Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 19:16

Limoen schreef:
Weet iemand een betaalbare, goede glitterpalet? Heb er nu een maar die glitters zitten een minuut later boven m'n oog :')

88 extreme shimmer pallette ! http://www.cherize.nl/paletten/p-1a/K88--oogschaduw-88-extreme-shimmer-eyeshadow-palette.html
Of het 120 shimmer pallette http://www.cherize.nl/paletten/p-1a/120V4S--oogschaduw-120-shimmer-eyeshadow-palette.html
(weet iemand hoe ik de link kleiner kan krijgen, of dat er zegmaar staat link en als je daar op klikt dat hij dan naar de link die jij wilt opent? Graag in pb ivm off topic :o )

shantal

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 21:04

Kom weer even binnen vallen, wat gaan jullie hard trouwens probeer wel steeds mee te lezen.

Maar zit ook nog even met een vraagje over de BB cream ik zit zelf ook te denken om er 1 aan te schaffen voor uit te proberen.
Maar zie door de bomen het bos niet meer die je wel of niet moet hebben.

''eisen''
* niet een al te plamuur gezicht
* maar wel dekkend voor oneffenheden (grote poriën her en der)
*budget prijs tot max 15 euro

Misschien handig om een lijstje te maken wel + en - punten uit eigen ervaring?
Kijken of ik dan ook een keuze kan maken hihih

Zie trouwens wel super gave make up langs komen.
Maar beetje te veel om overal los op te reageren (ruim 20 pagina s hihhi)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 21:13

Ik gebruik de BB cream (compact) van MAC, die ligt buiten je budget maar is echt zo geweldig goed! Hij dekt super (vrijwel foundation dekking), m'n gezicht ziet niet geplamuurd uit! Gaat helaas wel sneller leeg, dus niet erg zuinig. Maar echt, geweldig :j
Als je budget het echt niet toelaat dan kun je misschien nog de BB cream van Garnier proberen, die gebruikte ik eerst! Dan wel de dikkere versie, volgensmij de anti-aging. Vond ik persoonlijk ook heel fijn. Maar die dekt niet super, maakt gewoon wat egaler :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 21:18

In mijn ervaring zijn alleen de echte Aziatische bb creams echt dekkend

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 21:21

Ok klinkt opzich wel goed die van Garnier ,wil namelijk nog wel zeg maar me eigen huid zien maar wel egaler :)
Ze hebben nu ook bij de kruidvat BB creams in de aanbieding;

Maybelline foundation dream BB cream
Kruidvat BB cream
Rimmel foundation match perfection BB cream
Garnier skin naturals BB cream

Of zijn deze niet aan te raden?

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 21:24

Bij mij was m'n huid idd wat egaler, maar dekte niet goed. Heb acné dus ben toen op zoek gegaan naar echt dekking omdat ik niet van foundation houd en toen bij MAC uitgekomen. Maar als je niet opzoek bent naar goede dekking dan is die van Garnier denk ik wel genoeg :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 21:27

Ik heb hier ook een foundation maar vind die best wel benadrukken op de punten die ik juist wil camoufleren (of dat zit in me kop).
Vandaar de keuze om BB cream te proberen.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 21:33

Ik dacht fat ik op de blog van Misslipgloss nu ook weer een mooie budget bb cream of foundation voorbij zag komen
a :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 21:44

Ik zit niet op blogs :o

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 21:44

Ik gebruik de bbCream van Garnier in de zomer, vind hem erg fijn :j
Inderdaad niet dekkend maar nét wat egaler

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 21:48

Ok dus kan daar best voor kijken zo te horen.
Vooral als ik nu eens foundation op doe gebruik ik maar een druppel voor mijn hele gezicht en dat smeer ik redelijk uit.

En de andere die ik op noemde die in de aanbieding zijn?
Als ik de tekst bij Rimmel lees bv trekt mij ook wel aan, maar geen idee of dat ook in de praktijk is.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 22:03

Elke huid is anders dus zou gewoon wat proberen :)
Die van Miss sporty schijnt ook goed te zijn en super budget.

Ik ga eind van de maand naar Londen, nog tips?
Ik ga sowieso Kiko, mua en sleek scoren maar nog meer merken die hier niet/moeilijk te krijgen zijn of daar goedkoper? :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 22:15

Ja daar heb je ook weer een punt, maar vaak als ik voor die vakken sta koop ik vaak toch het verkeerde :=
Vandaar eerst wat ervaringen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:45

Leverage schreef:
Vandaag 2 hele leuke lipproducten gescored bij de Kruidvat! :D Een Rimmel Apocalyps in de kleur Apocaliptic en 1 Rimmel Moisture Renew in Vintage pink :) Bij de kruidvat zijn er nu een aantal acties, oa 2 lipproducten van Rimmel voor 12 euro! Ga van de week nog wat halen van Maybeline, die zijn nu 10 euro (de lipproducten)

De Vintage Pink heb ik vorige week ook gekocht :D, wil nu nog de Kate Matte lipstick in Kiss of Life en de donkere, nr 107 of 111 geloof ik. Maar ik hoop eigenlijk op een 1+1 gratis of 50% korting actie.. Al is 2 voor 12 euro al een goede deal..
De VP is een mooie kleur, precies wat ik al een tijd zocht.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 11:12

Ik heb de BB cream van Rimmel en ik vind hem echt goed. Ik gebruik hem dagelijks. Garnier kreeg ik alleen maar jeuk van.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 12:24

Ik vind de BB cream van Garnier helemaal niet goed. Maar hij was ook veel te donker voor mij. Ik ben wel tevreden van die van Kiehl's maar dat is zowat het dubbele van je budget. De andere BB creams die je zegt heb ik (nog) niet gebruikt, maar je kan altijd even googelen. Blogs zijn wel heel handig voor zulke reviews hoor.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:02

Ik heb die van maybelline en ben daar prima tevreden mee. Maar heb geen ervaring met andere BBcreams

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 14:35

Ik heb de BBcream van l'Oréal: http://www.wehkamp.nl/mooi-gezond/gezic ... Iv&BAC=ALG

Ik vind dat als ik het 's ochtends op doe hij heel mooi en vooral heel natuurlijk dekt, zonder dat het er nep of als een plamuurlaag uitziet. Wel vind ik dat aan het einde van de dag het niet meer voldoende dekt (voor mij althans). Ik krijg snel rode wangen dat zie je dan wel.

Daar komt meteen ook mijn vraag. Een goede dekkende foundation die wel echt 24 uur blijft zitten, niet al te "plastic" oogt, maar wel mooi dekt. Het hoeft niet per sé een BBcream te zijn een ander soort foundation is ook prima, budget tot 20 euro.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:00

Maar hoe weet je nou welke foundation/bbcream bij jou huid past? Kwestie van alles proberen?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 16:52

Ik heb momenteel ook de bb cream van garnier, en vind hem superfijn. Zeker omdat hij zo "dik" is maar niet super erg dekt. Doordat hij zo dik is vind ik het een fijn product om uit te smeren. Heb hiervoor de BB cream van catrice gehad en die vond ik niet zo fijn + die was supersnel op.
Van garnier heb ik echt maar een heel klein beetje nodig.

Ik ga alleen hierna wel een andere proberen denk ik, ben wel benieuwd naar andere.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 17:05

Marietje: Ik ben erg tevreden met de flower perfection van bourjois. In icm met een primer en poeder houdt hij het makkelijk een dag bij me uit. 24 heb ik nooit geprobeerd :=

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 17:17

Shantal: de CC cream van Maxfactor schijnt een goeie te zijn! Die is nu in de aanbieding voor een tientje bij -ik geloof- Trekpleister.

Van de producten van Garnier krijg ik ook alleen maar puisten, ben dus niet de enige blijkbaar die er op reageert :))

Ik heb van de week de Big eyes volume mascara van Maybelline gehaald, maar die viel me wel wat tegen eigenlijk.. Vooral het mini borsteltje voor de onderwimpers vind ik niet echt wat :+

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 17:35

Wat is eigenlijk zo speciaal aan een BB cream? Ik weet niet zo goed wat het is..... }:0
NYX Box of smokey Lokks collection is binnen *\o/*
Echt prachtig! Kan niet wachten hem te kunnen gebruiken <3

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 17:52

de CC cream van maxfactor leek mij ook heel fijn, omdat hij zo goed dekt. Maar ik heb hem getest in de winkel en hij voelde totaal niet fijn aan op mijn huid nadat ik hem uitgesmeerd had. Die laat ik dus lekker liggen.

@xRooss vind je zo'n grote box niet onhandig?

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:27

@__Sannne ne helemaal niet! En ik ben nog niet heel erg lang bezig met make up en wil dus een beetje kunnen proeven van vanalles, om te weten wat ik echt wil! Heb nu net even een snelle ooglook gemaakt en vind het palette heel erg fijn! Een aanrader dus.