Wanneer mag je alles weer doen?
Ach in de weekenden mag er ook wel geleefd worden toch

TinePine geen idee, wij zijn een apart op zich zelf staand topic...
Ruiterfitprogramma nog nooit van gehoord, wat doe je dan zoal?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
gribaldi schreef:Eulogy pijnlijk![]()
Wanneer mag je alles weer doen?
Ach in de weekenden mag er ook wel geleefd worden toch![]()
TinePine geen idee, wij zijn een apart op zich zelf staand topic...
Ruiterfitprogramma nog nooit van gehoord, wat doe je dan zoal?
turtlelito schreef:@Kayleigh: lekkers meer als in een niet zo verantwoord broodje uit de kantine. Koeken, chips etc eet ik vrijwel nooit door de week.
De 'grote' kantine sluit na twee uur op mijn werk, blijft er een soort koffiecorner over. Daar hebben ze wel belegde broodjes, maar vaak met kip/kerrie salade of ander vette zaken. Ze worden niet ter plekke daar gemaakt, dus dingen eraf laten halen is geen optie.
Ik zou dus gewoon wat 'verantwoords' in voorraad moeten hebben.
Kayleigh_ schreef:turtlelito schreef:@Kayleigh: lekkers meer als in een niet zo verantwoord broodje uit de kantine. Koeken, chips etc eet ik vrijwel nooit door de week.
De 'grote' kantine sluit na twee uur op mijn werk, blijft er een soort koffiecorner over. Daar hebben ze wel belegde broodjes, maar vaak met kip/kerrie salade of ander vette zaken. Ze worden niet ter plekke daar gemaakt, dus dingen eraf laten halen is geen optie.
Ik zou dus gewoon wat 'verantwoords' in voorraad moeten hebben.
Zelfkennis is de eerste stap. Die zelfkennis heb je. Ga dus niet onvoorbereid de deur uit en neem verantwoordere tussendoortjes mee voor de momenten dat je honger hebt en je normaal gezien gaat snacken!