[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 12:51

Jezzi schreef:
Hoe zichtbaar wil je hem hebben en hoe groot wordt ie? Ik wilde hem vooral zelf graag kunnen zien, dus heel veel plekken vielen al af :)

Emma je kat is heeeeel gaaf! Echt heel mooi <3

Ik ben gisteren even geweest voor bijwerken. Witte inkt is een bitch, ga dan altijd meteen bloeden als een malle, maar het contrast is weer wat scherper aangezet. Nog steeds superblij er mee :j

Ik denk niet dat je echt meer bloed van witte inkt. Ik denk dat je het gewoon beter ziet waardoor het zo lijkt.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 12:52

Anoniem schreef:
Die is gaaf Damned!

Oja die heb ik wel voorbij zien komen, heel gaaf! Tattoo voor een mooi overwinning! :D

jaa inderdaad

en damned las er even over heen sorry maar wat een gave tattoo

Schemerdier

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 13:08

Ik toonde die tattoo aan mijn moeder, haar enige commentaar: dat zal ook mooi zijn als die persoon veel verdikt of vermagerd :roll:
Hebben jullie daar eigenlijk bij stilgestaan/ over nagedacht?

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 13:12

ik kan geen tattoos nemen op mijn boven benen en buik dit omdat ik te dik ben en dat de plekken zijn waar het vet bij mij heel erg zit

op mijn onderbenen en armen en schouders kan ik het wel doen voorderest wil ik het risico niet nemen dalijk is ie helemaal niet mooi meer als ik afgevallen ben. en dat vin ik zonde

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 13:13

Damned schreef:
Ik toonde die tattoo aan mijn moeder, haar enige commentaar: dat zal ook mooi zijn als die persoon veel verdikt of vermagerd :roll:

bij die op de zij met rechte lijntjes is dat wel het allereerste waar ik aan dacht :')

Maar dat is voor mij de reden dat ik absoluut geen tattoo op m'n gehele torso wil eigenlijk.. Net als hoofd, handen en nek.

Gelukkig blijven er nog wel wat plekjes over :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 13:23

Heb een tattoo op mijn flank die ik heb laten zetten toen ik op mijn "dikst'" was (eigenlijk gewoon mijn ideale gewicht) . Daarna door ziekte veel afgevallen, (8kg in een week tijd) en eigenlijk had dat weinig effect op mijn tattoo. Inmiddels zit ik nog steeds onder het gewicht dat ik toen had (de ziekte laat het me niet meer toe om daar nog aan te komen heb ik het idé :x ) maar tattoo is echt niet veel veranderd. :)

Is bovendien gewoon een extra motivatie om op het goede gewicht te blijven toch. :+

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 13:27

Ik kwam laatst een heel gaaf ontwerp tegen op internet. Hij bestond uit 3 kolibries waarbij de eerste een kolibrie was bestaande uit 'mozaiek', de tweede was de onderste helft mozaiek en de bovenste helft al echt een kolibrie en de derde was volledig gekleurd en 'heel'. Die vond ik echt zó gaaf en ga ik zeker als voorbeeld gebruiken voor mijn volgende tattoo. Hij zou dan op mijn ribben komen en ik denk dan vanaf mijn rug schuin over mijn ribben naar boven richting mijn buik.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 13:29

Ayasha schreef:
Is bovendien gewoon een extra motivatie om op het goede gewicht te blijven toch. :+

Zo zie ik het dus ook haha, al kan je natuurlijk nooit voorspellen hoe je lichaam er gaat uitzien na een zwangerschap of omstandigheden... Maar je leeft natuurlijk in het nu en niet in de toekomst :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 13:33

Ach en weet je. Op ten duur hoort het ook gewoon bij je. Net zoals de striae die ik op mijn benen heb zitten.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 13:51

Die is echt mooi Damned! Ik vind die plek ook supermooi, alleen dan naast je borst zegmaar. Ik zit steeds meer met het idee om daar iets kleins te nemen. Iets van een roos ofzo.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 14:13

Damned schreef:
Ayasha schreef:

Zo zie ik het dus ook haha, al kan je natuurlijk nooit voorspellen hoe je lichaam er gaat uitzien na een zwangerschap of omstandigheden... Maar je leeft natuurlijk in het nu en niet in de toekomst :)

is voor mij ook een doel wil heel graag af vallen zodat ik ook op andere plekken een tattoo kan laten zetten en zodat ik weer is kan paardrijden nu ben ik al heel erg afgevallen dus das al helemaal mooi
ik ben al heel erg blij met mijn maatje 48 broek als je ziet waar ik vandaan ben gekomen kwa gewicht :o

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 14:50

Afbeelding
:')

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 14:56

Oh jee... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 15:04

Oh my :')

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 15:07

jeetje :')

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 15:19

Wat de.. :=

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 15:26

Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen :')

Mijn ouders gaan gezellig mee naar de amsterdam tattoo conventie :D Kunnen ze gezellig met me mee lijden :))

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 15:27

oh my god, wat verschrikkelijk :')

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 15:28

Ooooh wat erg..

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 15:29

Whutt :=

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 15:56

Wauw.. :')

@goldenarrow: leuk! Ik ga er ook heen, ik geloof dat mijn vriend sowieso weer geprikt wilt worden...
En ik ben een week ervoor jarig en zeur al heel lang dat een nieuwe tattoo mij wel een goed verjaardagscadeau lijkt, dus ik wordt heel misschien ook geprikt :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 17:07

TessaVB schreef:
Wauw.. :')

@goldenarrow: leuk! Ik ga er ook heen, ik geloof dat mijn vriend sowieso weer geprikt wilt worden...
En ik ben een week ervoor jarig en zeur al heel lang dat een nieuwe tattoo mij wel een goed verjaardagscadeau lijkt, dus ik wordt heel misschien ook geprikt :')

Welke dag gaan jullie? Ik ben er de vrijdag. Als ik een disney-sleeve zie zal ik roepen, al denk ik eerder dat ik niet echt oog heb voor alles wat er om me heen loopt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 17:28

Damned schreef:
[ [url=m/uNY8Zq.png]Afbeelding[/url] ]
:')

Ohmy :')

Damned schreef:

Wow nu je het zegt, niet over nagedacht. Heb er nu een op m'n ribben en daar is geen sprake van vet. Maar ik ben nog steeds aan het afvallen en davht coor een volgende plek mijn kuit of binnenkant bovenarm. Dusja..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 17:43

Ik zit er aan te denken ook naar de conventie te gaan, gewoon voor de leuk! :) Is wel wat voor een dagje uit toch?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 17:47

Ik wil eigenlijk ook graag gaan :j