Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
auk schreef:hm een half jaar dezelfde piercing is wat van te zeggen, ik heb mijn navelpiercing bij een echte piercer laten zetten en die zei ook dat pas na een half jaar de navelpiercing helemaal genezen is, dus pas dan kan ik ook de andere piercings in (heb nu met een langer staafje dan normaal)
Sannuh schreef:Anoniem schreef:daar kan volgens mij wel wat mis mee zijn.
met een te lang staafje heb je meer kans op dat je ergens achter blijft haken, wat vervelende gevolgen kan hebben.
Maar bij een navelpiercing krijg je toch niet eerst een langer staafje net als bij een tongpiercing?
bliksemluver schreef:Half jaar lang met dezelfde piercing lopen? Die van mij mocht er ook echt na 3 maanden ofzo al uit, en heb hem bij een gediplomeerde piercer laten zetten.
parouscha schreef:Maar na hoe lange tijd mochten jullie weer zwemmen & zonnebanken
Beauty_yana0 schreef:Alleen nu heb ik bij mijn navelpiercing alweer een soort puistje bij aan de onderkant
En dan gaat die helen en zit het korstje vast aan de piercing en beweeg ik en en dan gaat het wondje weer los
Marshaha schreef:zelf zou ik nooit maar dan ook nooit bij een 'shop'of in dit geval 'zomaar een winkel' iets aan m'n lichaam laten doen.