Ik vond het al zo rustig van jou kant en toen zag ik vanmiddag het berichtje van Marcel en schrok en nu zag ik het bericht dat je weer thuis bent. Gelukkig! En wat ontzettend fijn dat ze het zo snel konden oplossen. Welkom thuis dan maar weer!
Jeetje, wat ben jij een powervrouw zeg!! Wat fijn dat je weer thuis bent. Ik hoop dat jullie nu een rustigere periode krijgen. Mijn kaarsje brand nog steeds voor jullie.
Billy1970
Geplaatst: 25-10-17 21:01
Poeh dat zal inderdaad voor Marcel ook wel weer erg schrikken zijn geweest! Gelukkig dat je zo snel geholpen was! En nu hopen dat het even een tijdje rustig blijft voor jullie. Fijn ook dat de pijn een beetje onder controle lijkt te zijn. You go girl!
Heftig allemaal Priscilla en Marcel! Zo’n hartritmestoornis vreet energie, gelukkig is het goed te behandelen. Hopelijk blijft het nu een tijdje rustig. Jullie doorstaan het ook maar allemaal. Hoewel je ook niet anders kan, bewonder ik dat enorm. Volgens mij zijn jullie 2 hele lieve mensen. Op naar een goeie nacht!
Yes!!! Wat een heerlijke doorzetter ben jij toch. Je katten voelden vanmorgen vast dat er iets niet goed zat bij jou. Ze zijn zo gevoelig. Vannacht is één van mijn lievelings kipjes overleden. Ze was al oud en op maar krabbelde iedere keer toch steeds weer op. Gisteravond kroop mijn Siamees heel dicht tegen mijn kipje aan en is bij haar gebleven tot ze was overleden. Ik wist dat ze nu echt ging overlijden door hoe mijn poes reageerde.