Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:53

F_Orumster, goed gedaan! Ik merk inderdaad ook heel duidelijk dat je in een level 'groeit' en dat het steeds gemakkelijker af gaat. Moet alleen het laatste level nog doen, maar ik denk dat het er voorlopig even niet van gaat komen. Vond de 6 week 6 pack ook wel erg leuk om te doen vandaag trouwens! Wie heeft dat al voltooid? En gaf het duidelijke resultaten? Zelfde vragen eigenlijk voor de days shred :)

solarpleure

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:58

Netjes F_orumster! Verbazingwekkend toch dat een lijf in zo'n korte tijd kan veranderen he? Dag 1 heb je het gevoel dood te gaan en dat 8 ga je fluitend door haha.

@Kameleon, Ik heb 6w6p gedaan met 0 resultaat wat betreft buikspieren, wel mooie benen en billen aan over gehouden haha. Vond het een hele saaie work-out en was blij dat hij over was. Shred gaf wel resultaat :j ik had niet echt het idee dat ik lichamelijk veel veranderde (ergens in dit topic zwerven volgens mij nog wel voor en na foto's) maar ik merkte dat ik sterker werd en meer uithoudingsvermogen had.

Ik twijfel nog of ik morgen iets ga doen. Ben nu sinds 5 dagen weer bezig (vrijdag enkel 2 uur gelopen) en merk dat ik het zwaar heb, maar heb morgenavond ook paaldansles en dan is het wel fijn als mijn armen nog wat kracht in zich hebben. Maar paaldansen zelf verbrand niet zo veel kcal. What to do...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:59

Ergens in het forum zweven foto's en centimeterslijstjes rond van mijn resultaten na shred/Ripped/KB/KA. 6W6P heb ik af en toe eens meegepakt, maar niet gedaan als volledig programma.

Lastig Solar... En was je les 's ochtends geweest, dan kon je nog zien hoe je je 's avonds voelde, maar das dus niet het geval.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 23:20

Tot zover mijn goede voornemen om op vrije dagen te gaan sporten, elke vrije dag die ik had, heb ik tot nu toe bij mijn vriend door gebracht :')

Morgen moet ik een hele dag werken en ben dan rond half 9 thuis, dan moet ik nog koken en eten en dan is het gewoon niet te doen, en no way dat ik eerder mijn bed uit ga voor zo iets :')

Dus aangezien ik dinsdag maar een paar uurtjes hoef te werken, ga ik dan eerst een rondje shred doen en daarna naar een sportschool om mij in te schrijven, want ik voel mij met de dag dikker worden. Ik heb een hele slechte periode.. Bah.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 09:42

Bij je vriend kun je ook sporten ;)

Vorige week heb ik ook een paar keer om 05.50 gesport, lukt me beter dan 's avonds.

Ik heb de buns&thighs gevonden, mijn ultieme probleemzone. Maareh, ziet er wel heftig uit, eerst de shred maar afmaken ;)

solarpleure schreef:
Netjes F_orumster! Verbazingwekkend toch dat een lijf in zo'n korte tijd kan veranderen he? Dag 1 heb je het gevoel dood te gaan en dat 8 ga je fluitend door haha.

Nou inderdaad! Dat is best wel leuk!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 09:50

Ja dat zou kunnen. Is het niet dat wij altijd van huis af zijn samen :p we hebben al nauwelijks tijd voor elkaar samen.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 10:22

Buns&thighs vind ik nog steeds de leukste work out van jillian. Denk dat ik die vanmiddag ga doen :j dan spaar ik mn armen en level 1 moet ik hopelijk toch wel weer aan kunnen hihi

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 11:05

Kom op Cindeeh, het zijn maar twintig minuutjes! Iedereen heeft twintig minuutjes! Geef jezelf een schop onder je kont ~~}>

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 18:28

Pfoe. Zonet 45 min. KT (bodypump) gedaan in de sportschool. Best zwaar! En nog 22 km gefietst. Vandaag dus maar even niet shredden denk ik. Of toch doorzetten? Wat vinden jullie?

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 20:05

Kameleon94 schreef:
Pfoe. Zonet 45 min. KT (bodypump) gedaan in de sportschool. Best zwaar! En nog 22 km gefietst. Vandaag dus maar even niet shredden denk ik. Of toch doorzetten? Wat vinden jullie?

Ik zou dan eigenlijk niks meer doen. Klinkt alsof je al een vrij intensieve dag achter de rug hebt, en je wilt jezelf niet overbelasten.

Vandaag voor het laatst level 2 van Killer Buns gedaan, morgen door naar level 3. Had gister al even gekeken wat ik allemaal moet gaan doen (zodat ik me alvast mentaal kon voorbereiden :+ ), maar vond het er erg leuk uit zien. Heb er zin in! *\o/*

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 20:37

Kameleon94 schreef:

Op zich is het maar 20 minuutjes, maar 45 KT is ook natuurlijk gewoon een flinke work-out al! Dus je beweging heb je wel gehad denk ik.

Ik heb vanmorgen voor de eerste keer Killer Abs gedaan! Nou ik voelde de buikspiertjes wel hoor! Ben benieuwd hoe het morgen is :+

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 23:16

Nou ik heb vandaag voor het eerst in 3,5 week getraind, heb helemaal trilbeentjes. :') Moet zeggen dat mn conditie en lenigheid nog wel goed is gebleven, heel blij mee! Maar ben nu wel verrot. :')

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 09:48

Oooh myyyy ik heb met toch een SPIERPIJN :') crisis echt niet normaal := Vanmorgen wel braaf dag 2 gedaan, maar ik vrees dat ze me op het werk weer uit gaan lachen hoor := nou ik vind Killer Abs zeker effectief voor de buikspiertjes hoor!

Haha Spikkel, ook al last van de spieren

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 10:36

Hahah lekker hoor! :')

Ik ben ook echt stijf nu, geen spierpijn gelukkig. Maar kon amper mn bed uitkomen. :')

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:10

Na dag 4 is de spierpijn hier volledig verdwenen. Ik voel nauwelijks nog iets. Het zal allicht terug komen als ik aan het volgende level begin :P

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:12

History: Bij de meesten is de ergste spierpijn nu echt voorbij :)

Hihi veel succes op je werk Eline

Spikkel, kan je nog even bijkomen vooraleer je weer gaat dansen?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:19

Nee helaas, vanavond weer. :') Maar ik vind het altijd fijner om dan weer te bewegen, dan is het vaak de volgende dag wel weg (hopelijk).

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:26

Je danst t er wel uit *D

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:52

Oooh wat is iedereen goed bezig!! Ik heb al bijna twee weken niks gedaan... Zit midden in m'n laatste tentamen weken en morgen Frans, bleh.

Volgende week ga ik ook weer van start! :')

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:12

Succes met je tentamens!!

Ik heb er weer een uur opzitten :D gisteren uiteindelijk niks meer gedaan, moest op de handyman wachten, die uiteraard om 15.20 er was -__-

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 16:02

Veel succes Samir!

Goed zo Solar :)

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 16:33

Wat is qua oefeningen het verschil tussen Killer Abs en 6 weeks 6 pack?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 16:36

6W6P bevat meer core-gerelateerde cardio, waar KA meer planks en dergelijke bevat. 6W6P is heel upbeat en motiverend; ik vind beide workouts even zwaar (hoewel ik 6W6P nooit heb voltooid; Sall zal je er meer over kunnen vertellen, zij heeft denk ik beide workouts volledig gevolgd als programma.)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 16:42

U riep? :D

Persoonlijk Werd ik gek van de eeuwige ( in mijn beleving dan) herhalingen in 6w6p
Verder had de shred over het algemeen de grootste impact op mijn lijf (positief gezien)

Het is denk ik een kwestie van uitproberen en gewoon aan de gang gaan

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 17:07

Ik sluit me aan bij Sall, ik vond de 6w6p echt zo saai. Bah... KA vind ik leuker hoewel ik level 3 het minst leuk vind. Ook bij mij deed de Shred het meest maar dat is ook niet zo gek. Ik begon toen voor het eerst met spiergroepen trainen waarvan ik het bestaan niet eens kende :+