Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magda_90 schreef:Hoe doen jullie dat met sporten nu met dit weer? Ik vond het dinsdag zo zwaar met die drukkende lucht en hitte (sportschool heeft geen airco) dat ik woensdag nog nodig had om bij te moeten komen. Ik zit nu dus in dubio voor vanavond... Ik wil wel want zit nu lekker in het ritme. Maar het is wederom zo drukkend en heet. Hoe doen jullie dat?
magda_90 schreef:Hoe doen jullie dat met sporten nu met dit weer? Ik vond het dinsdag zo zwaar met die drukkende lucht en hitte (sportschool heeft geen airco) dat ik woensdag nog nodig had om bij te moeten komen. Ik zit nu dus in dubio voor vanavond... Ik wil wel want zit nu lekker in het ritme. Maar het is wederom zo drukkend en heet. Hoe doen jullie dat?
Anders had ik dat zeker gedaan inderdaad. 
Ladybird schreef:magda_90 schreef:Hoe doen jullie dat met sporten nu met dit weer? Ik vond het dinsdag zo zwaar met die drukkende lucht en hitte (sportschool heeft geen airco) dat ik woensdag nog nodig had om bij te moeten komen. Ik zit nu dus in dubio voor vanavond... Ik wil wel want zit nu lekker in het ritme. Maar het is wederom zo drukkend en heet. Hoe doen jullie dat?
Wel gewoon gaan, misschien beetje minder/korter, maar als je je ritme te pakken hebt zou ik gaan
Daarom ging ik in die tijd op mijn “rustdag” van krachttraining, wel cardio doen.magda_90 schreef:Hoe doen jullie dat met sporten nu met dit weer? Ik vond het dinsdag zo zwaar met die drukkende lucht en hitte (sportschool heeft geen airco) dat ik woensdag nog nodig had om bij te moeten komen. Ik zit nu dus in dubio voor vanavond... Ik wil wel want zit nu lekker in het ritme. Maar het is wederom zo drukkend en heet. Hoe doen jullie dat?
Na 5 minuten cardio zweet ik me ook kapot, maar met airco is dat prima uit te houden. Heerlijk met een knal rood hoofd weer door en gaan..
;

Sterkte aan de bikkels die zonder airco in de sportschool staan!
). Ik woog zelf altijd tussen de 58-62 kg, en nu dus 74
Maar de afgelopen 3 weken ga ik eigenlijk best wel lekker. Qua tips, weet ik even niet zo snel iets. Behalve dat ik het op sommige momenten ook gewoon los laat (slechte avond is nog geen slechte dag is nog geen slechte week). Zo gaf het me een week veel inzicht om alles heel streng in te voeren (bijvoorbeeld een feestje: handje nootjes hier, bitterballetje, 5 speciaalbiertjes, kebab na het stappen, glaasje prosecco (ja ik at echt veel en het invoeren was ontzettend confronterend:o )). En zo zag ik waar ik makkelijk op kon besparen voor volgende feestjes. Nu feest ik nog net zo hard, maar dan kies ik: ik laat die (stiekem helemaal niet lekker zijn) borrelnootjes staan, pak 1 bitterbal waar ik intens van geniet en drink na ieder rondje alcohol een rondje spa rood. Zelfde feest, minstens de helft van de calorieën 
Auw.