@Josien: Ik herken mezelf in jou, haha. Ben ook een grote eter en heb altijd honger, heel vervelend. Ik eet overigens wel geregeld gesneden komkommer en tomaat met een beetje naturel dressing. Lekker en je kan er een hoop van eten zonder dat je veel calorieën binnen krijgt. Misschien kun je kijken naar een vullender ontbijt? Dat scheelt bij mij altijd een hoop.
@Little_birdy: Ik koop zelf ook weinig ongezonds, ik ken mezelf

@Lis_Ol: klinkt als een fijn weekend, heerlijk diner heb je vandaag.
@alle anderen: geef niet op! We kunnen het

Dit weekend druk geweest en even geen tijd gehad voor lijstjes. Laten we het er op houden dat het zaterdag niet goed was (iets met vriendin, wijn en chips) en zondag wel een goede dag. Wel beide dagen gefietst en goed aan m’n stappen gezeten.
Mijn knie gaat zo goed dat ik zaterdag op m’n jonge (en wat boevige) paard gereden heb en vandaag een uurtje trainen aandurfde. Zonder pijn door heen gekomen en nu ook geen last gelukkig. Echt super blij mee, en ik kon nog redelijk wat gewicht hebben. Hopelijk woensdag ook de laatste keer fysio.
Lijstje:
O: havermout met amandelmelk, kaneel, banaan en blauwe bes
T: handje snoeptomaatjes
M: hamburger, gekookte aardappelen, witlof met ham en kaas uit de oven
T: appeltje en een mandarijn
A: stukje roggebrood met kaas en ei, 2 rijstwafels met sandwichspread, 2 crackers met Philadelphia
T: beetje kvarg stracciatella
Totaal: 2000
B: uur krachttraining, 50minuten gewandeld en m’n normale bezigheden. Totaal 12500 stappen.
En voor morgen de volgende
O: havermout met amandelmelk, kaneel, banaan en blauwe bes
T: handje witte druiven en een sinaasappel
M: Risotto
T: appeltje en een mandarijn
A: stukje roggebrood met kaas en appelstroop 2 rijstwafels met sandwichspread en kipfilet en 2 plakjes ontbijtkoek zero.
T: beetje kvarg stracciatella en een stroopwafeltje en speculaasje
Totaal: 1950
B: minimaal 10000 stappen en 15 km op de mountainbike