Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:18

Had wel een date met de tandarts willen plannen binnenkort maar zo snel had ook niet gemoeten. :+

Wat is er gebeurd met "ik wil dit jaar meer afvallen dan mijn portemonnee doet"?!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:20

Oei Roosch, balen zeg!

Ik moet binnenkort ook weer, na mn afstuderen ga ik :+.

Goed bezig Gaucho! Sportieve foto!

Afbeelding
Dit draakje moet ook op dieet, dus we wandelen en longeren samen.

SandravdB

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:25

Flink balen van je kies roosch, hopelijk kan tandarts dat maken.

Gaucho flink gewandeld dus, 15 km geloof ik niet dat voor mij haalbaar is.

Esther als ik met mijn paard zou gaan wandelen wordt dat echt uitdaging, is niet zo goed verkeersmak.

Vandaag ook trilplaat gekocht, mijn spieren zitten zo vast dat echt flink zeer doet

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 18:34

Flinke wandeling Gaucho, heerlijk.

Balen van je kies Roosch.

Ik heb vanmiddag een rondje hardgelopen (5km) en eet vanavond lekker lasagne. Kan daar ook echt naar uit kijken.

Morgen naar de mondhygiëniste, daar kijk ik dan weer niet naar uit -O-

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:17

Tandartsen, mondhygiënisten, brrrrr. Sterkte beiden!

Lekker stuk gelopen Gaucho! Was je niet bang om het water in te glibberen op dat dijkje?

Ik heb vooral dozen gesjouwd, vandaag de eerste lading naar mijn nieuwe (nou ja, 300 jaar oude) huisje gebracht. Voel mijn armen wel. :))

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:22

Bedankt voor de tips om te timen!

Het was vandaag wel lekker wandel weer!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:30

Zo. Vanaf morgen gaat de strenge knop weer aan.

Wilde als motivatie de hexagon met foto's van de shoot boven de tv, zodat als ik Foxy ik ernaar kijk en het motivatie geeft. Ze zijn alleen wel erg groot uitgevallen voor mijn gevoel. :') nouja. Als ik er niet aan kan wennen verplaats ik ze wel.

Ik ben niet zo fan van de tandarts. Zeg maar. Ik ben tien jaar lang niet gedurfd en nu zijn we al drie jaar bezig met een grote renovatie. := eens kijken hoe ik morgen aan ga vliegen (of wanneer ik terecht kan), want eerder pafte ik van de stress een heel pakje peuken weg. Doen we nu ook niet meer. :')

Heb van de stress maar Vinted leeggekocht. En een jurkje gekocht van mijn gewonnen tegoed van TopVintage. Een mens moet toch wat. :7

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:38

Haha, ik heb ook een schurft aan de tandarts. Niet mn beste vriend := .

Het is altijd een excuus om Vinted leef te shoppen!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 19:45

In ieder geval beter dan een pak peuken of een doos chocolade Roosch

Ik mag morgen een vinted pakje ophalen maar dat zijn hardloopschoenen :)

Imre hele weg was 1 glij partij :') dus we knepen m inderdaad best wel af en toe. Kan het ingespannen lopen nu al voelen aan mijn spieren :+

Verhuisdozen sjouwen klinkt ook als een flinke workout :j Foto's van je nieuwe huisje? 300 jaar oud is gaaf <3

Ik vind dat ik zo flink bewogen heb dat er zelfs parmezaan bij mijn pasta kan. Pasta op basis van rode linzen, bevalt mij erg goed.

Afbeelding

Zo alleen nog even paarden binnen zetten en verder kom ik niet meer van de bank.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 20:22

Ik heb nog geen goede foto's van de binnenkant, want die is vooral kaal en leeg, maar dit is de gevel van het pand.

Afbeelding

Ik heb een appartementje in een gasthuis in de binnenstad van Groningen. {:} Volgens wikipedia is het gebouw aangekocht door de stichting in 1621, hoe oud het deel is waar ik ga wonen weet ik (nog) niet. Wanneer het pand gebouwd is ook niet, zal eens op onderzoek uitgaan. Ik zit boven en heb geen balkon, maar ik kijk uit op deze binnenplaats en er is een gezamelijke tuin.

Echt heel tof om daar te mogen wonen! Alleen super onhandig met mijn auto, daar moet ik nog een oplossing voor vinden. Elke dag op de fiets naar stal gaat helaas niet.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 20:30

Wat een gaaf plekje Imre, ik heb in Groningen gewoond als student zijnde. Op de Meeuwerderweg oa. Waar is dit in de buurt?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 20:31

Tussen de Vismarkt en het academiegebouw. Ik kan de toren van de A-kerk zien vanuit mijn woonkamer. {:}

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 20:33

Oh wat gaaf! en zo'n hofje. Heb je al kennis gemaakt met je buren?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 20:37

Met een paar, ben benieuwd naar de rest! Ik geloof dat ik de jongste ben met mijn bijna 41. Het zijn appartementjes voor alleenstaande senioren en de oudste bewoonster is al in de 90.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 20:37

Imre schreef:
Ik heb nog geen goede foto's van de binnenkant, want die is vooral kaal en leeg, maar dit is de gevel van het pand.

[ Afbeelding ]

Ik heb een appartementje in een gasthuis in de binnenstad van Groningen. {:} Volgens wikipedia is het gebouw aangekocht door de stichting in 1621, hoe oud het deel is waar ik ga wonen weet ik (nog) niet. Wanneer het pand gebouwd is ook niet, zal eens op onderzoek uitgaan. Ik zit boven en heb geen balkon, maar ik kijk uit op deze binnenplaats en er is een gezamelijke tuin.

Echt heel tof om daar te mogen wonen! Alleen super onhandig met mijn auto, daar moet ik nog een oplossing voor vinden. Elke dag op de fiets naar stal gaat helaas niet.

Wat vet zeg!

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 20:58

Wat een super mooie stek Imre!!

Wat is iedereen hier goed bezig! Met lekker sporten en goed eten. Ik heb zelf een wat mindere dag: heb de hele dag al enorm zin in suiker: koekjes, vruchtensap, chocola....pffff, lijken wel afkickverschijnselen.... :') ik heb geprobeerd het te dempen met een mandarijntje, maar dat is t toch ook niet helemaal...nou ja, anders maar kijken of ik t met een beschuitje extra pure hagelslag kan afdoen...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 21:02

He wat leuk, Imre! Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe gewoontes! Go get them!!

Zijn er hier ook mensen met een partner die alles kan vreten wat ie wil zonder dik te worden? :') hoe gaan jullie daarmee om?

Ik kom al aan door naar een fles wijn te kijken, en bij kijken blijft het meestal niet eens. Vind het op sommige momenten erg lastig een gegronde basis te vinden qua gezelligheid, lekker eten maar ook braaf zijn. Heb afgelopen weken maar als een vakantie gezien, die nu ten einde komt.

En die zak Tikkels die mijn kies heeft gesloopt vanmiddag zal wel een teken zijn dat ik weer braaf moet zijn zeker. :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 21:05

M’n ex had dat, mn huidige vriendje heeft het zelfde als ik: al aankomen als je naar eten kijkt :') . Heel gemeen, maar wel een stuk beter voor mij, want dan letten we er samen op.

Mijn kies brak af bij een tosti, was denk ik ook een hint -O-

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 21:10

Mijn man wordt ook wel zwaar als hij veel eet maar hij heeft discipline en ik uh... minder. En als hij besluit wat kilootjes kwijt te willen, eet hij 2 weken minder en het is eraf. Waar ik een stuk langer over doe. :D

Wow Gaucho, dat oogt glibberig! Wat heldhaftig dat je niet gelijk bent omgedraaid, dat had ik gedaan denk ik!

Roos hoe groot zijn die hexagons dan? Heb je een foto van je foto’s? Enneh tikkels, ik krijg er gelijk zin in, lol.

Nou ik ben weer braaf in het gareel. Alleen weinig bewogen deze week omdat ik een paper moest schrijven voor een opleiding. Net eerste versie ingeleverd, daarna moet ik wel weer verder maar deze week (gelukkig) even niet.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 21:21

Afbeelding
Om het maar positief te bekijken: zo kan ik niet om die motivatie heen. :')

Oneerlijk he, dat metabolisme van sommige kerels.

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 21:41

Mooi!! Misschien kun je nog een kleine versie op de koelkast hangen voor nog meer motivatie :P

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 22:01

Wel heel tof Roosch! :D

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 22:21

Gaucho, ziet er wel echt leuk uit dat pad. Lekker bezig geweest iedergeval.

Sterkte voor de gene die naar de tandarts of mondhygiënist moeten!

Imre, leuke plek om te wonen!

Pallatin, lastig hé, als je zo een trek in iets hebt. Is het gelukt met een beschuitje?

Roosch, gelukkig geen last van een partner die alles kan eten. Wel last van vriendinnen die dat kunnen. Altijd lastig als we samen koken.
Super leuk zo die motivatie foto's

Ryder, duimen draaien nu? Enig idee wanneer je de beoordeling krijgt?

Ik had gister een digitale nieuwjaars borrel. Super leuk georganiseerd.
We hadden het ook even over goede voornemens.
Iemand had als goede voornemen het doel om een 1/8ste triathlon (500m zwemmen, 20km fietsen, 5km hardlopen) te doen. Nu hou ik van sporten en al helemaal met een doel en ben ik best wel een beetje gek, dus nu doe ik mee.
Vandaag maar even gekeken hoever ik nu kwam als basis meting. Met alleen fietsen en hardlopen (zolang de zwembaden dicht zijn).
1:34:43. 59 min gedaan over het fietsen, 36 min over het hardlopen. Niet verwacht dat ik het beide achter elkaar zou kunnen, maar voel me benen zeker wel.
Nu rond kijken voor een racefiets, fietst toch wat beter dan een zware transport fiets waar je rechtop zit.

Dit had ik echt nooit gekund voor dat ik de eerste kilo's verlor

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 22:44

Stoer Kosseh! Er staan best veel racefietsen op MP, veel mensen die de garage en zolder opruimen. Dan ben je stukken sneller :j
Gaaf dat je zo je grenzen verlegt nu je afvalt! En ik moet je nog een pb sturen over dat digitale programma van de WW (note to self).

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 08:39

Vandaag start mijn 12 weekse begeleiding, ik ben zo benieuwd of deze stok achter de deur me genoeg in het gareel kan houden. :=

Lekker bezig allemaal! Ik heb het weekend ook lekker gewandeld, denk dat ik vanavond ook een vriendin vraag voor een rondje. In het donker in m'n eentje lopen vind ik niets aan..