Vind ik niet eerlijk.
Als het niet kan /mag, zeg dat dan gewoon. Een tattoo is al duur genoeg. Dan moet je niet voor de gek gehouden worden.
Weer wat geleerd dus.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Resfeber schreef:Ik zit te denken over een tattoo met coördinaten van mijn geboorteplek. Ik ben geboren in een buitenlands ziekenhuis.
Hoe vind ik alleen de exacte coördinaten? Ik wil natuurlijk wel juiste coördinaten hebben. Helemaal exact gaat het denk ik nooit worden,
maar er zit nog wel verschil in de coördinaten van de ene kant van het ziekenhuis en coördinaten van de andere kant.
Ik denk dat ik me er gewoon bij moet neerleggen dat ik ze niet exact kan weten..
BarryPlopper schreef:Resfeber schreef:Ik zit te denken over een tattoo met coördinaten van mijn geboorteplek. Ik ben geboren in een buitenlands ziekenhuis.
Hoe vind ik alleen de exacte coördinaten? Ik wil natuurlijk wel juiste coördinaten hebben. Helemaal exact gaat het denk ik nooit worden,
maar er zit nog wel verschil in de coördinaten van de ene kant van het ziekenhuis en coördinaten van de andere kant.
Ik denk dat ik me er gewoon bij moet neerleggen dat ik ze niet exact kan weten..
met google maps/earth wil dat prima
Needje schreef:Ik heb m'n ontwerp zelf in principe al wel klaar. Moeten alleen kijken of deze zo uitvoerbaar is of dat er nog wat aangepast moet worden. Aangezien ik een wat apart lettertype heb gekozen.
In de mail gaven ze zelf aan dat mocht Gerrit tijdens de ontwerpafspraak tijd zien om de tatoeage te zetten, dat dit dan kan.
Als het niet kan dan heb ik idd pech.
Cheetahfan schreef:Saskiaatje schreef:
O, dat vind ik heel mooi! Hoe heet zo iets?
Manou_xxx schreef:Heeft iemand hier toevallig een tattoo met een infinity teken? Vind die altijd zo moooi!
Bizzybijtje schreef:Manou_xxx schreef:Heeft iemand hier toevallig een tattoo met een infinity teken? Vind die altijd zo moooi!
Nee die zijn er niet zo veel.
Bizzybijtje schreef:De vriend van een oud stalgenootje heeft as in 1 van zn tattoos zitten en die zei dat het verrekte pijn deed. Ik vraag me wel af in hoeverre het idd in de huid komt (en blijft)