Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jesuisRooos schreef:Hoi!
Mag ik me hier ook melden?
Ik ben sinds februari helemaal besmet met het fietsen! Begonnen om mee te doen met alpe d'huzes (3x beklommen!) maar inmiddels vind ik het zó leuk dat ik ook wat gerichter wil gaan trainen.
Hebben jullie tips hoe daarmee te beginnen? Ik fiets al 3x per week maar voor m'n gevoel maak ik elke keer maar weer een ronde en zie ik daarna wel hoe het gegaan is..
Dit is m'n fiets, heb m over kunnen nemen van een collega die nogal fanatiek is (ahum zacht uitgedrukt) en zelf een nieuwe fiets samen ging stellen. Superfijn fietsje!
[ [url=m/CdsG5h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marit_P schreef:Ik kom mij hier even melden
Ben gister wezen kijken bij een particulier die fietsen verkoopt. Nu heb ik daar een fiets gevonden die ik eigenlijk heel erg graag wil hebben maar er is nog één ding wat mij tegenhoudt: het merk. Of beter, het ontbreken ervan.
Ik heb de hele fiets afgezocht en het aan de meneer gevraagd, maar het merk was onbekend. Nu vind ik het erg lastig om zo'n fiets te kopen, want wat als ik die fies weer wil doorverkopen?
Zijn er hier mensen die merken enzo een beetje kunnen inschatten aan de hand van kleurtjes etc? Het betreft een fiets van +/- 5 jaar oud en is zeer goed onderhouden.
Tyrcanol schreef:Racefiets is niet voor mij weggelegd. Ik ben echt een bosmens haha.
Ik had mijn hamstring gruwelijk gescheurd. Van november tot maart uit de running geweest. 2x per week fysio en noem t maar op. In april weer zoetjes begonnen met cardio in de zin van hardlopen en dan mini stukjes.. steeds 2 minuten meer. Totdat ik op 16 minuten zat, toen ging ik door mn rug. Dus weer uit de running.
Nu inmiddels op 22min hardlopen (ja nog steeds traag opbouwen helaas) en het eerste stukje dus weer gefietst
Time2Tri schreef:@ Lauraennala , de fiets maak ik schoon met de tuinslang en een reiniger .
Voor de ketting heb ik speciale reiniger/ ontvetter , daarna ketting oliën .
@ MuSLi , dat ziet er gaaf uit zeg![]()
Zou zelf niet op het idee komen naar Slovenië te gaan .
Jullie eigen fietsen meegenomen ?
@DoubleVv , lekker doen joh , racefiets erbij nemen .
culaccino schreef:Hoe was je teamtraining, Time2Tri?