Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik had niet echt het idee dat ik lichamelijk veel veranderde (ergens in dit topic zwerven volgens mij nog wel voor en na foto's) maar ik merkte dat ik sterker werd en meer uithoudingsvermogen had.

solarpleure schreef:Netjes F_orumster! Verbazingwekkend toch dat een lijf in zo'n korte tijd kan veranderen he? Dag 1 heb je het gevoel dood te gaan en dat 8 ga je fluitend door haha.
dan spaar ik mn armen en level 1 moet ik hopelijk toch wel weer aan kunnen hihi
Kameleon94 schreef:Pfoe. Zonet 45 min. KT (bodypump) gedaan in de sportschool. Best zwaar! En nog 22 km gefietst. Vandaag dus maar even niet shredden denk ik. Of toch doorzetten? Wat vinden jullie?
), maar vond het er erg leuk uit zien. Heb er zin in!
Kameleon94 schreef:Pfoe. Zonet 45 min. KT (bodypump) gedaan in de sportschool. Best zwaar! En nog 22 km gefietst. Vandaag dus maar even niet shredden denk ik. Of toch doorzetten? Wat vinden jullie?
Moet zeggen dat mn conditie en lenigheid nog wel goed is gebleven, heel blij mee! Maar ben nu wel verrot.

Maar ik vind het altijd fijner om dan weer te bewegen, dan is het vaak de volgende dag wel weg (hopelijk).
gisteren uiteindelijk niks meer gedaan, moest op de handyman wachten, die uiteraard om 15.20 er was -__-