd je het vol !
Zo . Weer bij
Vandaag een bezinemaaier gekocht dan kan ik morgen lekker grasmaaien
Inmiddels staan alle bomen struiken en de moestuin op hun plek en staat het halve huis vol met potjes en plantjes hahaha komkommer aardbei tomaat bonen radijzen en nog een heleboel andere....
Ik had dus een slechte vrijdag en zaterdag maar gelukkig vandaag de draad gewoon weer opgepakt. Morgen wegen en meten dus ben heeeeeel benieuwd.
Vandaag :
O skyr vanille met verse aardbei en roze choco
T 1 paaseitje
L 2 bruine bolletjes met geitenkaas en 1 gekookt ei
T caramel chaos proteïne reep
A Chinese tomatensoep met crackers en bruine bol
T straciatella roonyoghurt
B weinig ivm werk
Totaal 1696
Morgen ,
O straciatella roomyoghurt
T Paaskoek