Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:29

Ik zou voor Kerst wel de Catrice Peacocktail eyeliner willen. Die vind ik echt heel gaaf! Helaas niet in NL te krijgen....
Verder zou een Naked (of twee) natuurlijk ook leuk zijn, maar dan denk ik toch dat ik momenteel voor dat geld liever nieuwe dansschoenen krijg :o

_Nelleke_

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:35

Ik gebruik Philosophy Hope in a Jar (zowel de dag en de nacht), purity made simple cleanser en de cinnamon buns douchegel. De microdelivery peel staat nog op de verlanglijst.

Ik ben HEUL tevreden over de Hope in a Jar Night. Die rebuy ik ook als deze op is. De day vind ik dan weer niet heel spannend (ik vind m'n nivea dagcreme beter := ). De cleanser doet gewoon wat 'ie moet doen. Deze is niet heel bijzonder maar wel goed genoeg voor een rebuy. De douchegel ruikt heerlijk en alleen om de geur zou ik 'm nogmaals kopen. Verder merk ik in douchegels nooit zoveel verschil in kwaliteit. Heb nogal een makkelijk huidje.

Ik heet trouwens Nelleke :+

Suus ik ben ook zooo benieuwd naar jou stash. Die van Djilna ben ik ook erg benieuwd naar. :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:43

:)) Hij komt, hij komt :+ Zag net melding dat Naked ook op de post is dus nog een dag of 4 wachten :P Dan heb ik alles binnen. En het is veel, zou me er bijna voor gaan schamen, maar ben er te blij mee :D

Alleen zijn er denk ik wel wat oogschaduwdoosjes van vorig jaar die ik weinig gebruik. Maar dat is meer omdat ik ze lastig vindt werken... Dat zijn die doosjes van Bourjous met die kleine bolletjes. Heeft iemand van jullie die ook?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:44

Ik heb er 1 van vroeger := Al jaren niet aangeraakt haha

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-14 23:49

Kwasten van Zoeva? Ik zeg doen *\o/*
Ohhh wat zijn ze fijn, vanmiddag even uitgeprobeerd. De difined buffer brush, 103, gebruikt voor mn foundation en hij brengt echt super fijn aan. Totaal niet streperig en werkt heel fijn. Luxe higlighter, 105, werkt ook super fijn, perfect formaat en brengt goed aan. En de soft paint liner, 318, geprobeerd, eigenlijk is hij voor eyeliner maar ik gebruik hem voor mn wenkbrauwen waar hij echt precies goed voor is! Heb nog de detail shader, 237, liggen maar die moet ik nog proberen :)
Tot zo ver heel erg tevreden!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 00:28

Oh ik heet nadine trouwens :P

Ik ben ook benieuwd naar die Zoeva kwasten := Vind die rose gold set zoo mooi.
Maar ik heb al genoeg kwasten _O- _O-

Ik ben ook benieuwd naar jullie stashes!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 02:18

Ik heb die bourjois doosjes ook, eentje zoveel gebruikt dat ie uit elkaar valt :=
Vroeger gebuikte ik ze dagelijks, nu heb ik fijnere producten :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 04:05

__Sannne schreef:
Kwasten van Zoeva? Ik zeg doen *\o/*
Ohhh wat zijn ze fijn, vanmiddag even uitgeprobeerd. De difined buffer brush, 103, gebruikt voor mn foundation en hij brengt echt super fijn aan. Totaal niet streperig en werkt heel fijn. Luxe higlighter, 105, werkt ook super fijn, perfect formaat en brengt goed aan. En de soft paint liner, 318, geprobeerd, eigenlijk is hij voor eyeliner maar ik gebruik hem voor mn wenkbrauwen waar hij echt precies goed voor is! Heb nog de detail shader, 237, liggen maar die moet ik nog proberen :)
Tot zo ver heel erg tevreden!

Is die highlighter brush te vergelijken met de setting brush van RT? of iemand anders die dat weet? :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 10:42

Op fb discussie na aanleiding van een foto van mlg die onder een blush zette dat ze m al jaren gebruikt. Poster vond dit goor, blush is 1 a 2 jaar goed.
Gooien jullie je blush en andere makeup artikelen weg na de datum die erop staat?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 10:43

Nee :Y)

Ik kijk hoe de substantie is en of het niet verkleurd is of een rare geur heeft, zo niet dan blijft het gewoon :D

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 10:44

Ik denk dat er weinig mis is met een blush die wat ouder is.. Als hij nog prima werkt waarom zou je hem dan weggooien? Dat vind ik met de meeste poeder producten eigenlijk..

Mijn naam is Susan trouwens, fanatieke meelezer :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 10:45

Ik gooi poeder-producten sowieso niet weg en heb nog nooit gehad dat ze slecht roken of iets dergelijks.

Naar creme-producten kijk ik wel goed of het nog goed ruikt/er goed uitziet enz.

Arme MLG, kan ook nooit wat goed doen... :')

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 10:57

Poeh nee hoor. Mascara gooi ik wel netjes na maximaal 3 maanden weg, maar dat merk ik ook als het begint te klonteren.. Oogschaduwbasis heb ik ook al kunnen weggooien. Maar poederproducten zoals blush en oogschaduw? Echt niet! :n

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 11:01

Ik gebruik de purity made simple cleanser van Philosophy.
Heb hier wel de dag en nacht creme hope in a jar staan. En de delevery peel (Zeg ik dit goed?),
maar vind alleen de cleanser echt fijn! De nachtcreme is echter 2x gebruikt ofzo, dagcreme wel iets meer... Maar vind hem niet fijn en merk ook niet dat ie iets doet voor mijn huid. Mja om hem hier nu te laten staan... :x mocht ik iemand blij kunnen maken ermee, hoor ik het wel! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 11:04

Ik heb hope in a jar gebruikt, de dagcreme.
Vond ik fijn, maar niet fantastisch genoeg om het prijskaartje nog een keer te betalen.

Dat vind ik over het algemeen met Philosophy producten, ze zijn prima, maar ik vind ze te duur voor wat ze doen voor mijn huid.

Stash foto's... vind ik altijd super leuk!
Maar heb altijd het idee dat mijn stash totaal niet interessant is :')

Zal hem binnenkort eens uitmesten en dan op de foto zetten.
Nagellak doe ik er niet bij, dat wordt iets te veel van het goede gok ik zo O:)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 11:10

Shame on me misschien maar ik gooi me mascara's bijna nooit weg :') ik heb nu alleen maar dure merken.

Misschien kan ik vandaag wel high end stash foto's maken als jullie dat leuk lijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 11:14

Mascara's gebruik ik zo vaak, dat die gewoon op zijn voor ze slecht worden.
Vloeibare producten kijk ik gewoon hoe ze er uit zien, hoe ze ruiken en hoe ze voelen.
Vaak kun je die prima wat langer gebruiken en merk je het snel genoeg als ze niet goed meer zijn.

Poeder producten zijn vaak jaren en jaren houdbaar.

Nagellak zeggen ook heel veel mensen dat je die maar een jaar ofzo kunt bewaren, maar ook dat is onzin.
Ik heb lak die minstens 5 jaar oud is en nog prima is.
Als je ze maar gewoon goed bewaard is er niks mee aan de hand.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 11:34

Heb je gepbt Lyzet staat al tijdje op mn wish om uit te proberen :)

Ik gebruik nu dagcreme van Chanel maar moet niet zeggen dat ik zoveel verschil merk :x Zal hem dus ook zeker niet weer kopen.... fijn cremetje hoor maar niet voor 56 euro :')

Ik gooi bijna geen make up weg...... Was ik ook niet van plan. Ja mascara's dan... maar ook daar kan ik langer mee doen dan de meeste mensen geloof ik, ook al gebruik ik t elke dag.
Wat vinden jullie qua mascara nou een goede?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-14 11:36

De blauwe van Estee Lauder <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 11:42

Ik gebruik nu al een tijdje Diorshow Iconic Overcurl en die is echt heel fijn.
Maar ik doe wel eerst een dun laagje Max Factor clump defy er onder, om mijn wimpers goed te separeren en om klontjes te voorkomen.

Maar dit doe ik eigenlijk met alle mascara's... MF is gewoon mijn primer zeg maar :')

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 11:45

xx_Lyzet, hoelang heb je die hope in a jar Night al open staan? Anders wil ik die wel. Ben verknocht aan die creme... :D

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 12:08

Idd, Estee Lauder! Ik heb de Sumptuous Infinite, mijn wimpers blijven de hele dag mooi!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 12:23

Ik kom altijd weer terug bij Maybelline mascara. Heb nu twee keer de collossal en drie keer de one by one opgemaakt.
Momenteel heb ik wimper extensions dus gebruik een goedkope van Essence voor mn onderwimpers.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 13:09

Die mascara van EL heb ik ook, maar nog niet gebruikt dus voorlopig is Lancome Hypnose Star nog mijn favoriet! (en dat is nog wel een proefverpakking :') ) Maar die ga ik kopen als er weer 40% korting is bij ICI. HIj is een stuk fijner dan mijn fullsize Hypnose Drama. Ik kan niet tegen die gebogen borsteltjes, geeft zooi :+

Wie is MLG op FB?
Ik gebruik ook alles langer dan zou moeten kunnen volgens de verpakking. Beetje zonde anders! Mascara's doe ik soms langer mee en soms gooi ik ze al eerder weg als ze te droog of klonterig worden.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-14 13:43

Miss lipgloss op Facebook :D