Gefeliciteerd linnie, heb je wel een ruggeprik gehad of moest je helemaal onder narcose? Gelukkig doet ze het nu goed. Lekker genieten.
dromertje2
Geplaatst: 22-05-17 15:35
Morgen heb ik 2 de bloednamz, heb er zaterdag 7 dagen na terugplaatsing ook 1 gehad. Die was positief maar hcg waarde was iets onder de curve. Ik had 41.5 terwijl ze liefst 50 hadden gezien. De andere waarden stonden wel heel goed. Morgen moet ik terug bloed laten trekken om te zien of het hcg goed vermeerderd is. Als dit het geval is, dan kunnen ze van een goede 5 spreken. De test vanmorgen is wel mooi opgelopen.
Gisteren was op ned 1 een programma waarin een kind voor kwam met dezelfde hartafwijking als ons kindje had (alleen de omstandigheden waren wat beter) en die overleed na een operatie op 6 jarige leeftijd. Dat was even heftig om te zien.
Hcg is omhoog gegaan maar zit nog wel altijd onder de curve. Dus eigenlijk weten we nog niet veel meer. Komende maandag moet ik terug bloed laten nemen.
Zaterdag 20 mei ( wachtdag 7) was hcg 41 en prog 27 Dinsdag 23 mei was hcg 109 ( wachtdag 10) en prog 28.
Ik dacht dat het over en out was en dat mijn hcg gedaald was omdat ik me niet meer zo zwanger voel maar blijkbaar was ik mis. Maar zo goed is het natuurlijk ook niet en is het weer heel de week nagelbijten.
dromertje: hopelijk verloopt het allemaal goed! Je testen worden wel steeds duidelijker!
linnie: gefeliciteerd en wat een mooie naam! Hoe gaat het nu met jullie?
caroline_max: jee... heftig verhaal! Bijzonder dat nummer 1 zo is gekomen. Logisch dat jullie willen kijken of jullie voor een 2e kunnen gaan. Hopelijk goed nieuws!
Mel: who knows! Je leest wel eens dat het juist raak is wanneer je het 't minst verwacht.
cobiie: heftig he! Ik heb het vanmiddag teruggekeken. Wel heel mooi en integer gefilmd. Ik snap goed dat dit voor jou nog een heel andere lading heeft.
Hier; morgenmiddag belt het zkh of we mogen starten met clomid en provera. De arts heeft dan overlegd met zijn collega's of de -8kg sinds de vorige afspraak voldoende is om te mogen beginnen.
_Mel
Geplaatst: 23-05-17 15:46
Wat een super spannende dagen Dromertje. Mijn duimen draaien voor jullie!
Weet jij al iets meer Wiebke?
En voor jou ook spannend Kim! Hopelijk kunnen jullie starten.
Het klopt wel wat je zegt, maar ik zit echt op zo'n punt dat ik zeker weet dat we meer medische hulp nodig hebben. Nu doen we nog voornamelijk natuurlijk cyclus volgen en dan Ovitrelle/Pregnyl, en eventueel de crème daarna. Maar ik verwacht meer medicatie nodig te hebben, ben het vertrouwen een beetje kwijt. En vind het soms zo moeilijk dat je het als vrouw allemaal anders beleefd dan als man. Ik voel alle pijntjes/symptomen etc... zal het wel? Zal het niet? Pff
Mel: dat is ook moeilijk! Voor mannen is het volgens mij meer een abstract ding. Vrouwen voelen van alles in hun lijf die hen onzeker maken.
Hier nogal een anticlimax. Hele dag gewacht tot de arts belde. Hij heeft het nog niet kunnen bespreken met het team wegens drukte en vrije dagen. Hij vond het wel vervelend.. Het overleg staat nu op de agenda voor donderdag 1 juni. De week erna hebben we een nieuwe belafspraak. Die wou ik vanmiddag maken maar omdat het nog niet in het systeem stond, kon ze niks plannen. Nu bellen ze ne vrijdag terug om een belafspraak te plannen lekker dan.
Mel; wij hebben 14 juni de intake voor de ivf. Heb gisteren weer een gesprek gehad met de sociaal verpleegkundige en die heeft mijn zorgen over mijn gewicht kunnen beperken. Ze zei dat mijn gewicht bekent is en dat ze echt wel iets gezegd zouden hebben als het een deal breaker zou zijn. Dat was wel fijn!
Nou kim, anti climax inderdaad! banketstaaf hoor..
_Mel
Geplaatst: 25-05-17 13:33
Jeetje Kim, zit je daar de hele dag voor niks op te wachten... lekker dan. Hopelijk kun je snel terecht voor belafspraak..
En dat klinkt goed Wiebke! Hoop dat jullie zo snel mogelijk kunnen starten. Fijn dat het gesprek je een goed gevoel heeft gegeven!
Ik zit op dag 14 na injectie. Afgelopen keer werd ik op dag 17 ongesteld. Dus afwachten weer. Wel weer hele gevoelige borsten, maar dat had ik vorige maand ook. Geen tijd samen met mijn vriend, dus vind deze paar dagen afwachten moeilijk om mee te dealen...
Jojoju
Geplaatst: 25-05-17 17:58
Mijn borsten hebben me al heel vaak laten denken dat ik zwanger was Mel, trap er niet in!
Wachten is moeilijk. Ik las in ons info boekje over onvruchtbaarheid dat het kan helpen als je een vast tijdstip neemt om bv een kwartier over de situatie te praten. Niet langer maar het geeft wel ruimte om je emoties te uiten. Is dat een idee? Of is daar ook geen ruimte voor?
_Mel
Geplaatst: 26-05-17 06:55
Sinds vorige cyclus houden mijn borsten mij ook in de maling. Deze maand weer helaas.. weer door naar de volgende ronde. Weer even een paar dagen een masker op, want van binnen ben ik keihard aan het huilen.
En dat is misschien wel een goede tip over het praten. Kan het altijd proberen! Bedankt!!
dromertje2
Geplaatst: 26-05-17 07:05
Mel: oh, mel had juist in mijn bericht geveaagd hoe het met je gaat maar dat moet ik nu niet meer doen als ik je bericht lees. Want de ontgoocheling en verdriet zal er wel zijn. En dan nog is een masker moeten opzetten. Ik leef echt met je mee.
Wiebke: is wel al een geruststelling dat ze niet moeilijk gaan doen over je gewicht. 16 juni is ook niet zo lang meer. Veel succes allesinds.
Kim: amai, wat een gedoe en ge weet nog niets meer. Hopelijk weet je de volgende keer wel meer.
Ik heb juist digitaal getest. Dat geeft de weken ook aan. Dinsdag had ik 109 hcg, als de zwangerschap goed zit moet ik zeker boven de 200 hcg zitten en zegt de test 2-3weken, waar je dan nog 2 weken moet bijtellen. Vandaag ben ik 4 weken en 4 dagen en dit zegt de test:
Gefeliciteerd! Het is fijn om te zien dat er toch successen worden behaald!
Ook al is het moeilijk en rot en heel verdrietig en frustrerend.. we blijven doorgaan. Slikken we tranen in en zijn bikkel hard voor onszelf, geven we niet op. Dat maakt ons echte power vrouwen! Het laat zien dat we vechten voor onze dromen en wensen, ervoor blijven gaan en niet opgeven. Het is een strijd, het is keihard, maar de moeite waard!
Gefeliciteerd Dromertje, dat ziet er goed uit! Nu hopen op een mooie hcg waarde!!
Hier testdag vandaag, maar gister al licht bloedverlies en dus negatief... Overwegen om eens te gaan kijken naar een andere kliniek, misschien ook wel Dld.
Linnie050
Geplaatst: 26-05-17 11:53
Ik had een ruggenprik gekregen. Het herstel gaat best goed. We krijgen wel 2 dagen extra kraamzorg. Wennen dat je niet alles zelf kan.
Gefeliciteerd dromertje! Wat een top nieuws.
Retlaw waar zijn jullie nu in behandeling als ik vragen mag? Dikke knuffel
Inderdaad niet opgeven Wiebke. Blijf in vertrouwen.
Mel voor jou ook een hele dikke knuffel. Geef niet op
_Mel
Geplaatst: 26-05-17 14:25
Wat super fijn Dromertje! Gefeliciteerd!! Eerste spannende weken nu!
Retlaw ook een een knuffel nodig. Wat doen jullie nu precies?