Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BloemBloem schreef:Murhtl, ik weet zo hoe jij je voelt. Dikke knuffel! Gelukkig ziet he huid er een stuk beter uit.
MissBambi mooie looks!
Ik kom net terug van KV. 1+1 geldt alleen voor de A merken. True Match is mijn favo, dus ingeslagen en voor de overige 17 euro die ik nu als korting had de rest gekocht[ [url=m/2hUoMR.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Jezus myr, niet normaal eigenlijk, ik Flip al bij een puistje op m'n gezicht, nog erger dan wanneer m'n nagel breektiets in m'n gezicht vind ik zo erg... Ik duim voor je!
Weet je zeker dat t van het spiraaltje kwam? Jij krijgt ook oxy toch? Met oxy krijg ik onderhuidse bulten en vlekken.
Kaygee schreef:Mooie kleur DnT!
Rena je ogen zijn mooi zo!
Bambi al iets beter je wenkbrauwen!
Elke no hard feelings hoor![]()
Mijn look van vandaag, geen eens bij getekende wenkbrauwen! Ben benieuwd hoe het straks zit als ik peentjes gezweet heb bij de pijnbank. Ga nu naar de wax salon
[ [url=m/fakB3U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ikwashier schreef:Mooie aankopen allemaal! Moet mezelf vandaag inhouden om niet langs KV te gaan. Maar moet eigenlijk nog wel nieuwe foundation voor de zomer, dus dan is het weer ideaal, een lichtere en wat donkere voor als ik bruin wordtÓf ik moet de roze en gele ondertoon kopen, want ben er nog steeds niet uit, volgens mij ben ik een neutraaltje.
De Limecrimes op aliexpress zijn er trouwens af! Ik heb bleached al een tijdje binnen maar niet echt mijn kleur. Met een ander lippotlood eronder eventueel wel, maar dat vergt wat oefening merk ik