[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 08:45

Dit was trouwens mijn look van gisteren:

Afbeelding
Afbeelding

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:01

Rena: ik vind zelf je wenkbrauwen iets aan de zware kant, je hebt zo'n mooi en fijn gezichtje. Nu overheersen ze het plaatje een beetje :o Zelf ga ik naar Mugi in Almelo, zij zit op de aaldrinkshoek en doet met draad voor 8 euro.

DnT: Fijn nude kleurtje!

MissBambi: Vind je getekende wenkbrauwen heel mooi qua vorm! Kan je niet met een iets lichter/assiger potloodje alsnog tekenen voor daags?

Betaalbare primer: Ik heb die van catrice, bevalt prima :j

Murthul: Wat een verschil zeg! Duim voor je dat het weg blijft

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:08

Vind je Liselot? Heb er net weer 10 minuten op gezeten maar kreeg ze niet als gisteren dus alles er weer afgeveegd
Ze moeten inderdaad een andere kleur. heb zelf redelijk donkere tot zwarte haartjes :j

Afbeelding

Afbeelding

Excuus voor de badjas, alleen mn gezicht gedaan, de rest moest nog :=

Iris82

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:11

Ik sta klaar voor de KV. 8-)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:42

Murhtl, ik weet zo hoe jij je voelt. Dikke knuffel! Gelukkig ziet he huid er een stuk beter uit.

MissBambi mooie looks!

Ik kom net terug van KV. 1+1 geldt alleen voor de A merken. True Match is mijn favo, dus ingeslagen en voor de overige 17 euro die ik nu als korting had de rest gekocht :#Afbeelding

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:47

Mooie kleur DnT!

Rena je ogen zijn mooi zo!

Bambi al iets beter je wenkbrauwen!

Elke no hard feelings hoor :*

Mijn look van vandaag, geen eens bij getekende wenkbrauwen! Ben benieuwd hoe het straks zit als ik peentjes gezweet heb bij de pijnbank. Ga nu naar de wax salon :=

Afbeelding

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:49

Ik vind jou echt prachtig Kaygee <3

Wat laat je waxen hahahaha :+

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:54

Dankje, lief :*

Mijn oksels en benen maar hoor haha. Maar oksels zijn niet tof haha. De vorige keer heb ik bijna 45 minuten gelegen voor 2 oksels... hopelijk nu niet zo lang.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 09:57

BloemBloem schreef:
Murhtl, ik weet zo hoe jij je voelt. Dikke knuffel! Gelukkig ziet he huid er een stuk beter uit.

MissBambi mooie looks!

Ik kom net terug van KV. 1+1 geldt alleen voor de A merken. True Match is mijn favo, dus ingeslagen en voor de overige 17 euro die ik nu als korting had de rest gekocht :#[ [url=m/2hUoMR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb je donkere wenkbrauwen? De medium dark is namelijk erg donker wel :j

Ik ben er wel enorm blij mee, ik dacht dat poeder veeg je er zo af maar dat is gelukkig niet zo :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:01

_Friemel schreef:
Jezus myr, niet normaal eigenlijk, ik Flip al bij een puistje op m'n gezicht, nog erger dan wanneer m'n nagel breekt :') iets in m'n gezicht vind ik zo erg... Ik duim voor je!

Weet je zeker dat t van het spiraaltje kwam? Jij krijgt ook oxy toch? Met oxy krijg ik onderhuidse bulten en vlekken.

Komt niet van mn spiraaltje :n Die had ik echt al een jaar oid (misschien zelfs 2?) voor het begon, oxy slik ik ook al veel langer. En moet je nagaan, ik ben zowat een jaar stronteigenwijs geweest en heb echt veel teveel geld uitgegeven aan verzorgingsproducten en niets hielp. Gelukkig kon ik het over het algemeen redelijk verbloemen met make-up. Naar de huisarts toe zonder vond ik ook echt een verschrikking, schaamde me dood en ze schrok er ook echt van, mn huid is nu in een staat waarbij ik me niet meer rot schaam als ik even snel de deur uit moet zonder make-up, en merk dat ook nu pas veel mensen erachter komen. Ik zat pas naast mn mama rustig te kletsen en een taartje te eten voor fer zn verjaardag en opeens pakt ze mn gezicht vast "jeetje, het was echt heel erg" :'). en zo merk ik wel vaker dat mensen het eigenlijk amper door hebben gehad. Ik ben wel super blij dat het meevalt qua littekentjes, wel wat verkleuringen enzo, maar dat trekt gelukkig weg.

Kaygee schreef:
Mooie kleur DnT!

Rena je ogen zijn mooi zo!

Bambi al iets beter je wenkbrauwen!

Elke no hard feelings hoor :*

Mijn look van vandaag, geen eens bij getekende wenkbrauwen! Ben benieuwd hoe het straks zit als ik peentjes gezweet heb bij de pijnbank. Ga nu naar de wax salon :=

[ [url=m/fakB3U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hottie <3

Ik ben van plan vanmiddag even langs de etos te gaan om te kijken wat zie hier aan RT hebben, wil eigenlijk nog een paar fijne oogschaduwpenselen, en nu met 25% korting <<)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:04

Hier zie je mijn wenkbrauw, tenminste 1. Moest er een foto van maken, mijn kat is gek hahahhaa.Afbeelding

Ik denk dat medium dark wel goed is voor mij.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:06

Ohh ja daar kom je wel mee uit de voeten :j

Ja myr t was mij idd ook helemaal niet opgevallen eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:07

45 min voor 2 oksels???
Jezus... die zijn bij mij echt binnen 5 min gepiept!

In 45 min was mijn hele lichaam geharst :')

Wilde de hele tijd al zeggen dat ik de gefotoshopte wenkbrauwen van Suus echt heel mooi vind!
Zou gewoon dit plaatje mee nemen naar een brow bar en zeggen: dit wil ik!

Ik twijfel zo of ik Rose ga kopen of niet...
Vind de kleur echt zo gaaf, maar betwijfel of hij mij gaat staan -O-

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:08

Murthul, ik heb vreselijke acne gehad mede door mijn huidziekte. Ben uit pure wanhoop van Leiden naar Veldhoven gegaan. En ben daar jaren behandeld. Ze doen daar ook een voedsel allergie test. Zo ben ik erachter gekomen dat ik voor heel veel voeding allergisch ben. Wellicht heb je er wat aan.

In september ga ik starten met een dermapen behandeling om te kijken of we die kraters van poriën van mij kleiner kunnen krijgen.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:08

Mooie aankopen allemaal! Moet mezelf vandaag inhouden om niet langs KV te gaan. Maar moet eigenlijk nog wel nieuwe foundation voor de zomer, dus dan is het weer ideaal, een lichtere en wat donkere voor als ik bruin wordt :) Óf ik moet de roze en gele ondertoon kopen, want ben er nog steeds niet uit, volgens mij ben ik een neutraaltje.

De Limecrimes op aliexpress zijn er trouwens af! Ik heb bleached al een tijdje binnen maar niet echt mijn kleur. Met een ander lippotlood eronder eventueel wel, maar dat vergt wat oefening merk ik :+

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:10

Woah tijdens het typen van een nieuw bericht stonden er al weer 4 bij :')

Oksels harsen, auwtsj. En hele lichaam harsen? Klinkt ook als een martel techniek.

Bluh onzuivere huid is zo poedersuiker, fijn dat het nu beter gaat :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:14

Ikwashier schreef:
Mooie aankopen allemaal! Moet mezelf vandaag inhouden om niet langs KV te gaan. Maar moet eigenlijk nog wel nieuwe foundation voor de zomer, dus dan is het weer ideaal, een lichtere en wat donkere voor als ik bruin wordt :) Óf ik moet de roze en gele ondertoon kopen, want ben er nog steeds niet uit, volgens mij ben ik een neutraaltje.

De Limecrimes op aliexpress zijn er trouwens af! Ik heb bleached al een tijdje binnen maar niet echt mijn kleur. Met een ander lippotlood eronder eventueel wel, maar dat vergt wat oefening merk ik :+

Faux mag ook op alie niet verkocht worden dus als ze gesnapt worden moeten ze eraf, ik kreeg een mailtje van een verkoper ze staan er gewoon op alleen onder een andere zoekterm :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:19

Ik vind harsen echt heel erg mee vallen.
Eerste keer bikinilijn harsen was ik zo aan het kletsen, dat ik op een gegeven moment zei: geef je nog een seintje als je de eerste strip er af haalt?
Meid kijkt me aan en zegt: joh, ik heb er al 3 af,
:')

Op Alie staat toch alleen maar neppe make up?
Ik ben er tenminste nog nooit echte tegen gekomen...

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:21

Ja, ik bedoel de namaak inderdaad!

Jeetje, heb je geen zenuwen in je huid ofzo :')

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:21

Ik vind jou ook echt prachtig Kaygee!
Oksels harsen valt kwa pijn wel mee vind ik, maar ik heb steeds permanente blauwe/groen/geelachtige oksel.
Soort blauwe plek/bloeduitstorting die niet weg wil.

Dus maar terug mee gestopt.. wil wel nog eens suikerwax gaan proberen.

Snel bijgelezen, maar er is zoveel bijgekomen. :+

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:22

Ik heb pas de browtamer van UD gekocht, moet zeggen dat ik hem heel fijn vind :j
Blijft ook goed Zitten bij zweten

Moet er alleen een andere kleur van hebben, heb nu taupe en ik denk dat ik toch neutral Brown nodig heb als ik mijn haar weer verf(door de uitgroei past taupe nu wel maar zonder uitgroei is hij te licht )

Denk dat ik dan cannonball ook maar meebestel, heb nu een mascara van pupa maar vroegah(de vorige die ik had van dat merk) bleef hij goed zitten , nu ben ik binnen no time een panda :?
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 17-06-16 10:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:23

Nee, maar wel een hele hoge pijngrens :')

Ik wil toch een iets donkerder tint browwiz kopen, denk dat ik voor chocolate ga ipv soft brown.
Maar eerst moeten mijn borstels nodig getemd worden.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:27

Oehhh, praat me niet over harsen :oo

Vorig jaar binnen een uur beide benen (onder en boven) bikinilijn en oksels voor 50 euro laten doen. Heb er veel plezier van gehad maar door gebrek aan een fijne epileerdinges niet kunnen bijhouden. Moet eigenlijk ook weer maar zie er tegenop alles twee weken te laten groeien -O-

Heb behoorlijke dikke haarzakjes dus dat doet kei pijn als het er uitgetrokken wordt, echt niet dat ze 3 strips kunnen trekken zonder dat ik het merk :+

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:31

Het gaat echt wel beter zoveel te meer je laat harsen. Dat is echt geen fabeltje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:33

Ik laat mijn bikinilijn elke 4-6 weken harsen en ok, het is niet pijnloos, maar ik vind het ook echt niet zo pijnlijk als sommige mensen het doen voorkomen.