jen schreef:Het enigste wat ik pijn vond doen was de plaatselijke verdoving, als die er eenmaal inzit voel je niks meer. Alleen de geur is niet te harden. Fijn dat je er tot nu toe zo instaat. Ik kreeg dinsdags de uitslag en vrijdag lag ik in de stoel bij de gynaecoloog voor de lis, dus had niet veel tijd om me mentaal voor te bereiden wat er me te wachten stond.
Dat is inderdaad vlug! Ik had komende maandag ook al terecht gekund maar dan kwam ik bij haar collega. Of ik kon 3 oktober en dan zat ik weer bij haar. Dus dat gekozen. Ze zei ook heb je nog vakantie gepland? Anders eerst dat doen want hierna kun je even niet zwemmen of iets.
Mijn man denkt daarbij al enige tijd na over sterilisatie. En gaat dit nu rondom mijn afspraak bij de gyn ook plannen… hij zei dan mogen/kunnen we beide niks
Ik ben gelukkig redelijk nuchter van mezelf en anders mijn man wel. Ik ben normaal een enorme doemdenker van mezelf. Dus hij helpt mij wel daarin. Ik spreek echt wel uit dat ik het spannend vind, maar de rest wacht ik nu gewoon rustig af en laat het maar over mij heen komen.