Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:tja, paardrijden doe ik wel, maar dat zie ik niet echt als sport haha.
ik wandel met de hond 3/4 keer per dag, maar ook dat is niet echt sport.
ik vind het zo'n gedoe om naar een sportschool te gaan, probeer het wel eens hoor, maar dan heb ik het na een paar keer wel gezien. Ik krijg er geen voldoening uit (alleen spierpijn en pijn in mn portemonnee).
hardlopen lukt niet, ik heb last van astma en krijg het dan heel snel benauwd.
teamsporten schept verplichtingen, daar hou ik ook niet van haha..
zwemmen zou ik op zich nog wel leuk vinden..... t is alleen zoo jammer dat je er zo nat van wordt he.
dus nee. ik ben een watje wat dat betreft.
ik fiets wel, wandel met de hond, mest stallen en weiden uit, en rij een rondje op mn paardje, dat is genoeg beweging voor mij
LynnDenise schreef:Rebeccaa ik vind niet dat je iemand anders kan beschuldigen van geen motivatie of geen zin. Ook vind ik sommige van je berichten echt op het randje. Iedereen doet het op zijn eigen manier en sommige mensen willen hun verhaal hier kwijt.
Ik kan bijvoorbeeld niet sporten. De reden gaat je niet aan, maar een gebrek aan motivatie heb ik niet. Even bedenken dus voordat je iets post. Niet iedereen kan alles!
Mootje schreef:Juval, je doet inderdaad al best veelin wat voor tempo loop je met de honden? Mischien kun je 1 wandeling powerwalken ofzo.
Dianta schreef:Kimmikky, probeer zoete dingen zoals fruitsap, yoghurt te vervangen door hartig eten. Dan gaat de trek in zoet verminderen. Ik eet als tussendoortje komkommer, courgette, kerstomaatjes, wortels. Zeker dat pakje chocolade koekjes zou ik niet nemen.
Ik heb geen idee wat in fruit&co zit maar het is altijd verstandig om zelf vers fruitsap te maken in plaats van kant en klare troepBijvoorbeeld een appelsien en citroen.
Die yoghurt vult volgens mij niet voldoende, je kan beter een ei of havermout eten, iets dat een lange tijd verzadigd. Dat geldt ook voor 's avonds. Als je honger hebt moet je eten maar eet met mate en eet de juiste dingen. Probeer eens een beetje havermout met warm water (zodat het een brei wordt) en een klein beetje cacao toevoegen of appeltjes met kaneel maar groentes zijn nog altijd een betere keuze.
Hoe eet je avondeten? Schep de helft van je bord met groentes en 1/4 vlees/vis en 1/4 aardappel, pasta etc.. (minder is natuurlijk beter).
Ennnnn uithongeren is not done!
Kimmikky schreef:Dianta schreef:Kimmikky, probeer zoete dingen zoals fruitsap, yoghurt te vervangen door hartig eten. Dan gaat de trek in zoet verminderen. Ik eet als tussendoortje komkommer, courgette, kerstomaatjes, wortels. Zeker dat pakje chocolade koekjes zou ik niet nemen.
Ik heb geen idee wat in fruit&co zit maar het is altijd verstandig om zelf vers fruitsap te maken in plaats van kant en klare troepBijvoorbeeld een appelsien en citroen.
Die yoghurt vult volgens mij niet voldoende, je kan beter een ei of havermout eten, iets dat een lange tijd verzadigd. Dat geldt ook voor 's avonds. Als je honger hebt moet je eten maar eet met mate en eet de juiste dingen. Probeer eens een beetje havermout met warm water (zodat het een brei wordt) en een klein beetje cacao toevoegen of appeltjes met kaneel maar groentes zijn nog altijd een betere keuze.
Hoe eet je avondeten? Schep de helft van je bord met groentes en 1/4 vlees/vis en 1/4 aardappel, pasta etc.. (minder is natuurlijk beter).
Ennnnn uithongeren is not done!
fruitsap: alleen in de ochtend, omdat ik anders vol over m'n nek ga als ik pillen inneem (ja dat is dus al een paar keer gebeurd...)
zelf persen is voor mij te veel moeite (ja, excuses, maar ik heb dat dus al geprobeerd)
zitten nog 3 pakjes koekjes in de doos, ga geen nieuwe kopen. maar vind t wel zonde om ze weg te gooien...
heb vaak als avondeten van die 1 pans maaltijden... als iemand nog goede recepten heeft hou ik me aanbevolen...
heb standaard rucola of veldsla of soortgelijk in de koelkast...
uithongeren is wel mijn plan als ik nog verder aankom
Lous schreef:Dreamy schreef:
Klopt. Was laat wakker en we gingen naar Bodyworld en daarna moest ik werken, dus heb alleen even aan de hoofdmaaltijden gedacht. Heb trouwens helemaal geen hongergevoel gehad, in tegendeel.. zit nog propvolvanaaf ga ik wel nog naar de bios met vriendlief, maar nachos lijken me ook niet al te gezond
bovendien is het dan al middernacht! (is een nieuwe horrorfilm uit)
Maar als ik in jouw profiel kijk,zie ik helemaal geen dikke,maar een meid met een slank postuur.