Jeeejjj! M'n ring tips zijn binnen! Nu weet ik tenminste welke kleur er in welk flesje zit
Anoniem
Geplaatst: 28-08-13 21:58
Oh, dat is handig als je gel gebruikt!!
Alcatraz Rocks is zo mooi! Bij NPC was ie helaas al na een uur uitverkocht, en op eBay is ie rond de 10 dollar exclusief verzendkosten. Dan wacht ik wel weer tot ie terug is bij NPC, ben over 2 maanden toch weer terug in Canada.
Dreamybol
Geplaatst: 28-08-13 22:08
Oh Stef, die rode in het zwarte flesje vind ik mooi! Handig ook die ringtips.
Alcatraz rocks was idd wat duurder op ebay, maar op zich ook wel logisch aangezien die net uit is. Ik kijk in het weekend wel even of en waar ik hem ga bestellen. Dan ook even de financiën bekijken. Omdat ik in de kliniek zit, roep ik telkens dat ik geen geld uitgeef, maar dat maak ik in de weekends thuis volgens mij wel meer dan goed. Het geld is een keer op natuurlijk.. Op beautybay is ie 13,10 inclusief verzenden..
Die ringtips wilde ik inderdaad ook bestellen maar dacht er pas weer aan toen ik al afgerekend had... We hebben wel veel dezelfde kleurtjes zie ik, leuk he die spring collectie
Anoniem
Geplaatst: 29-08-13 00:46
Bij NPC heb ik 'm dan voor ongeveer 6 euro.. Scheelt toch weer de helft, dan wacht ik wel even.
Had hem op Ebay idd gezien voor 7,50 plus verzendkosten, omgerekend was ie dan nog steeds goedkoper dan beautybay idd. Behalve als je er meer bestelt, omdat op Ebay de verzendkosten/handelingskosten dan vaak meestijgen. Heb hier niet zo'n beste internetverbinding, dus ga me er dit weekend thuis goed in verdiepen. Die paar dagen kunnen er ook nog wel bij.
Mooie rode lak, Anc! Heb er zelf maar ééntje, van een vriendin gekregen. Ben niet zo van het rood, maar misschien toch maar eens vaker opdoen. Vind het bij jullie wel vaak mooi.