Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zelf ga ik naar Mugi in Almelo, zij zit op de aaldrinkshoek en doet met draad voor 8 euro.

BloemBloem schreef:Murhtl, ik weet zo hoe jij je voelt. Dikke knuffel! Gelukkig ziet he huid er een stuk beter uit.
MissBambi mooie looks!
Ik kom net terug van KV. 1+1 geldt alleen voor de A merken. True Match is mijn favo, dus ingeslagen en voor de overige 17 euro die ik nu als korting had de rest gekocht[ [url=m/2hUoMR.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Jezus myr, niet normaal eigenlijk, ik Flip al bij een puistje op m'n gezicht, nog erger dan wanneer m'n nagel breektiets in m'n gezicht vind ik zo erg... Ik duim voor je!
Weet je zeker dat t van het spiraaltje kwam? Jij krijgt ook oxy toch? Met oxy krijg ik onderhuidse bulten en vlekken.
Die had ik echt al een jaar oid (misschien zelfs 2?) voor het begon, oxy slik ik ook al veel langer. En moet je nagaan, ik ben zowat een jaar stronteigenwijs geweest en heb echt veel teveel geld uitgegeven aan verzorgingsproducten en niets hielp. Gelukkig kon ik het over het algemeen redelijk verbloemen met make-up. Naar de huisarts toe zonder vond ik ook echt een verschrikking, schaamde me dood en ze schrok er ook echt van, mn huid is nu in een staat waarbij ik me niet meer rot schaam als ik even snel de deur uit moet zonder make-up, en merk dat ook nu pas veel mensen erachter komen. Ik zat pas naast mn mama rustig te kletsen en een taartje te eten voor fer zn verjaardag en opeens pakt ze mn gezicht vast "jeetje, het was echt heel erg"
. en zo merk ik wel vaker dat mensen het eigenlijk amper door hebben gehad. Ik ben wel super blij dat het meevalt qua littekentjes, wel wat verkleuringen enzo, maar dat trekt gelukkig weg.Kaygee schreef:Mooie kleur DnT!
Rena je ogen zijn mooi zo!
Bambi al iets beter je wenkbrauwen!
Elke no hard feelings hoor![]()
Mijn look van vandaag, geen eens bij getekende wenkbrauwen! Ben benieuwd hoe het straks zit als ik peentjes gezweet heb bij de pijnbank. Ga nu naar de wax salon
[ [url=m/fakB3U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Óf ik moet de roze en gele ondertoon kopen, want ben er nog steeds niet uit, volgens mij ben ik een neutraaltje.
Ikwashier schreef:Mooie aankopen allemaal! Moet mezelf vandaag inhouden om niet langs KV te gaan. Maar moet eigenlijk nog wel nieuwe foundation voor de zomer, dus dan is het weer ideaal, een lichtere en wat donkere voor als ik bruin wordtÓf ik moet de roze en gele ondertoon kopen, want ben er nog steeds niet uit, volgens mij ben ik een neutraaltje.
De Limecrimes op aliexpress zijn er trouwens af! Ik heb bleached al een tijdje binnen maar niet echt mijn kleur. Met een ander lippotlood eronder eventueel wel, maar dat vergt wat oefening merk ik