Neonlight schreef:Hopelijk zijn de steekproeven na het weekend voorbij. Loop ook al 2 weken te snotteren, niezen en hoesten, de normale jaarlijkse verkoudheid, en zou dus nu mezelf moeten isoleren voor de steekproef te doen. Geen probleem, moet nog een financieel jaarverslag maken, stond toch voor dit weekend op de planning, maar zou toch graag maandag gewoon op het werk aan het werk willen en niet vanuit huis.
Hier is het al zover. Kreeg nog geen uur na de officiële berichtgeving van het RIVM een (doorgestuurd) appje van mijn leidinggevende dat je alleen welkom bent op kantoor als je je 100% fit voelt. Ik ben ook al een dikke week aan het snotteren en een dagje goed ziek geweest, maar geen klachten, recente reisgeschiedenis of contacten die op Corona zouden wijzen. Als ik me blijf voelen zoals ik me nu voel was ik ook niet van plan thuis te blijven. Ons systeem is al dramatisch, maar vanuit huis helemaal. En degenen zonder laptop van de zaak hebben dan geen Skype dus communiceren is dan helemaal drama.