Verder zou een Naked (of twee) natuurlijk ook leuk zijn, maar dan denk ik toch dat ik momenteel voor dat geld liever nieuwe dansschoenen krijg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). De cleanser doet gewoon wat 'ie moet doen. Deze is niet heel bijzonder maar wel goed genoeg voor een rebuy. De douchegel ruikt heerlijk en alleen om de geur zou ik 'm nogmaals kopen. Verder merk ik in douchegels nooit zoveel verschil in kwaliteit. Heb nogal een makkelijk huidje.
Hij komt, hij komt
Zag net melding dat Naked ook op de post is dus nog een dag of 4 wachten
Dan heb ik alles binnen. En het is veel, zou me er bijna voor gaan schamen, maar ben er te blij mee 
Al jaren niet aangeraakt haha

Vind die rose gold set zoo mooi.

__Sannne schreef:Kwasten van Zoeva? Ik zeg doen![]()
Ohhh wat zijn ze fijn, vanmiddag even uitgeprobeerd. De difined buffer brush, 103, gebruikt voor mn foundation en hij brengt echt super fijn aan. Totaal niet streperig en werkt heel fijn. Luxe higlighter, 105, werkt ook super fijn, perfect formaat en brengt goed aan. En de soft paint liner, 318, geprobeerd, eigenlijk is hij voor eyeliner maar ik gebruik hem voor mn wenkbrauwen waar hij echt precies goed voor is! Heb nog de detail shader, 237, liggen maar die moet ik nog proberen
Tot zo ver heel erg tevreden!
mocht ik iemand blij kunnen maken ermee, hoor ik het wel!

ik heb nu alleen maar dure merken.
Zal hem dus ook zeker niet weer kopen.... fijn cremetje hoor maar niet voor 56 euro
) Maar die ga ik kopen als er weer 40% korting is bij ICI. HIj is een stuk fijner dan mijn fullsize Hypnose Drama. Ik kan niet tegen die gebogen borsteltjes, geeft zooi