Maar... ik mag van mezelf op het paard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanne98 schreef:Ik ga me voorzichtig melden. Zelf heb ik al zoveel pogingen gedaan om af te vallen. Dat gaat dan even goed en op een gegeven moment zit het er allemaal er weer aan. Maar de stap om de keuze te maken vind ik best wel eng. Hoe zijn jullie hier mee omgegaan.
sanne98 schreef:Ik ga me voorzichtig melden. Zelf heb ik al zoveel pogingen gedaan om af te vallen. Dat gaat dan even goed en op een gegeven moment zit het er allemaal er weer aan. Maar de stap om de keuze te maken vind ik best wel eng. Hoe zijn jullie hier mee omgegaan.
Hhilde schreef:Heeft iemand hier ervaring met langer Omeprazol/maagbeschermer gebruiken na de operatie? Was net een maand gestopt, maar maagslijmvlies lijkt toch wat geïrriteerd, dus start het weer op iom de arts. Twee dagen last van wat zuur gehad, vandaag uiteraard iets rustigeren vanaf morgen weer beginnen met slikken.
Hhilde schreef:Hebben jullie dat al eens afgebouwd of proberen af te bouwen en zo ja, wat was daar een gevolg van? Is het bij jullie ter voorkoming van klachten of nav klachten?